AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #41 Skrevet 15. april 2020 På 14.4.2020 den 13.32, Firebarnsmor86 skrev: Herregud. Så negative folk er. Du skriver at du har barna annen hver uke. Noe som betyr at du kan være sammen med en kjæreste to uker i måned. Det er ganske digg å være særboere. Man blir på en måte vant til slikt. Forelskelsen varer lenger og du slipper å slite forholdet. Stor klem fra en lykkelig gift firebarnsmor 🥰 "Negativ" fordi man ikke ønsker å date en dame med en svær barneflokk? Okei. For en barnløs mann vil jo en sånn relasjon fort bli en catch-22. Enten så må han være bonusfar for hele fire barn, noe som er for overveldende for de fleste. Alternativt så må han finne seg i å være særboer, noe som ikke er ideelt om han ønsker noen å dele hverdagen med. For TS som allerede har opplevd det klassiske familielivet så er sikkert særboertilværelsen topp, men vi som ikke har opplevd det søker jo først og fremst en samboer og noen å starte vår en egen familie med. Handler altså ikke om at det er noe galt i å ha barn, men at man velger partner etter hvem man passer best med og som er på noenlunde samme sted. Derfor gjør TS sikkert best i å lete blant skilte pappaer som er i samme situasjon som henne. Anonymkode: 55852...a8b 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #42 Skrevet 15. april 2020 Jeg har "bare" 2, men til gjengjeld har jeg dem 100%, og jeg ble også veldig usikker på mine egne sjanser på datingmarkedet da jeg ble skilt. Men det manglet ikke på seriøst interesse, da fra menn som har 1-3 egne barn. Jeg ser også for meg å være særboere, men vil gjerne at vi kan møte hverandres barn og finne på noe alle sammen i for eksempel helger eller ferier. Du vil nok ikke lenger være alles kopp te, men det vil garantert være muligheter for deg Anonymkode: 3572f...8ac
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #43 Skrevet 15. april 2020 Det kunne jeg ikke, men jeg ville vært nølende med ett og to barn og. Ønsker ikke å leve med barn, verken mine eller andres. Anonymkode: 39c27...c43
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #44 Skrevet 15. april 2020 På 13.4.2020 den 23.04, AnonymBruker skrev: Ønsker ikke å leve med noen mann så lenge barna bor hjemme. Men kunne jo godt tenkt meg en kjæreste, som ikke trenger å ha noe ansvar for barna. Særboere. Anonymkode: cb30c...ce1 Kunne vært særboer. Anonymkode: bef50...043
Hr. Aktiv Skrevet 15. april 2020 #45 Skrevet 15. april 2020 På 13.4.2020 den 23.04, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt separert og har 4 barn 50%. Er ressurssterk, har god økonomi, egen bolig bra jobb. Alt på stell sånn sett. Er midt i 30 årene, og ser bra ut. Ønsker ikke å leve med noen mann så lenge barna bor hjemme. Men kunne jo godt tenkt meg en kjæreste, som ikke trenger å ha noe ansvar for barna. Særboere. Føler vel litt på at det toget har gått for min del siden jeg har så mange barn. Er det helt urealistisk å tro at noen vil bli kjæreste med meg? Anonymkode: cb30c...ce1 Slik er perfekt. Problemet er å finne slike damer da alle som ikke bare puler rundt skal gifte seg på date tre. Så du er nesten one of a kind.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå