Gå til innhold

Når folk legger ut nytt profilbilde på facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så hagler det inn kommentarer som, fine deg, å så flott, du er nydelig osv

Når jeg ser det tenker jeg bare så sykt kleint.

Hva tenker dere ?

Anonymkode: ba1b7...e9e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg synes ikke det er kleint.

Må innrømme at jeg "misunner dem". Og det er litt teit å si, for man skal jo egentlig ikke bry seg om sånne ting, det er overfladisk osv, men jeg tenker på det innimellom allikevel. Men det har med selvbildet å gjøre, skulle også ønske noen syntes jeg var fin og flott, liksom. Av den grunn bytter jeg profilbilde svært sjeldent. ;)

Endret av SPOCA
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flaut og teit fordi jeg tenker at de aller fleste som legger ut nytt profilbilde /mange bilder av seg selv på Facebook, gjør det fordi de er veldig fornøyd med utseendet sitt og vil høste komplimenter. 

Jeg er ikke fornøyd med utseendet mitt og har ikke profilbilde i det hele tatt, men hadde jeg vært fornøyd med ansiktet mitt hadde jeg lagt ut profilbilde. Ikke for at folk skulle skrive fina, skjønningen, å hvor flott du er, men for å vise folk hvordan jeg ser ut pr. dags dato. 

Anonymkode: 8fa2b...f8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har villet bytte profilbilde i åresvis, men orker ikke på grunn av alle de kleine kommentarene.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Flamme skrev:

Jeg har villet bytte profilbilde i åresvis, men orker ikke på grunn av alle de kleine kommentarene.

Du kan endre setting til at "bare meg" kan se profilbildet, så kan ikke noen andre like eller kommentere på bildet ditt. De kan også bare se den lille versjonen av bildet, ikke trykke seg inn på det.

Anonymkode: 7744d...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kleint å gi andre mennesker kompliment. 

Anonymkode: 2b0d1...026

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanker ikke så mye på det når jeg legger ut bilde av trynet mitt med boksenese og flere arr. Kommer det da en kommentar om at jøss så søt du er eller hvor flott du er så vet jeg jo de har svart på feil bilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bytter velger jeg å skjule hendelsen fra tidslinjen. Så bildet er endret men vennen får det ikke "i fleisen" når de logger på. Ergo mye mindre kommentarer og kleinhet ;) Vet jo at jeg ser fin ut - og bildene jeg velger som profilbilder er så klart de jeg er ekstra fornøyd men men trenger ikke likes eller kommentarer på det. Føler bare at nå er f.eks tiden over for vinterbildet jeg har hatt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan endre setting til at "bare meg" kan se profilbildet, så kan ikke noen andre like eller kommentere på bildet ditt. De kan også bare se den lille versjonen av bildet, ikke trykke seg inn på det.

Anonymkode: 7744d...8b8

Jeg vil gjerne endre bilde slik at alle kan se det, men ingen kan kommentere på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å få likes og kommentarer på profil bilde, så har satt det som at det bare meg som ser det. Alle ser det som profilbilde, men det går ikke å kommentere eller like det.

Anonymkode: d9814...99c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke kleint å gi andre mennesker kompliment. 

Anonymkode: 2b0d1...026

Det er helt sant, men hvorfor skal det kommenteres offentlig slik at alle kan se det? Og hvorfor må det skrives ned? Og hvorfor i så utrolig kleine og teite setninger, som; "Åherreguuuud jenta mi, fyfaen du er nydelig" eller "Verdens skjønneste menneske fine snuppa. Digger deg"....?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare for visse kvinnfolk som har samme type kvinnfolk på FB.

 

Anonymkode: 828df...e5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke kleint å gi andre mennesker kompliment. Anonymkode: 2b0d1...026

Jo, det er det når det hele tiden går på utseendet. Det hadde vært mye bedre om en sa noe hyggelig om selve menneskets kvaliteter som faktisk var sant, men folk gjør sjelden det. Når èn begynner å si fina, pena, skjønne deg etc. så fortsetter alle hønsene på rekke og rad ned igjennom under bildet. Selv folk som betegner seg oppegående, er godt voksne og offisielt ikke ikke utseendefikserte, de gjør det der hele tiden. Det er kvalmende oppførsel. FB-sjargongen er fattige greier.

Anonymkode: 57ef5...cc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Flamme skrev:

Jeg vil gjerne endre bilde slik at alle kan se det, men ingen kan kommentere på det.

Det går jo det, samboeren min sitt profilbilde kan ingen kommentere på 🤷🏼‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda verre er det når de har brukt allslags filter på det nye profilbildet så de ikke ligner seg selv lenger.🙄 Folk bare "Nydelige du"

 

Anonymkode: a5b1c...610

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enda verre er det når de har brukt allslags filter på det nye profilbildet så de ikke ligner seg selv lenger.🙄 Folk bare "Nydelige du"

 

Anonymkode: a5b1c...610

Enig! Mange slike😬😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...