gurine Skrevet 13. april 2020 #1 Del Skrevet 13. april 2020 Jeg er en type L, men kropp som har født 3 unger og er god og myk. Er ganske aktiv og HATER klær som sklir opp, sklir ned, ruller seg 🤯 Nå må jeg ha ny tights, gjerne en litt tykk som passer nå (østlandet) til jogging i skog og mark. Noen som har anbefaling til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friendss Skrevet 13. april 2020 #2 Del Skrevet 13. april 2020 Tightsene fra merke famme er veldig inn nå, de minner om gymshark sine, og de er relativt billigere, har ikke prøvd de selv, men vurdere å kjøpe fra famme som neste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3 Del Skrevet 15. april 2020 Jeg kjøpte nettopp denne fra Puma. Den er veldig god rundt livet, og holder seg på plass. https://www.xxl.no/puma-ignite-long-tight-treningstights-dame-svart/p/1165474_1_style Anonymkode: f3d5c...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 16. april 2020 #4 Del Skrevet 16. april 2020 Forsøkt BumPro? Min absolutte favoritt tights er BumPro sin Power Up tights. De selger den på tights.no. På meg sitter den som strøpt. Jeg er ikke samme størrelse som deg, så blir kanskje litt et skudd i blinde, men kan absolutt anbefale deg å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #5 Del Skrevet 18. april 2020 Favorittene mine er BumPro og Famme. Kjøpte begge på tights.no Anonymkode: a6e46...dc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #6 Del Skrevet 19. april 2020 Bara eller B A lion. Famme ruller på oss som har litt mage syns jeg. Anonymkode: fbbc7...0b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #7 Del Skrevet 21. april 2020 https://www.zalando.no/salomon-agile-tights-sa541e01l-p11.html Denne sitter veldig godt på meg. Jeg må jobbe litt for å få den over hoftene, for den er veldig fast i livet, men når jeg først får den opp, så sitter den. Og fasongen er helt super på, selv om man tror den er for liten før man får den opp. Anonymkode: 77eb7...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå