Bettie Skrevet 29. juni 2005 #21 Del Skrevet 29. juni 2005 Ser ut til at du hadde en deilig start på dagen. Det er godt med litt lange morgener. Det er langt fra alle voksne som tenker konsekvenser, nei. Skrubbsår og kul i panna er en ting, men et fall ut av trampolina kan gå ut over armer og bein - og rygg. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 30. juni 2005 #22 Del Skrevet 30. juni 2005 kalde dusjer i disse morgenen, det sier jeg meg enig i! våkner og opp klam, for dyna detter aldri heeelt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. juli 2005 #23 Del Skrevet 1. juli 2005 Ønsker deg en riktig god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inca Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #24 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei dere, tusen takk! Nå er klokken 10:36 på en søndag. Jeg bråvåknet av vekkerklokken jeg hadde satt på ringing til klokken 6 som jeg alltid gjør, så har jeg glemt å skru den av, så det var jo flott! Da mistet man den søvnen og alt, kunne gjerne trengt litt mer søvn enn det jeg får. Bare å begynne å legge seg tidligere. Stod opp og satte på kaffetrakteren, gikk på badet og slo på dusjen og gikk inn der for å få opp de vanlige knutene mine i bakhodet (pokkers varme!), så kom jeg ut igjen til nytraktet kaffe. Vurderte senere å ta sykkelen på en tur, bare for å komme meg ut, men så hadde jeg helt glemt at jeg kjørte over glasskår i går. Skjønner meg ikke på disse folkene som driver og kaster glassflasker rundt bare for å ha det gøy og irritere andre? Jeg skjønner liksom ikke, hva er vitsen? Så da ble det ingen sykkeltur på meg denne morgenen, så jeg ble heller sittendes inne og rydde og vaske litt rundt tidlig på morgenen. I går så drakk vi pils og koste oss ute på terassen, var veldig koselig. Var ikke det varmeste været, men det holdt seg! Lurte på om vi skulle grille i dag også, gidder ikke stå og lage middag. Nå skal jeg se om jeg klarer å få i meg noe frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inca Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #25 Del Skrevet 3. juli 2005 Herreguuuuud, det er så varmt at jeg koker, har gjennomtrekk overalt, og enda er det grisevarmt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 3. juli 2005 #26 Del Skrevet 3. juli 2005 Herreguuuuud' date=' det er så varmt at jeg koker, har gjennomtrekk overalt, og enda er det grisevarmt! [/quote'] Sånn er det her og. :-? Helt uutholdelig om natten, spesielt fordi jeg ikke liker å ha vinduet oppe. Soverommet mitt ligger ut mot bak-hagen vår og den er full av veps og humler så de kommer inn hele tiden. Må invistere i myggnett tror jeg. Jaja, håper ting blir litt kjøligere for deg snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. juli 2005 #27 Del Skrevet 3. juli 2005 Det er varmt, ja, men jeg liker varmen jeg. Nå siter jeg med verandadøra oppe og koser meg alene hjemme. Men mat - det har ikke akkurat førsteprioritet i varmen, nei - i hvrt fall ikke mat = innekokt middag. Grill er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. juli 2005 #28 Del Skrevet 3. juli 2005 Kos deg i varmen og sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inca Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #29 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei, hei! Nå er det kvelden igjen, og snart natta, har hatt gjennomtrekk i hele dag, så får håpe det går bra på soverommet, i dag har det vært helt ille, men skal ikke klage, må ha finværet her! Vært så heldig at jeg har blitt solbrent også. Må huske på solkremen, klør noe inderlig på skulderen og pannen. Dere får ha en fin dag imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. juli 2005 #30 Del Skrevet 3. juli 2005 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inca Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #31 Del Skrevet 5. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. juli 2005 #32 Del Skrevet 5. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. juli 2005 #33 Del Skrevet 5. juli 2005 Solkrem er en lur oppfinnelse. Det er ikke godt å være solbrent når det er varmt om natta. Håper det gir seg raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 6. juli 2005 #34 Del Skrevet 6. juli 2005 Ble du solbrent du? Ble eg og i forrige uka... å så trudde eg at då ble det vel litt brunt etterpå... men nei da... no er eg lika bleik igjen!! he he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 6. juli 2005 #35 Del Skrevet 6. juli 2005 Ble du solbrent du? Ble eg og i forrige uka... å så trudde eg at då ble det vel litt brunt etterpå... men nei da... no er eg lika bleik igjen!! he he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 6. juli 2005 #36 Del Skrevet 6. juli 2005 Ble du solbrent du? Ble eg og i forrige uka... å så trudde eg at då ble det vel litt brunt etterpå... men nei da... no er eg lika bleik igjen!! he he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 6. juli 2005 #37 Del Skrevet 6. juli 2005 Ble du solbrent du? Ble eg og i forrige uka... å så trudde eg at då ble det vel litt brunt etterpå... men nei da... no er eg lika bleik igjen!! he he he.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. juli 2005 #38 Del Skrevet 6. juli 2005 Innom med en midtukehilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inca Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #39 Del Skrevet 6. juli 2005 Ja, og jeg ser fortsatt litt ut som en hummer, men det har begynt å bli farget nå Tusen takk, Bettie Tenkte bare å stikke innom mens jeg hadde en dataen i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 6. juli 2005 #40 Del Skrevet 6. juli 2005 bare innom og brauter litt i natten håper du har det fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå