AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Del Skrevet 17. april 2020 Jeg har facebook, og får kastet på meg personer jeg kanskje kjenner, og får minner tilbake i tid som for meg er kapittel som jeg ikke vil lukke opp igjen. Er det fastlåst at facebook bare må bare må sende ut personer jeg kanskje kjenner uten at jeg vil bli minnet om mennesker jeg på ingen måter vil ha noe med å gjøre. Finnes det mulighet å fjerne det tøve? Anonymkode: fd153...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #2 Del Skrevet 17. april 2020 Noen som vet? Anonymkode: fd153...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #3 Del Skrevet 17. april 2020 Kan du ikke bare blokkere dem? Anonymkode: 0e80f...ea0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #4 Del Skrevet 17. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare blokkere dem? Anonymkode: 0e80f...ea0 Er det eneste vei? Anonymkode: fd153...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #5 Del Skrevet 17. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Er det eneste vei? Anonymkode: fd153...739 Eneste veien jeg vet av. Men da forsvinner de helt, og du trenger kun lese navnet deres dersom du er inne på lista over mennesker du har blokkert Har en lang traumatisk liste der selv. Anonymkode: 0e80f...ea0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #6 Del Skrevet 17. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eneste veien jeg vet av. Men da forsvinner de helt, og du trenger kun lese navnet deres dersom du er inne på lista over mennesker du har blokkert Har en lang traumatisk liste der selv. Anonymkode: 0e80f...ea0 ok, da får jeg praktisere det samme. Jeg er jo benytter jo facebook av en helt annen grunn og fokusere på helt andre ting, og til helt annen plattform. Det blir jo rene overgrep når facebook må kaste over mennesker som jeg ikke har noe til felles med. Rart ingen som har reagert på det før, og sagt ifra for å gjøre facebook bedre. Anonymkode: fd153...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #7 Del Skrevet 17. april 2020 Det er jo hele formålet med Facebook at folk skal være venner. Slik får de spredt betalt innhold til flest mulig. Det er forretningsmodellen for tjenesten. Da vil de selvsagt prøve å påvirke folk til å bli venner. Vi har alle takket ja til dette i betingelsene. Når det er sagt kan du skru av notifications for akkurat dette. Forslagene vil fortsatt eksistere, men bare om du går inn på "venner". Du kan også begrense ant. forslag ved å gjøre din informasjon usynlig for alle andre enn "venner". Å fjerne funksjonen går ikke an. Da må du slette brukeren din. Anonymkode: 88fb5...b78 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå