Gå til innhold

Norwaytwins

Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Mardina skrev (3 timer siden):

Ja, men kommer nok ikke til å se på sammenhengene i 10 timer 😄 Da får jeg ikke gjort så mye annet 😄 

Ikke jeg heller. Orker ikke høre på hele tiden heller, er avhengig av litt stillhet også, ellers blir jeg ekstremt sliten i hodet. Har vært av i snart 3 timer nå, men skal se litt igjen nå 😊 er imponert over at de orker å filme og skravle så lenge i strekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (5 timer siden):

Flere som ser på? Jeg hører på mens jeg fjaser litt her inne. Ser litt innimellom. De sitter jo for det meste bare stille og snakker, så trenger ikke å se på hele tiden.

Tok 15 minutter pause for å kjøpe ferdigmiddag, ellers har jeg sett alt :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (12 timer siden):

Tok 15 minutter pause for å kjøpe ferdigmiddag, ellers har jeg sett alt :) 

Imponerende😄😄 jeg fikk kun med meg slutten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (1 time siden):

Leasing ny bil og far betala startleie? Ho ordna seg bra fint 👌

Hvordan vet du dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Petrine12 skrev (1 time siden):

Er jo bra med familie som kan hjelpe til når man er litt i nød da. Er ikke noe feil med det. Man skal være glad for at man har noen for det er ikke mange som har det. Så det er ikke noe negativt. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har pappa og mamma hjulpet til med kjøp av ny bil ihvertfall, selv om hun prøver å vinkle det annerledes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hèlt fair med støtte av far. Men om hun er så opptatt av å unngå spekulasjoner, så er det da jammen meg bare å holde tett. Hun forteller om spesifikt bilmerke, farge og type gear. Så hun er åpenbart litt opptatt av å skryte :knegg:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (3 timer siden):

Om far har lyst til å hjelpe og har råd til det, hva er da problemet med det? Er du misunnelig? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (3 timer siden):

Og du fortsetter å slenge med leppa :himle: Er da ikke noe galt i å motta hjelp av foreldrene sine selv om man er voksen! Er ikke alle som stiller like godt økonomisk og ikke alle som kan jobbe, selv om de fleste vil. Men er ikke alltid helsa spiller på lag… Hun er heldig som har en far som har mulighet til å hjelpe og jeg unner henne det virkelig ❤️ Både henne og Pia.

Jeg er ikke den som drar misunnelseskortet så ofte, men du virker veldig misunnelig…

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke har jobb og inntekt så sier det seg selv at man ikke har råd til å cashe ut en bil eller stå ene og alene for ansvaret for en bil. Bil er dyrt!!😬🚙 fint at MammaNT er med på hjelpen å får låne bilen når hun trenger den🤗 vinn-vinn situasjon😉

Fin bil!🚙🤗 og som hun sier selv så fikk faren den til en god pris, så den koster nok en del under 500.000🤗 men med tre stk til hjelp på én bil vil det nok gå fint uansett🤗 hun er heldig da, det skal hun ha😌 Får håpe det ordner seg med leilighet på sikt å🤗

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første tanken min var at ho sikkert har satt den på firmaet, men det øka privat skatt ganske heftig. Men ellers normal poser, matlaging til middag /lunsj etc sette dei nok opp på firmaet🥳 Det er jo veldig lurt! Reisene og? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mardina skrev (1 time siden):

Jeg blir irritert jeg også 😡 Det er så unødvendig...

Ja, grrrrr 🤬

Petrine12 skrev (49 minutter siden):

Første tanken min var at ho sikkert har satt den på firmaet, men det øka privat skatt ganske heftig. Men ellers normal poser, matlaging til middag /lunsj etc sette dei nok opp på firmaet🥳 Det er jo veldig lurt! Reisene og? 

Matlaging? Er det galt også nå? Skal de slutte å spise for at du skal bli fornøyd? Eller kun spise tørt brød uten pålegg? Og de reiser da ikke så jævla mye heller! Ikke dyre reiser heller. Herregud, du må være misunnelig. Og den normal-posene koster ikke mange kronene. Ikke har jeg sett dem åpne en eneste en heller, men jeg følger den ikke noe annet sted enn på YouTube. Og hva de måtte sette på firmaet og ikke har du ingenting med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol Rampelyset skrev (26 minutter siden):

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin.

Jeg skjønner virkelig ikke modereringen her inne.... Denne personen får gang på gang skrive stygge ting om Norwaytwins og det får lov å bli stående. Når noen tar henne på det, så blir det fjernet. Er det ikke heller en ide å la vedkommende IKKE få lov å kommentere i denne tråden? Hvor er logikken?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hyller det å kjøpe brukt :duskedame:

Men. Det er noe virkelig snodig (og litt kynisk) med prioriteringa, når man river i en veske til seg selv, stadig nye pyntegjenstander. Mens sønnen? Utslitte sko. "De kosta bare 50 kroner!". Dèt går ikke an. 

Med smerteproblematikk i familien, burde man være obs på føtter i vekst. 

For å avslutte positivt: Pia ser ut til å være på vei mot et bra sted 👏 

Endret av Tradegy
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det er noe veldig rart med prioriteringene.. kjøpt seg ny bil, stadig pakker som skal hentes ut, julekalender som ikke akkurat var billig og sikkert ennå mer. Mens sønnen får brukte vintersko og brukte strømpebukser?? Helt greit med gjenbruk, men ærlig talt.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (12 timer siden):

Eller at mor kjøper seg kalender til 1000 kr🙄 

Jeg har ingen ting i mot verken Pia eller Guro, synes de virker veldig jordnære og hyggelige, men er helt enig i prioriteringene. Å si man ikke har råd til ordentlige/gode sko til barnet sitt samtidig som man kjøper julekalender til seg selv til 1.000 blir i mine øyne helt feil. Da får hun heller bare si hun ikke prioriterer det 

Har også lagt merke til at hun kjøper veldig masse og billig fordi det er kjekt å ha, fremfor å kjøpe akkurat det som er nødvendig i bedre kvalitet.

Jeg er sikker på at summen til slutt vil blir ca det samme. Har lagt merke til flere ting hun har kjøpt på tilbud så lenge i forveien at detikke passer når det skal tas i bruk i forhold til sesong og hvilken størrelse barnet bruker akkurat da. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...