Gå til innhold

Kunne du ha datet en kvinne med fire barn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt separert og har 4 barn 50%. Er ressurssterk, har god økonomi, egen bolig  bra jobb. Alt på stell sånn sett.

Er midt i 30 årene, og ser bra ut.

Ønsker ikke å leve med noen mann så lenge barna bor hjemme. Men kunne jo godt tenkt meg en kjæreste, som ikke trenger å ha noe ansvar for barna. Særboere. 

Føler vel litt på at det toget har gått for min del siden jeg har så mange barn. Er det helt urealistisk å tro at noen vil bli kjæreste med meg?

Anonymkode: cb30c...ce1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk.

Anonymkode: 19c5b...ac7

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert mange menn som vil vere interessert. Fortrinnsvis menn med eigne unger og.

Sjøl står eg over, men lukke til :)

Anonymkode: 0347d...93b

AnonymBruker
Skrevet

Mann 33 her, ingen egne barn. For meg er det ikke aktuelt å date en firebarnsmor, forskjellen mellom våre livssituasjoner og bagasje blir for stor. Om jeg skal være i et seriøst forhold vil jeg gjerne bli samboere etterhvert, og fire bonusbarn hadde blitt for heftig. Vil også ha muligheten til å få egne barn. Så jeg dater helst kvinner uten barn, eller som bare har ett barn. 

Det er sikkert andre menn som tenker annerledes, vil tro det er best å finne noen som er i tilsvarende situasjon og er innstilt på å være særboer. 

Anonymkode: 55852...a8b

Skrevet (endret)

Nei, fire unger å forholde seg til som ikke er mine egne ville blitt for slitsomt.

Det er nok helt sikkert noen som ville leve greit med en slik situasjon.

Endret av Tarmegenbolle
Skrevet

Tviler ikke et sekund på at det finnes noen der ute for deg!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det blir for voldsomt.

Anonymkode: 050eb...ac2

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt separert og har 4 barn 50%. Er ressurssterk, har god økonomi, egen bolig  bra jobb. Alt på stell sånn sett.

Ønsker ikke å leve med noen mann så lenge barna bor hjemme. Men kunne jo godt tenkt meg en kjæreste, som ikke trenger å ha noe ansvar for barna. Særboere. 

Føler vel litt på at det toget har gått for min del siden jeg har så mange barn. Er det helt urealistisk å tro at noen vil bli kjæreste med meg?

Hva med en ff? 

Anonymkode: 561fb...28c

AnonymBruker
Skrevet

Ut ifra beskrivelsene dine virker du smart nok til ikke å forsøke å selge meg en 99-modell BMW til prisen av en ny. Så svaret er ja, det kunne jeg.

Anonymkode: 2b357...150

• Liker 5
Skrevet

det er bare sexy at du har barn. Spesielt ha sex med deg vitende at du har barn med en annen mann. Det er utrolig turn on. Jeg hadde definitivt takket ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man viber. Hadde ikke det vært noe dealbreaker for meg.

Anonymkode: 059e1...7d5

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hva kriteriene i en mann er? Om du leter etter en barnløs er vel sannsynligheten litt lavere, men en mann i samme situasjon som deg går det vel fint? Jeg vet om en kvinne i ca samme situasjon som deg med 5 barn. Ingenting blir seriøst der i gården nei, fem unger i skolealder kan jo være skremmende for mange..

Jeg har selv to stykker 50% og har sådan ikke hatt problemer på datingmarked. Har kun møtt menn med barn da, eller de som ikke ønsker egne barn. 

Anonymkode: 67f61...5e3

AnonymBruker
Skrevet

Det folk ikke forstår er at livet med flere barn på noen måter er enklere. Her i gården er det ti års aldersforskjell og yngste blir passet av den eldste - som koser seg med jobben og dessuten får noen kroner for det. De to mellomste leker godt med hverandre. Er på mange måter glad jeg har flere. Den store forskjellen er at det er mer husarbeid med flere. 

Anonymkode: ca5b0...54b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 3 barn og har ikke noe problemer med å date eller få oppmerksomhet fra menn. Bare fortell det med en gang,så slipper du å kaste bort din og daten sin tid.

Anonymkode: 2a903...3f6

• Liker 3
Skrevet (endret)

Vil tro du finner noen for deg viss du er hyggelig og har overskudd å bruke på en mann  :)

Endret av Xertio
AnonymBruker
Skrevet

Utfordringen din vil ikke være mangel på oppmerksomhet og tilbud, du vil som alle kvinner få masse av det. Kan antakeligvis velge og vrake og date en ny hver uke om du vil.

Utfordringen vil være å finne noen som vil ha et seriøst forhold til deg, og er forhold som varer. Du må være ærlig om situasjonen, og at du ikke er ute etter en stefar. Du vil få masse tilbud, så du må vurdere om tilbudene først og fremst handler om sex eller om det er mer.

Anonymkode: 005f1...f32

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kunne som kvinne ikke datet en mann med 4 barn heller jeg.

Anonymkode: 7c127...4c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på. Det er forskjell om du har 4 barn med fire menn eller 4 barn med samme mann.

Anonymkode: 941ea...a01

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke datet en kvinne som skriver hun er ressurssterk,har ditt og datt og ser bra ut.

Anonymkode: 4c0b4...55d

• Liker 3
Skrevet

Jeg dater ei med 3 eldre barn, og jeg har 3 selv.

Så lenge man ikke seiler under falskt flagg så er ikke det noe problem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...