Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Minni76
Skrevet

Jeg har en tendens til å falle for gutter som er minst 10 år yngre og jeg får mye oppmerksomhet fra yngre gutter fra alle aldre både på byen og nett.. Men lurer litt på hva slags alder som er lurest å gå etter hvis man er på jakt etter noe seriøst. Kunne tenke meg å høre med gutter som dater eldre damer hvor stor aldersforskjell som kan være til hinder med tanke på et forhold.. Hilsen dame på 44

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet ikke hva betyr seriøs for deg.

noen unge (som meg) vil ikke bare ONS, men heller ikke barn...

vi ha også en person for å snake, ha god tid med, gå på tur, osv, som alle andre «gamle»

hilse en fra 22

Endret av David01
Gjest Minni76
Skrevet
1 minutt siden, David01 skrev:

Vet ikke hva betyr seriøs for deg.

noen unge (som meg) vil ikke bare ONS, men heller ikke barn...

når jeg sier seriøst så tenker jeg på et kjæresteforhold... trenger ikke bli gift eller å få barn..

Skrevet
3 minutter siden, Minni76 skrev:

når jeg sier seriøst så tenker jeg på et kjæresteforhold... trenger ikke bli gift eller å få barn..

Så, hvilken er problemer med enn som er yngre ? Noen vil det også

selvfølgelig, jeg snakker bare om noen personer, fordi noen (mann, ikke bare unge) vil bare ONS..

Gjest Minni76
Skrevet

ja men vi

1 minutt siden, David01 skrev:

Så, hvilken er problemer med enn som er yngre ? Noen vil det også

selvfølgelig, jeg snakker bare om noen personer, fordi noen (mann, ikke bare unge) vil bare ONS..

ja vet det men visste ikke om alle yngre som viser interesse for eldre damer kun er intressert i ons.. Fordi jeg har fått tilbakemelding fra noen om at de kun er intressert i noe seriøst med noen på sin egen alder..  men du er intressert i mer en ons altså det er jo greit å vite at dere finnes da hehe..

AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne, men har hatt et forhold til en som var 9 år yngre da jeg var noen år yngre enn deg. Det varte i tre år, han var vel seriøs nok, men han var for umoden på lang sikt. Har en venninne som bor sammen med en som er 15 år yngre, de har vært samboere i mange år og har det helt fint, så det kommer nok an på mannen. Selv foretrekker jeg etter dette pluss minus 5 år.

Anonymkode: f9692...893

AnonymBruker
Skrevet

Oppmerksomhet fra 10 år yngre menn på byen / nett er stort sett ensbetydende med sex, såpass ærlig tror jeg man skal være. Alle kvinner opplever slik oppmerksomhet, men det er ytterst få forhold med en slik aldersforskjell.

I Norge er i snitt menn 3.5 år eldre enn dama i et forhold. Du bør nok ta utgangspunkt i det for å maksimere sjansene dine.

Har du hatt er seriøst forhold noen gang? Kanskje du er litt uerfaren med dette. Flørting og sjekking er noe helt annet enn et forhold.

Anonymkode: 91103...10e

Gjest Minni76
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinne, men har hatt et forhold til en som var 9 år yngre da jeg var noen år yngre enn deg. Det varte i tre år, han var vel seriøs nok, men han var for umoden på lang sikt. Har en venninne som bor sammen med en som er 15 år yngre, de har vært samboere i mange år og har det helt fint, så det kommer nok an på mannen. Selv foretrekker jeg etter dette pluss minus 5 år.

Anonymkode: f9692...893

ok ja fint å høre at noen får det til.. Jeg får jo stadig tilbakemelding fra folk at de er for unge de jeg dater men en kan jo ikke noe for hvem man faller for...

Gjest Minni76
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppmerksomhet fra 10 år yngre menn på byen / nett er stort sett ensbetydende med sex, såpass ærlig tror jeg man skal være. Alle kvinner opplever slik oppmerksomhet, men det er ytterst få forhold med en slik aldersforskjell.

I Norge er i snitt menn 3.5 år eldre enn dama i et forhold. Du bør nok ta utgangspunkt i det for å maksimere sjansene dine.

Har du hatt er seriøst forhold noen gang? Kanskje du er litt uerfaren med dette. Flørting og sjekking er noe helt annet enn et forhold.

Anonymkode: 91103...10e

javel, er du kvinne eller mann? og dater du eldre damer?? jeg har hatt seriøse forhold når jeg var yngre med folk på min egen alder.. Men har ikke hatt noe hell i kjærligheten på mange år, men tror jeg har kasta bort mye tid på nettdating, og at jeg har kasta bor mye tid på yngre menn.. Men det er jo ikke uvanlig å høre om mannfolk som finner yngre damer, og kvinner som dater yngre er jo heller ikke uvanlig lenger.. Og som du ser i denne tråden finnes det jo andre par med stor aldersforskjell.. 

Endret av Minni76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...