AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #1 Del Skrevet 15. april 2020 Er det noen av dere som har noen formening om kvaliteten på Norrøna-klær? Jeg har en bukse fra dem som jeg er utrolig fornøyd med og bruker på lange dagsturer i ulendt terreng hver uke, men i dag opplevd jeg at en annen av buksene deres gikk opp i limingen (!) så fort jeg hadde fått den i hus. Dette var ganske sjokkerende å oppleve med en bukse til 1500 kroner, og det gav meg egentlig litt avsmak for hele merket, må jeg innrømme. Jeg regner med at jeg kommer til å få igjen en tilsvarende bukse fra dem, men jeg blir jo skeptisk til å legge ut på tur med noe som er så skjørt. Litt googling forteller meg at det er flere som har negative opplevelser med at klærne går opp i limingen, men det må vel være en veldig liten andel det egentlig gjelder ... Noen erfaringer her? Anonymkode: 5adad...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lita_go Skrevet 15. april 2020 #2 Del Skrevet 15. april 2020 Har brukt merket over flere år, noe har jeg vært uheldig med å annet vises ikke at det har vært brukt mye kundeservicen deres er veldig god, å det har aldri vært noen problem med nye klær, reparasjoner eller lignende😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå