Gå til innhold

Incas


Inca

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dere.

I natt er den første natten på flere uker (?) jeg har fått en OK søvn uten å svette i hjel. Var svalt og fint å sove.

Nå har jeg forspist meg på is, og magen føler seg ikke så veldig bra etter det :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg i at natten var god fordi den var svalere enn den har vært en stund nå. Is er godt i sommervarmen, lett å forspise seg, ja. Håper magen din føler seg raskt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

heihei!!!:D

Har endelig kommet meg litt i gjenge her inne igjen, så måtte jo ta en liten dagbokrunde da ;)

Håper du får en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere!

Beklager at jeg ikke har vært her på en stund, har nytet sommeren, bortsett fra de siste dagene nå, da det bare har vært regn. Litt deilig med regn også, så kanskje det letter seg litt opp i luften, for nå har det vært helt HERLIG å få lagt seg til å sove!

Merker at det begynner å nærme seg mot høsten snart også, begynner å bli så veldig mye mørkere ute, nå er det jo så mørkt som bare det, og klokken er 3 over 12. Ok, den er 4 over 12 nå, jeg er bare litt treg til å skrive ser det ut til :ler:

Men jeg har det egentlig veldig bra for tiden, nyter livet og står i. Har endel jeg må gjøre i løpet av neste uke, men det skal jeg nok få unnagjort, takler ikke å få til ting i siste liten, blir bare stress ut av det.

Har tenkt på å gå å finne en seng jeg kan sove i ganske snart, begynner å bli trøtt - har vært en lang dag, så skal bli fint med søvn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren er så kort at den må nytes i fulle drag når den er der, så jeg forstår at du har prioritert det.

Håper du får flere gode sommerdager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...