Majken Skrevet 12. september 2002 #1 Del Skrevet 12. september 2002 Noen som har forslag til en god bok, en litt rørende...... eller veldig rørende, som får en til å begynne å grine..... og le. Bør vel helst være en engelskspråklig forfatter skal jeg få tak i den her nede, eller en norsk internasjonal forfatter,..... eller om den kan bestilles over nettet så spiller det ingen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. september 2002 #2 Del Skrevet 12. september 2002 Garps verden av Irving!!! The world according to Garp tror jeg den heter på engelsk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 12. september 2002 #3 Del Skrevet 12. september 2002 Når du er ferdig med Garps bok, så kan du lese "A prayer for Owen Meany", også av John Irving. Mye rare episoder og galskap, men de siste 20 sidene gir deg den rørte følelsen! (Gråt ned i middagen da jeg leste den ferdig. Klarte ikke legge den fra meg.) Ellers er "I et speil, i en gåte" av Jostein Gaarder glimrende. Handler om en jente som skal dø, og får besøk av en nysgjerrig engel. Og så tror jeg det var en tråd om denne typen bøker for en liten stund siden. Bla deg bakover og se om du finner den. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'orian Skrevet 12. september 2002 #4 Del Skrevet 12. september 2002 Snufs...når du har pløyd deg gjennom dem, kan du lese Tess of d'Urberville av Thomas Hardy. GARANTERT ingen happy ending, og *pusse nesen*... resten er like trist. dorian - er bare forkjøla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Skrevet 17. september 2002 #5 Del Skrevet 17. september 2002 Forfatter: Kirk Martin Tittel: Shade of the Maple Denne boken anbefales virkelig, dersom du er på jakt etter en historie du ikke kan legge fra deg før du har fått med deg slutten. Jeg har lest den 3 ganger, og gråter like mye - på de samme stedene - hver gang. Jeg trodde ikke Broene i Madison County kunne overgås, men denne er faktisk bedre. Løp og kjøp!!(eller lån ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 17. september 2002 #6 Del Skrevet 17. september 2002 Uff, nå har jeg skrevet dette så mange ganger her inne at jeg får vel munnkurv (eller snarere håndjern...) snart, men du MÅ lese denne. Den er obligatorisk. Herman Sachnowitz - Det angår også deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå