AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #21 Skrevet 14. april 2020 Trist å se at du svaret så lite hyggelig i denne tråden. Ingen som vil deg vondt, er det vel? Uansett, god bedring! Anonymkode: 968bd...d7a 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #22 Skrevet 14. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trist å se at du svaret så lite hyggelig i denne tråden. Ingen som vil deg vondt, er det vel? Uansett, god bedring! Anonymkode: 968bd...d7a Har svart rimelig til de som svarer på det jeg spør om. Til de som ikke klarer å respektere eller lese det jeg skriver får selvfølgelig ett svar tilbake. Men nå er jeg ferdig her. Dette blir alt for mye for min smak. Ts Anonymkode: 8d668...74a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #23 Skrevet 14. april 2020 Vi har flere personer med divertikulitt i familien, så jeg kan si litt om det siden du har nevnt det i tråden. Er dette helt uvesentlig for deg hopper du bare over. Symptomer er hovedsakelig sterke magesmerter på venstre side. I tillegg kommer feber ved hvert nye utbrudd. Det tar sjelden lang tid fra magesmertene har startet til feberen kommer. Ikke blod i avføringen. I vår familie har denne sykdommen gått i arv, og slik jeg har skjønt det er det vanlig at flere i samme familie har det. De hos oss som har det går veldig ofte på do, og kan gjerne ha avføring 3-5 ganger pr dag. Ikke sikkert dette er relevant for det, men det var altså mitt bidrag. Anonymkode: 5f7fd...7ea 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #24 Skrevet 14. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har flere personer med divertikulitt i familien, så jeg kan si litt om det siden du har nevnt det i tråden. Er dette helt uvesentlig for deg hopper du bare over. Symptomer er hovedsakelig sterke magesmerter på venstre side. I tillegg kommer feber ved hvert nye utbrudd. Det tar sjelden lang tid fra magesmertene har startet til feberen kommer. Ikke blod i avføringen. I vår familie har denne sykdommen gått i arv, og slik jeg har skjønt det er det vanlig at flere i samme familie har det. De hos oss som har det går veldig ofte på do, og kan gjerne ha avføring 3-5 ganger pr dag. Ikke sikkert dette er relevant for det, men det var altså mitt bidrag. Anonymkode: 5f7fd...7ea Vet du hvordan de klarer å leve med det? Mtp feber, smerte osv? Ts Anonymkode: 8d668...74a
entropia Skrevet 14. april 2020 #25 Skrevet 14. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ååå, nei den har ikke jeg hørt noe om, men de tok en sånn blodprøve som viste blodprosent, husker ikke helt hva de sa, men den var veldig lav🤔 men tror de kan noken lunde se hva problemet er ganske fort på en koloskopi, legen ville være veldig sikker så derfor en CT, men han mente at de ville få svar på koloskopien, men at det var forsvarlig av han å bestille skal dit den 24.04.(koloskopi) Blir nervepirrende og spennende. Skal oppdatere når jeg får resultatene. 😁 Ts Anonymkode: 8d668...74a Den er kanskje ikke aktuell før en koloskopi er gjennomført og hvis de der finner noe. Så må jeg jo bare si herregud for noen svar du har fått av enkelte her i tråden!😳 Veldig lite greit å sitte bak en skjerm og svare sånn.. Nok en gang, masse lykke til! ❤️ Oppdater gjerne hvis du føler for det.
Christina82 Skrevet 14. april 2020 #26 Skrevet 14. april 2020 (endret) Tråden ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, signatur som helsepersonell, diskusjon med seg selv som anonymbruker og nick og avsporing. Moonshine, mod Endret 14. april 2020 av Moonshine
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #27 Skrevet 14. april 2020 min eks fikk tarmkreft da han var 32 år . Han hadde slitt med magen en stund, legen sa det var stress. 6 mnd senere var han hos annen lege. tarmkreft med mye spredning. Han måtte få utlagt tarm for evig tid. mye cellegift og stråling. Fjernet mye av prostata og andre innvoller. Ble steril, impotent og fikk inkontines ! et par år senere fikk han spredning til hjernen. De opererte , og mot alle odds lever han den dag i dag . Anonymkode: 41f92...117
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå