Gå til innhold

Eksen fikk bilder Av meg i posten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Det ble slutt med eksen for 2 mnd siden. 
jeg meldte meg inn på tinder for å sjekke markedet. For 1uke siden Fikk han tilsendt MANGE bilder av tinderprofilen min i posten (vi deler bolig frem til huset blir solgt, han kjenner til at jeg er på tinder så no drama).
jeg kom heller aldri så langt at jeg fikk snakket med noen der som kunne funnet på å gjøre dette 🤷🏼‍♀️
Det var typ 2 bilder for hvert bilde av meg (jeg hadde 5). Og et bilde for hver side man ser av instaen min der. 

Bildene er tatt med Tlf også kopiert ut. Hvert bilde er så klippet ut. du ser på bildene at de er på en PC også blir tatt bilde av, så blir tatt screenshot på snap og rett inn på profilen min for å ta screenshot. Som om personen har styrt lenge og mye med dette.. 

Han syntes det var skikkelig kult at noen ville være så «kompis» og fortelle han det.
og reagerer ikke på at det er sendt anonymt. Selv om det hadde vært unødvendig å fortelle eller vise han dette..

Mens jeg synes det er creepy og direkte ubehagelig. Hva skjedde med å sende en normal melding eller ringe? 
Er jeg rar som reagerer på dette?

Eller er det en vanlig «velkommen til singellivet» greie som er populært nå? Hahha neida😂

Anonymkode: 070c2...354

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tydeilgvis noen som har kjent deg igjen og ikke fått med seg at det er slutt mellom dere... Var det noen du kjente igjen da du sveipet på tinder?

Sikkert en merkelig skrulling 😛

Anonymkode: 84399...6c9

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Faen, det er hverdagshelten sin altså. Respekt. Bomma litt denne gangen, men upåklagelig initiativ.

Anonymkode: 900db...0c3

• Liker 5
Skrevet

Det er jo dette mange råder folk til å gjøre her inne om de ser slikt eller mistenker/vet om utroskap. Jeg har skrevet at det er stygt å sende slikt anonymt, men noen idioter tror de har rett til det. Sånn kan det altså gå. Håper de får øynene opp etter å ha lest HI. Skjønner deg godt forreste. For det er creepy 

• Liker 2
Gjest Roseglose
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydeilgvis noen som har kjent deg igjen og ikke fått med seg at det er slutt mellom dere... Var det noen du kjente igjen da du sveipet på tinder?

Sikkert en merkelig skrulling 😛

Anonymkode: 84399...6c9

Ja det må nok være noe sånt, vi var jo sammen i en del år 🙈 bare veldig creepy måte å «tyste» på meg På, vi er jo offentlig single igjen begge to. Ser liksom for meg at det er sånne folk som står med kikkert inn til nabodama og creeper 😂

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Det er jo dette mange råder folk til å gjøre her inne om de ser slikt eller mistenker/vet om utroskap. Jeg har skrevet at det er stygt å sende slikt anonymt, men noen idioter tror de har rett til det. Sånn kan det altså gå. Håper de får øynene opp etter å ha lest HI. Skjønner deg godt forreste. For det er creepy 

Mange sender anonymt fordi de ikke vil ha bråk selv. Fullt forståelig. Hadde typen min vært på tinder, er det viktigere for meg å få vite det enn å få vite hvem som har sendt meg informasjonen om det. Nå var jo ikke det tilfelle med ts, så no harm der.

Takk for at du syns jeg er idiot, bare fordi jeg har en annen mening enn deg. Du høres så hyggelig ut❤️

Anonymkode: eddd5...9cc

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange sender anonymt fordi de ikke vil ha bråk selv. Fullt forståelig. Hadde typen min vært på tinder, er det viktigere for meg å få vite det enn å få vite hvem som har sendt meg informasjonen om det. Nå var jo ikke det tilfelle med ts, så no harm der.

Takk for at du syns jeg er idiot, bare fordi jeg har en annen mening enn deg. Du høres så hyggelig ut❤️

Anonymkode: eddd5...9cc

Man får jammen stå for det en gjør når en griper inn i andres privatliv. Ikke være feige og tenke på seg selv. Du trenger ikke få i offerrollen for det. Du får tåle at folk mener at du handler feil. 

• Liker 4
Gjest Roseglose
Skrevet

eksen ønsker jo å bli sammen med meg igjen, så mulig han har utelatt å si noe til noen av vennene sine? det er uansett merkelig synes jeg, da jeg i det minste er åpen singel i sosiale medier og med de rundt meg. 

jeg mener likevel at det er veldig ekkelt at noen velger å gjøre dette, for er personen en real kar/dame så tar man heller direkte kontakt vel? Nå går jeg jo bare og undrer meg over hvilket creep som følger med på meg.. personen tar jo faktisk å blander seg inn i situasjonen vår uten å undersøke hva greia er.. 

ts 

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert ei dame som er forelska i han og håpet å feie konkurrenten av banen her. Derav anonymiteten. 

Anonymkode: f965c...10d

Gjest Roseglose
Skrevet

Sikkert ei dame som er forelska i han og håpet å feie konkurrenten av banen her. Derav anonymiteten. 

Anonymkode: f965c...10d

Jeg står så både damer og menn kan se meg på tinder ( jeg svinger begge veier). Så du kan jo ha rett 🙌🏻 Ho må i såfall bare ta han, jeg skal ikke krangle på det 😂

Skrevet

Æsj, det der var skikkelig ekkelt, og jeg synes det er merkelig at eksen din syntes det var morsomt?! Hadde dette vært en dårlig film var det han selv som hadde gjort det, så du ikke skulle syntes det var så stas å være singel. 

Skrevet

Jeg forstår at du reagerer på dette, og finner det creepy. Spesielt med tanke på alt arbeidet vedkommende har lagt ned i prosessen. Men, gi faen. Noe annet kan du uansett ikke gjøre, dessuten er nok dette en engangshendelse. 

Men er det ikke litt sært å sitte på tinder når du fortsatt bor sammen med eksen, og han ikke er over bruddet? Du behøver ikke svare, det uansett ikke min business. 

• Liker 1
Gjest Roseglose
Skrevet
1 minutt siden, Meadow skrev:

Æsj, det der var skikkelig ekkelt, og jeg synes det er merkelig at eksen din syntes det var morsomt?! Hadde dette vært en dårlig film var det han selv som hadde gjort det, så du ikke skulle syntes det var så stas å være singel. 

Jeg spurte han rett ut om han selv hadde gjort dette. Han blånekter. Jeg mistenker han veit hvem det er, om han selv ikke gjorde det. 🤷🏼‍♀️ 

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Jeg forstår at du reagerer på dette, og finner det creepy. Spesielt med tanke på alt arbeidet vedkommende har lagt ned i prosessen. Men, gi faen. Noe annet kan du uansett ikke gjøre, dessuten er nok dette en engangshendelse. 

Men er det ikke litt sært å sitte på tinder når du fortsatt bor sammen med eksen, og han ikke er over bruddet? Du behøver ikke svare, det uansett ikke min business. 

Joda burde jo gi faen. Men tror ikke du skjønner hvor ekkelt det er før du selv opplever det?! Uansett trengte vel bare å lufte meg om det. Venninnene mine reagerer med at han sikkert har psyco venner, men så ille er det nok ikke. Hehe. 

men Joda, siden du sier det ikke er din business, men likevel synes det er så sært så kan jeg kanskje svare😂😂 

Nei det er ikke sært synes nå jeg da ☺️ Jeg ønsker å snakke med andre, få kontakt med noen.. Jeg er åpen om situasjonen min, og hvis jeg ønsker å gå videre med livet mitt så har jeg full rett til det. 
Eksen er også full klar over at han må videre, og han får neppe noen problem med å finne seg en ny ei 😂 

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge dere bor sammen er det ikke rart at folk tror du er utro når du er på appen. Hjelper ikke at du selv er åpen singel når resten av infoen en har tilgjengelig å søke opp tilsier at du ikke er det.

Å sende "bevis" er drøyt, men jeg skjønner likevel tanken til avsenderen og hvorfor en ikke vil avsløres. Om dere faktisk var sammen ville jo det mest trolig slått dårlig ut på avsenderen også om hen ikke var ukjent. 

Anonymkode: dd715...d62

• Liker 1
Gjest Roseglose
Skrevet

Så lenge dere bor sammen er det ikke rart at folk tror du er utro når du er på appen. Hjelper ikke at du selv er åpen singel når resten av infoen en har tilgjengelig å søke opp tilsier at du ikke er det.

Å sende "bevis" er drøyt, men jeg skjønner likevel tanken til avsenderen og hvorfor en ikke vil avsløres. Om dere faktisk var sammen ville jo det mest trolig slått dårlig ut på avsenderen også om hen ikke var ukjent. 

Anonymkode: dd715...d62

Hahah Infoen man søker opp med oss er at vi er single begge to😄 Jeg ser jo dette utifra min situasjon, så dette anonyme mennesket er jo bare vemmelig for meg. Uansett hva denne personen trodde.
Vi har heller ingen plikt til å legge ut annonse i avisa eller henge ut plakat langs veien om bruddet, for at folk ikke skal oppføre seg som creep.

Et enkelt søk på Facebook, Instagram osv hadde gitt han eller hun informasjon om at vi var single 🤷🏼‍♀️ 
og om vi bor sammen eller ei står heller registrert noe sted. Vi bor også på gård, så er heller ingen naboer som lusker i Hagen og kan undersøke dette nærmere 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er sykelig. Det er sladdermentalitet på et høyt nivå, og muligens noen som føler at de får en detektivrolle i filmen om sitt ellers tamme liv. 

Anonymkode: c6204...642

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig creepy og ubehagelig. Helt enig i det. Jeg hadde tenkt at dette er en person som vil meg vondt og som vil skremme meg. Personen vet jo at eksen vil ta opp med deg at han har fått et anonymt brev, og da vil du alltid lure på hvem det var. Er det hun? Han? Dette kan skade din tillit til andre mennesker på sikt.

Dette er ikke måten å gjøre det på hvis man ønsker å gjøre det riktige. Dette er måten å gjøre det på hvis man ønsker å skade og skremme andre mennesker.

Anonymkode: 760f5...2ed

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er måten å gjøre det på hvis man ønsker å skade og skremme andre mennesker.

Hvis du har lest hva utropolitiet skriver her inne, så er det ikke måte på hvor mye vondt de ønsker å påføre. Og gjerne være både politi, domstol, og bøddel i samme slengen.  

Anonymkode: c6204...642

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette må jeg si er svært spesielt siden slikt forgår stort sett via mms, snap eller mail. Det og ta seg tiden å til finne adressen til din eks og så stalker deg før legge fram såkalte "bevis", tyder jo på at denne personen ikke er særlig oppdatert på hvordan det hele står mellom dere to. At du føler å synes at det hele er ekkelt å ubehagelig er forståelig. 

Anonymkode: 94b5d...0ff

AnonymBruker
Skrevet

Den personen høres jo helt psyko ut! Tydeligvis noen som er misunnelig og sjalu på deg, og som ikke vil deg godt. Må være en dame, ingen menn vill gjort det på den måten.

Anonymkode: 3aef9...64c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...