Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja dessverre, som helsepersonell selv så blir en sykepleie-mann litt for umandig for meg. 

Anonymkode: 8143e...67d

Da er du ikke helt opplyst...

Synes mange mannlige sykepleiere er urolig flinke og mandige. De er utrolig dyktige på prosedyrer og er ikke femi selv om de er sykepleiere. De som mener det vet ikke helt hva yrket går ut på. Kjenner flere med videreutdanning innen anestesi, akutt sykepleie, intensiv som er skikkelig badass. Kjenner og en som er jordmor faktisk! 

Anonymkode: 7b196...ef3

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er feit, så jeg tror ikke jeg har sjangs på en mannlige sykepleier. De hadde sikkert "tvangslanket" meg 😮 

Anonymkode: deab4...e1d

Trenger ikke å finne deg en som jobber på overvektsavdeling akkurat da;) Jeg er overvektig selv og det eneste ff sier om min kropp er at den er deilig. 

Anonymkode: 3d6f0...d53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei tviler på at jeg og en sykepleier mann kunne datet :p.

Litt for femi valg av yrke. Han er sikkert snill og omtenksom. Så blir jeg en kaldhjerta bitch i forhold 😅

Vennesona det ja.

Anonymkode: 37ead...624

AnonymBruker
Skrevet

Oppfølgingsspørsmål: Hva om dere allerede datet en sykepleier, men så fikk dere sjans på en lege?

Anonymkode: 44a42...40a

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min er sykepleier, han var helt fantastisk! Eneste som var litt kjipt var turnusen hans. 

Anonymkode: fd544...be4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne ha en mannlig sykepleier, så det er bare å sende de min vei :sikle:

Anonymkode: 97c8e...8b8

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei tviler på at jeg og en sykepleier mann kunne datet :p.

Litt for femi valg av yrke. Han er sikkert snill og omtenksom. Så blir jeg en kaldhjerta bitch i forhold 😅

Vennesona det ja.

Her har du jo et godt eksempel på en mannlig sykepleier.

Han her ser jo ikke det minste feminin ut i det hele tatt. Ser ut som en veldig  mentalt oppegående og kjekk mann.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppfølgingsspørsmål: Hva om dere allerede datet en sykepleier, men så fikk dere sjans på en lege?

Herregud noe så dumt. Jeg dater en økonom (og vi blir nok veldig snart offisielt kjærester), men løper jo ikke videre bare fordi jeg har sjans på en siviløkonom. Jeg har allerede sjans på både en siviløkonom og et par leger, men jeg velger likevel han som er økonom. Det er sikkert fremmed for mange, men det er noe som heter kjærlighet, å passe sammen personlighetsmessig, å ha like interesser osv. 

Anonymkode: 786c0...6cc

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud noe så dumt. Jeg dater en økonom (og vi blir nok veldig snart offisielt kjærester), men løper jo ikke videre bare fordi jeg har sjans på en siviløkonom. Jeg har allerede sjans på både en siviløkonom og et par leger, men jeg velger likevel han som er økonom. Det er sikkert fremmed for mange, men det er noe som heter kjærlighet, å passe sammen personlighetsmessig, å ha like interesser osv. 

Amen to that.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne jeg selvsagt gjort, hvis noen spør meg så :) hilsen sykepleier, som har møtt litt for mange leger og kirurger med råtten oppførsel, men bare gode erfaring med de mannlige sykepleierne ☺️

Anonymkode: a2612...1d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Serafin said:

Her har du jo et godt eksempel på en mannlig sykepleier.

Han her ser jo ikke det minste feminin ut i det hele tatt. Ser ut som en veldig  mentalt oppegående og kjekk mann.

Se der ja 😛

nei takk 😛

som sagt, vennesona.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da er du ikke helt opplyst...

Synes mange mannlige sykepleiere er urolig flinke og mandige. De er utrolig dyktige på prosedyrer og er ikke femi selv om de er sykepleiere. De som mener det vet ikke helt hva yrket går ut på. Kjenner flere med videreutdanning innen anestesi, akutt sykepleie, intensiv som er skikkelig badass. Kjenner og en som er jordmor faktisk! 

Anonymkode: 7b196...ef3

Jeg er ikke opplyst? 
Jo takk, jeg jobber med mannlige sykepleiere,- og samtlige har en feminin side. Jeg tiltrekkes ikke av det. Det har ingenting med grad av «flinkhet» å gjøre. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, norw skrev:

Bekymringsverdig når du selv jobber i sektoren.

Hva er bekymringsverdig med det? Utdyp gjerne.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på personligheten, ikke yrket. 

Anonymkode: 7d8ce...af2

• Liker 3
Skrevet

Seff kunne jeg det, hvorfor ikke?

De som mener det er for umandige eller noe er sånne som baserer følelsene sine på overfladiske ting og da er det ikke ekte følelser heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha, dette har faktisk skjedd med en av mine venninner. Hun var sammen med en sykepleier og ble kjent med en lege som jobbet på samme sykehus gjennom han. Da hun og legen ble sammen byttet eksen hennes jobb.

Anonymkode: 05850...658

• Liker 1
Skrevet

Samboeren min er sykepleier. Veldig sexy synes jeg 🤤 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Serafin skrev:

Hadde du hatt noe imot å date en mannlig sykepleier?Som har alt på stell, og er snill, omsorgsfull og har humor?

Nei. Min erfaring er at det er bra folk med gode verdier! 

Anonymkode: ec5e6...9ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke opplyst? 
Jo takk, jeg jobber med mannlige sykepleiere,- og samtlige har en feminin side. Jeg tiltrekkes ikke av det. Det har ingenting med grad av «flinkhet» å gjøre. 

Jeg håper og tror at de fleste menn har en feminin side uansett yrke. På samme måte har de fleste kvinner en maskulin side. Man er ikke enten helt feminin eller helt maskulin, et menneske er litt av begge deler faktisk. Å være omsorgsfull er nok en kvalitet som i dag er en tiltrekkende egenskap for en mann å ha. Det er veldig uforståelig for meg at noen ønsker en mann som ikke innehar en feminin side i det hele tatt. Hvem vil ha en brautende mann som aldri skal grine for noe som helst fordi han er livredd for å vise noe som helst slags svakhet som slike usikre menn kaller det å gi uttrykk for følelser, og hvem vil få barn med en mann som mener alt som har med fødsel og barselstid osv er forbeholdt kvinner og ikke viser noen slags sympati eller interesse for at du har problemer med ammingen for eksempel? 

Det er bare helt utenkelig at noen vil ha en sånn partner.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg skulle stiftet familie med en som jobbet såpass ugunstige arbeidstider som de fleste sykepleiere gjør så hadde jeg definitivt ønsket at vedkommende hadde en betydelig høyere lønn enn sykepleiere har. Så nei, det kunne jeg ikke. 

Anonymkode: 4751e...03b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...