Gå til innhold

Eksen fikk bilder Av meg i posten

Fremhevede innlegg

Gjest Roseglose
Skrevet (endret)

Ts her! 
jeg fant ut av hvem det var som sendte bildene.

To bola tapere som lever for drama. Og som LETT hadde visst at det var slutt. Men de valgte heller dramatikken. 
De har også forsøkt å sette opp en flørt med meg, men det var lite å hente siden jeg ikke var interessert 😂 
Han ene er kjent for å være et creep, og han andre er det ingen som orker for han ER drama. Og sammen er de dynamitt. Haha

jeg gjorde ingen stor sak om det til dem, men lot de vite at jeg veit hva de har gjort. De reagerte med å skrive «bros before hoes». Så joda, helt normale i hodet er de overhode ikke. Eksen var ikke venn med de lenger pga de var så fulle av drit. Men nå har de visst funnet tilbake igjen. 

Nå skal jeg tilbake å leve livet mitt igjen😂

Endret av Roseglose
Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, Roseglose skrev:

Ts her! 
jeg fant ut av hvem det var som sendte bildene.

To bola tapere som lever for drama. Og som LETT hadde visst at det var slutt. Men de valgte heller dramatikken. 
De har også forsøkt å sette opp en flørt med meg, men det var lite å hente siden jeg ikke var interessert 😂 
Han ene er kjent for å være et creep, og han andre er det ingen som orker for han ER drama. Og sammen er de dynamitt. Haha

jeg gjorde ingen stor sak om det til dem, men lot de vite at jeg veit hva de har gjort. De reagerte med å skrive «bros before hoes». Så joda, helt normale i hodet er de overhode ikke. Eksen var ikke venn med de lenger pga de var så fulle av drit. Men nå har de visst funnet tilbake igjen. 

Nå skal jeg tilbake å leve livet mitt igjen😂

Så bra at du fant ut av det til slutt,så slipper du å lure mer. Og sånne tapere er jo ikke noe å bry seg om uansett,så da er det bare å fortsette singellivet for fulle mugger 😄 haha

Gjest Roseglose
Skrevet
9 timer siden, Trøndermann skrev:

Så bra at du fant ut av det til slutt,så slipper du å lure mer. Og sånne tapere er jo ikke noe å bry seg om uansett,så da er det bare å fortsette singellivet for fulle mugger 😄 haha

Haha ja det kan du trygt si! 

AnonymBruker
Skrevet

For meg høres det ut som eksen din har funnet på dette selv, printet ut bildene selv. Jeg ville vært forsiktig med å stole på eksen min her.

Anonymkode: 87c32...eb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...