Gå til innhold

Hvor ofte og hvor lenge trener du?

Fremhevede innlegg

Gjest nysgjerrig-gjest
Skrevet

Lurer på hvor ofte og hvor lenge dere som trener, trener? :)

Jeg trener selv nesten hver dag, i toppen 1 time.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Prøver liksom å trene to ganger à 1 time i uka + at jeg går tur, men det blir dessverre litt unnasluntring :(

Gjest Gitte
Skrevet

2 ganger i uka fast, 2 t pr gang. samt sykling til jobb og ridning. sykler ca annenhver dag, og rir annenhver uke

Gjest Gitte
Skrevet

2 ganger i uka fast, 2 t pr gang. samt sykling til jobb og ridning. sykler ca annenhver dag, og rir annenhver uke

Gjest Moonshadow
Skrevet

En uke hvert andre år kanskje :roll:

Skrevet

3-5 ganger i uka, da omtrent 1-1,5 time :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Nja, det varierer...Året sett under ett, trener jeg 4-5 g/uke, med blanding av kondisjons- og utholdenhetstrening i studio. I sommersesongen konsentrerer jeg meg aller mest om sykling, og da sykler jeg i 1-1.5timer kanskje 5 ganger pr. uke. I tillegg trener jeg litt styrke hvis samvittigheten blir dårlig (og været) :tunge1:

Skrevet

jeg trener dans mellom tre til seks ganger i uka, mellom 1 og 2,5 timer.

i tillegg går jeg til jobb hver dag så lenge det ikke er drittvær, tar 35 min rask gange.

i helga når jeg ikke går til jobb, pleier jeg å trene step 40 min.

prøver å trene magemuskler og rygg så ofte som mulig, men er litt lat på det, så det blir ikke mer en ett par-tre ganger i uka dessverre.

Skrevet

jeg trener et par - tre ganger i uka. styrke og spinning, ca 1 time hver gang.

nå som det er sommer bytter jeg ut spinning med ute-sykkel. ...og forsøker å bytte ut buss med ben til jobb et par ganger i uka :wink:

Skrevet

Jeg trener spinning ca. annen hver dag (1 time). Og de dagene jeg ikke gjør det, trener jeg styrke. Så det blir trening hver dag (1 time).

Skrevet

Vanligvis 3-4 ganger pr uke, 60-75 min. Mandager har jeg dobbelt time 105 min tilsammen.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Ooh, det varierer ja, men som regel ligger jeg innenfor intervallet 4-10 økter i uka og en økt er normalt sett 1 1/2 time, +/- 30 minutter.

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg trener 4-6 dager i uken.

Og jeg trener i 45-60 min hver gang.

Noen ganger blir det mer også hvis jeg går tur om morningen. :)

Skrevet

Minst en time hver dag. Aktiviteten avhenger litt av årstid,.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg prøver å trene tre ganger i uken, det går da mest i styrke og litt kondis. Oppvarming bruker jeg 10-20 minutter på avhengig av dagsformen, deretter har jeg et styrkeprogram som tar en times tid. Ca halvannen time i alt, men som regel blir jeg borte i tre timer når jeg drar på trening. :ler: Dusj og badstu tar sin tid...

• 2 uker senere...
Skrevet

Trener styrketrening nå 3 ganger i uka + bittelitt kondisjon, det blir 6 timer tilsammen i uka, gjort det siden januar. Pluss jeg sykler til og fra jobb 3 ganger i uka. Trives med det :)

Skrevet

joggar og trenar styrke tre gangar i veka, der kvar gang er ca 2 timar.

Skrevet

Jeg trener 1 time og 20 min hver dag, sykling i en time og diverse styrke øvelser etterpå :)

Gjest gjesten
Skrevet

Jeg begynte å trene igjen etter mange års opphold for snart to år siden. I begynnelsen var det ikke så lange økter, men med progresjon er det nå ca to timer (inkl. oppvarming) fire ganger i uken. Har egentlig ikke så mye mer tid å avse enn det.

Går til/fra jobb, men det er ikke mye å snakke om. Kanskje 25 min. totalt hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...