Gjest Che Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Det betyr at vi er «en» dannet av «to» deler. Vi opprettholder alltid vår egen individualitet, men vi nyter den samme reisen, vi jobber på samme prosjekt... Hva legger du i sjelevenn? Finnes det noen der ute med et håp om det ultimate vennskap? Sjelevennen er bare ved vår side, alltid der, selv når de fysisk ikke er der. Tør du svare? Gi av deg selv? Åpne deg opp? Starter det med en kaffekopp? Jeg har aldri opplevd noe sånt... Har du?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Jeg har opplevd sjelevenn. Det er unikt. Men man kan kjenne hverandre på avstand. Nå har denne mannen unike evner som gjør han istand til alt du ikke trodde var mulig! Jeg kan ikke noe for at han kjenner meg på avstand. Men det virker som han blir fort sint av det.... og ja han har i tillegg syke evner. Anonymkode: d5f94...cd6
Gjest Che Skrevet 11. april 2020 #3 Skrevet 11. april 2020 Jeg skjønte ikke helt hva du mente med syke evner og at han blir sint osv... Kan du utdype? Er litt treg se... 😄
Gjest andysowhat Skrevet 11. april 2020 #4 Skrevet 11. april 2020 (endret) Tja, om kjerringa kan bli kalt sjelevenn så ja, har vel det. I min verden er det ikke noe forskjell mellom kone og sjelevenn. Tja, om det er det ultimate vennskap? På mange måter er det vel det. Vi sviker ikke hverandre akkurat. Ja, ringen er der alltid så vi blir alltid påminnet om hverandre. Vet ikke hvordan det er å gå uten ring, husker at det ikke var mye annerledes før jeg fikk ring. Tenkte nå på hverandre uansett. Hvordan det hele startet? Jeg mobbet hu for å gå i revolvergange pga nyoperert tå. Samt filosofiske krangler. Kunne ikke drømt om noe annet. Håp? Ja, hvorfor ikke. Aktivt se etter noe gjør jo at det er større sjangs at det skjer. Endret 11. april 2020 av andysowhat
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #5 Skrevet 11. april 2020 8 minutter siden, Che skrev: Jeg skjønte ikke helt hva du mente med syke evner og at han blir sint osv... Kan du utdype? Er litt treg se... 😄 Får bare advarsel osv når jeg skriver om det her inne. Trodde det var ytringsfrihet. Men neida, det jeg opplever er så overnaturlig at jeg blir stemplet som gal. Så kan dessverre ikke skrive det 😕 Anonymkode: d5f94...cd6
Gjest Den tredje Skrevet 11. april 2020 #7 Skrevet 11. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Får bare advarsel osv når jeg skriver om det her inne. Trodde det var ytringsfrihet. Men neida, det jeg opplever er så overnaturlig at jeg blir stemplet som gal. Så kan dessverre ikke skrive det 😕 Anonymkode: d5f94...cd6 Ytringsfrihet betyr vel ikke fritatt fra kritikk? Men ja, vi bor i et særdeles materialistisk samfunn, så skal tro det er generelt vanskelig å si noe utenom det materialistiske uten å få en liten isbøtte. Men jo try me. Du kan jo poste anonymt uansett så i værste fall blir du kalt et troll :) (Som er et mytologisk vesen by the way. Så så materialistisk har vi ikke blitt enda ;) )
Gjest Che Skrevet 11. april 2020 #8 Skrevet 11. april 2020 32 minutter siden, andysowhat skrev: Tja, om kjerringa kan bli kalt sjelevenn så ja, har vel det. I min verden er det ikke noe forskjell mellom kone og sjelevenn. Tja, om det er det ultimate vennskap? På mange måter er det vel det. Vi sviker ikke hverandre akkurat. Ja, ringen er der alltid så vi blir alltid påminnet om hverandre. Vet ikke hvordan det er å gå uten ring, husker at det ikke var mye annerledes før jeg fikk ring. Tenkte nå på hverandre uansett. Hvordan det hele startet? Jeg mobbet hu for å gå i revolvergange pga nyoperert tå. Samt filosofiske krangler. Kunne ikke drømt om noe annet. Håp? Ja, hvorfor ikke. Aktivt se etter noe gjør jo at det er større sjangs at det skjer.
Gjest Che Skrevet 11. april 2020 #9 Skrevet 11. april 2020 👍😄 Filosofiske krangler høres spennende ut! 😉
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #10 Skrevet 11. april 2020 Jeg har en sjelevenn.. Vi fant hverandre, og det føltes som vi alltid hadde kjent hverandre, som at vi hadde møttes før, i mange liv. Har aldri vært så enkelt å bli kjent med noen før, og aldri etter.. Det ble ikke oss (var kjærester ei stund), og selv om jeg er helt imot å være venner med x'er (kunne laget egen tråd om det), klarer vi ikke kutte kontakta helt. Det ville være som å ta bort en del av meg selv.. Helt fantastisk følelse å ha den tilknytninga, og vet jeg aldri kommer til å føle det igjen. (Har ny samboer, og har ikke andre følelser enn at sjelevennen min er den aller beste vennen jeg noen sinne kan få. Vi velger vel begge å la ting være usagt, men tror vi begge to vet at vi har et fantastisk bånd..) Anonymkode: 1fc24...73d 1
Gjest Che Skrevet 11. april 2020 #11 Skrevet 11. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en sjelevenn.. Vi fant hverandre, og det føltes som vi alltid hadde kjent hverandre, som at vi hadde møttes før, i mange liv. Har aldri vært så enkelt å bli kjent med noen før, og aldri etter.. Det ble ikke oss (var kjærester ei stund), og selv om jeg er helt imot å være venner med x'er (kunne laget egen tråd om det), klarer vi ikke kutte kontakta helt. Det ville være som å ta bort en del av meg selv.. Helt fantastisk følelse å ha den tilknytninga, og vet jeg aldri kommer til å føle det igjen. (Har ny samboer, og har ikke andre følelser enn at sjelevennen min er den aller beste vennen jeg noen sinne kan få. Vi velger vel begge å la ting være usagt, men tror vi begge to vet at vi har et fantastisk bånd..) Anonymkode: 1fc24...73d Så herlig å lese...missforstå meg rett...men tror du det ikke går å være kjæreste med en sånn? Blir det for nære?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #12 Skrevet 11. april 2020 1 minutt siden, Che skrev: Så herlig å lese...missforstå meg rett...men tror du det ikke går å være kjæreste med en sånn? Blir det for nære? Vi bor for langt unna hverandre, og jeg tror nok vi hadde blitt for like og for "kjente".. Men er helt fantastisk å få oppleve det, og som sagt klarer vi ikke kutte kontakta, selv om jeg innerst inne føler at det er det vi burde gjort. (med tanke på nye kjærester osv) Men jeg savner den fysiske nærheta også, for vi møtes aldri, og snakkes ikke på telefon osv. Vi har kun kontakt via sosiale medier, men der meldes vi jevnlig/daglig. Anonymkode: 1fc24...73d 2
Gjest Che Skrevet 11. april 2020 #13 Skrevet 11. april 2020 Det må være en merkelig følelse... Nesten litt sånn forbudt kjærlighet... Er du 💯 sikker på at dere har gjort det rette?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #14 Skrevet 11. april 2020 1 minutt siden, Che skrev: Det må være en merkelig følelse... Nesten litt sånn forbudt kjærlighet... Er du 💯 sikker på at dere har gjort det rette? Nei, tror ingen av oss er 100% sikker på at det var det rette.. Anonymkode: 1fc24...73d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #15 Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, tror ingen av oss er 100% sikker på at det var det rette.. Anonymkode: 1fc24...73d Hvilket selvfølgelig er problematisk i forhold til nytt forhold.. Men verden kan jo ikke stoppe opp heller.. Anonymkode: 1fc24...73d
Gjest Che Skrevet 11. april 2020 #16 Skrevet 11. april 2020 Aha... Jeg tror verden fort kan stoppe opp for dere og at det nye forholdet kan bli et mindre problem enn det gamle... Hvis jeg klarer å uttrykke meg på riktig måte nå... 😃 En sånn venn kan en tydeligvis ikke unngå og heller ikke unnvære... Jeg håper ikke jeg setter griller i hodet på deg... 🙈 Hmmm... Jeg drømmer om å treffe den spesielle personen, den som gjør deg hel... Og du har faktisk truffet den, men velger å avstå... Livet er forunderlig... 😄
AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #17 Skrevet 11. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en sjelevenn.. Vi fant hverandre, og det føltes som vi alltid hadde kjent hverandre, som at vi hadde møttes før, i mange liv. Har aldri vært så enkelt å bli kjent med noen før, og aldri etter.. Det ble ikke oss (var kjærester ei stund), og selv om jeg er helt imot å være venner med x'er (kunne laget egen tråd om det), klarer vi ikke kutte kontakta helt. Det ville være som å ta bort en del av meg selv.. Helt fantastisk følelse å ha den tilknytninga, og vet jeg aldri kommer til å føle det igjen. (Har ny samboer, og har ikke andre følelser enn at sjelevennen min er den aller beste vennen jeg noen sinne kan få. Vi velger vel begge å la ting være usagt, men tror vi begge to vet at vi har et fantastisk bånd..) Anonymkode: 1fc24...73d Så fint har dere et telepatisk bånd? Anonymkode: d5f94...cd6
Love&Hate Skrevet 12. april 2020 #19 Skrevet 12. april 2020 Problemet er at det finnes for mange fine sjelevenn skjønner du hva jeg mener
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #20 Skrevet 12. april 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Så fint har dere et telepatisk bånd? Anonymkode: d5f94...cd6 Vi tenker tydeligvis ofte på hverandre samtidig, iallefall, for ofte kan jeg gå å tenke på vedkommende, og plutselig får jeg ei melding. I tillegg er det mange gang jeg har tenkt på noe spesielt som handler om livet hans, og så får jeg plutselig melding med info/svar med akkurat det jeg tenkte på.. Skjedde faktisk senest igår. 😝 Anonymkode: 1fc24...73d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå