Frk Doodad Skrevet 12. september 2002 #1 Del Skrevet 12. september 2002 Hei Noen som vet hvor de selger Stila makeup? Har sett den i diverse skjønnhetsspalter i ulike dameblad, men kan ikke si at jeg har lagt merke til den på noe parfymeri. Hilsen PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 12. september 2002 #2 Del Skrevet 12. september 2002 De selger det iallfall på Steen & Strøm i Oslo. Har ikke sett det så mange andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 12. september 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 12. september 2002 Ok, takk for svar. Får ta en tur dit å kikke neste gang jeg er i Oslo. Noen som har prøvd Stila? Bra/dårlige erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 12. september 2002 #4 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg har aldri prøvd selv, men har veldig lyst pga har hørt mye positivt om produktene derfra både i blader og av venner. Men vil veldig gjerne høre fra flere som har prøvd produktene derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. september 2002 #5 Del Skrevet 12. september 2002 Da Stila kom til Norge ble den kun solgt på Steen & Strøm nede i Kongens gate. Jeg tror nå at Gimle parfymeri også har tatt inn Stila men er ikke sikker. Øyeskyggene fra Stila er meget gode, likeså rougen. Og pakningene er utrolig kule! De er også lette og legge med husk litt pudder på øyelokket først slik at de sitter godt hele dagen. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 13. september 2002 #6 Del Skrevet 13. september 2002 Milla skrev husk litt pudder på øyelokket først slik at de sitter godt hele dagen. Hvorfor kommer du med sånne basic tips som det der????? Dette er noe som ALLE vet fra før. Har du noen tips på lager så kom i det minste med noe nytt som kan være av interesse for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 13. september 2002 #7 Del Skrevet 13. september 2002 Her ser jeg det slik at Millla kom med et velment tips. Hun fortjente ikke den kommentaren du kom med her, Orakel :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå