AnonymBruker Skrevet 11. april 2020 #1 Skrevet 11. april 2020 Har over en lengre periode kjøpt mange kyllingfileer som jeg har stekt for så å fryse de ned og ta de opp senere. Først nå ser jeg på pakken at jeg har kjøpt opptinte kyllingfileer. Kan jeg risikere å bli dårlig av dette? Har ikke merket noe før, men blir litt skeptisk da jeg i utgangspunktet er redd for kylling og bakterier. Jeg steker altså kyllingfileene og fryser de, er ikke snakk om å fryse de rå. Anonymkode: fd446...adc
Brunhilde Skrevet 11. april 2020 #2 Skrevet 11. april 2020 Jeg hadde ikke vært bekymret for å gjøre slik du gjør. Det eneste som kan skje hvis opptinte varer fryses igjen er at kvaliteten kan forringes noe, men det er ikke hesefarlig.
applestories Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 (endret) Jeg gjør det samme selv - og er fullt klar over hva jeg gjør. Det blir det samme som å kjøpe frossen kyllingfilet, bruke til middag og fryse middagsrestene. Ikke noe problem så lenge du steker før du fryser. Endret 12. april 2020 av applestories
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå