Gå til innhold

Incas


Inca

Anbefalte innlegg

Da starter jeg dagbok da :)

Har så veldig vondt på leggene nå, hadde ikke mer skum igjen, og tenkte jo faktisk ikke på at jeg kunne hatt dem under dusjen mens jeg barberte, så jeg tok det "tørt", så nå svir det som et hel**** :roll: Så om noen har noen tips å komme med så det ikke svir og ser så hissig ut, så tar jeg i mot det med stor takk.

Det har vært kjempefint vær i dag, og har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke har utnyttet det noe særlig. Får ta det igjen i morgen, og håpe på knallsol. Må jo nyte det mens man kan, for jeg kan ikke akkurat skryte av det været som har vært i det siste! Så nå er det bare å håpe at man kan få det fine været som sagt, og ta seg en dukkert i ny og ne, og nyte sommeren for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:Hehe: I dag har det vært kjempefint vær som jeg har tatt meg god nytte av. Gått en lang tur i skogen har jeg også gjort. Kjempefint, så er jeg blitt et par myggstikk mer også, men det gjør ikke noe. Det betyr vel at sommeren er kommet for å bli en liten stund.

Jeg har også støvsuget leiligheten i dag og ryddet litt på morgenen, så tok jeg en dusj, og som leggene mine svidde. Så da måtte jeg nesten pøse på litt mer Aloe Vera igjen, så forsvant sviheten. Aldri mer takk.

I morgen må jeg nesten ta en handletur og kjøpe noen nye klær. Hater å gå i klesbutikker og rote frem klær, så mange stressende folk, så får bare håpe at jeg faller inn på et rolig tidspunkt. Nye sandaler trengs vel også. Får se hva jeg kommer over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hater å gå i klesbutikker og rote frem klær, så mange stressende folk, så får bare håpe at jeg faller inn på et rolig tidspunkt. Nye sandaler trengs vel også. Får se hva jeg kommer over :)

Velkommen i klubben! Jeg er i tillegg kresen, og har ofte bilder i hodet på forhånd om hvordan klærne skal se ut, så du kan tenke deg selv.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Gratulerer med dagbok. Jeg kommer nok innom og hilser på flere ganger.

Håper leggene slutter å svi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben! Jeg er i tillegg kresen, og har ofte bilder i hodet på forhånd om hvordan klærne skal se ut, så du kan tenke deg selv.... :-?

:) hehe... akkurat det samme som jeg føler når jeg er og forsøker på shopping. :-?

Gratulerer med ny dagbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, takk for hilsner folkens!

Var jo min vanlige lykke det, stressende folk i klesbutikken og endte opp med en topp jeg fikk dratt med meg som jeg håpet passet, noe den heldigvis også gjorde. Verste jeg vet det, å gå i fullstappa klesbutikker med stressende folk og betjening og fulle prøverom og kø. Slippers var helt ok å få tak i, ikke noe stress der, ville ha noe jeg kunne traske inne og ut til butikken med. Er jo så varmt nå for tiden (bare herlig det!), så blir jo helt klam på beina med de vanlige skoene.

Leggene er helt fine nå, tok dem i dusjen og barberte og nå er det helt borte, heldigvis. Aldri mer "tørrbarbering" :ler:

Satt nå og så på CSI New York, skjønner ikke hvorfor jeg ser på det, men er liksom det lille jeg må få med meg, ser så lite på TV, men synes nå egentlig ikke noe særlig om denne CSIen. Så altfor mørk og dyster i fargene at det blir kjedelig. Men men, blir jo allikevel sittende å se på. Får håpe på at det blir mer engang med Las Vegas teamet! Nå er det CSI Miami, vel vel, det er hakket bedre enn New York isåfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Takk for at du tok deg en tur innom hos meg. :vinke:

Skjønner at du hater å gå i klesbutikker. Synes ikke det er noe stas selv. Bestiller for det meste på nettet jeg. :tunge1:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Fighter. Kua er fin den :wink:

Har grillet i dag, men så ble det så kaldt at jeg måtte ta turen inn. De andre sitter fortsatt ute i hagen, men jeg skal være litt a-sosial nå og surfe litt på KG. Ja, det høres bra ut, litt tid på pcen :sjarmor:

Jeg får ta en liten titt rundt i dagbøker og slikt her nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Inca

Det er deilig med varme, ja. Og det er godt med luft rundt tærne.

Ha en fin fredagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Bettie!

I går var jeg en tur på stranden og badet, men det var litt kaldt i vannet enda, men det funket. Like greit å ta en dukkert også mens man slikket sol. Helt nydelig vær nå om dagen. Fått helt OK farge nå også. Ser visst ut til at dette blir en værdagbok gitt!

Senere på kvelden ble det et par pils og god mat, så spiste man til man nesten sprakk. Kan man regne pizza som god mat? Det var den ihvertfall! Lagde den selv, med masse greier oppå, en ekte, hva skal jeg kalle det, helmikset pizza.

I dag har jeg tatt en joggerunde på 2 1/2 mil i skogen, det var kjempeherlig. Er et eller annet med skog, og fylle tankene og slippe dem ut mens man er der. Liker skogen veldig godt, er liksom et eller annet "befriende" med den. Rolighet, et eller annet. Blir ikke det samme om jeg tar meg en joggetur på fortauet eller hvor enn annet sted jeg tar den, liker best å ta den i skogen.

Nå tenkte jeg at jeg skulle fått vasket og ryddet litt her hjemme. Må bare ta meg en liten kikkerunde rundt på KG først :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som jogger.

Det er deilig i skogen. Det er ro og så lukter det så godt. Det eneste jeg ikke liker med skogen er innsektene, for de liker nemlig meg.

Pizza er god mat, det - særlig den hjemmelagete varianten.

Ha en fortreffelig søndagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest seroxata

wow, skal si du er effektiv:D Jeg klarer ikke få trent så mye om sommeren, det er så varmt at jeg blir galen, og detter sammen som en sekk :ler:

Du har tilogmed fått deg en dukkert ja! åh, fikk lyst til å bade nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen flink til å jogge. det står respekt av å jogge så langt :) Klem fra foxy

Skriver under på denne! 2 1/2 mil er kjempebra! :klappe:

Hadde aldri klart å jogge så langt selv.

Hjemmelaget pizza er absolutt god mat, forresten. :wink:

Håper du får en fin kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, og skal si den turen tok sin del av kaka av meg også :ler: Men det var herlig!

Nå er det kjeeeempevarmt ute, 25 varmegrader og klokken er snart halv sju. Stod opp halv syv i dag og gikk rett i dusjen og tok en kald en. Koker jo om natta, og å fjerne dyna er det ikke snakk om, for jeg må liksom ha noe rundt meg, og det å ha et tynt laken klarer jeg ikke. Har meg selv å klage på sådan, men den kalde, lunka morgendusjen gjorde susen. Håret mitt ser ut som et bustehode med svære floker i nakken, da ser man jammen fin ut.

Etter dusjen tok jeg meg en kopp kaffe og satt meg utpå terassen med bok og hørte fuglene kvitre morgensangen. Får meg i stemning :)

En halvtime etter våknet naboungene og løp ut i pysjen og rett på trampolina og herjet, og noen flinke naboer hadde ikke satt på sikkerhetsnettet rundt, så det føk en unge rett på gresset, så det endte med grining, og ingen foreldre gadd å reagere :roll:

Akkurat nå så venter jeg på at isen skal tine, så skal jeg hive oppi jordbær og spise, skal bli nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...