Gå til innhold

Tar ghostere kontakt igjen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det kan skje.

Utrolig gøy, skjedd meg etpar ganger. Kvinner som valgte å droppe meg uten å være tøff nok til å sifra, noen mndr etterpå tikker det inn en melding der de prøver å spille hyggelig. Da er det ekstra deilig å ikke svare 🙂 

Gøy med kvinner som jakter som gale, så finner de en som det skal satses alt på. Da dropper de gjerne venninner og alt rundt seg i denne perioden. Bare for å få en jæva mann, herregud så pinlig.

Anonymkode: 81746...553

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opplevd at en jente på tinder jeg hadde pratet i 3 uker med, plutselig forsvant. Dukket opp 3 mnd etterpå med en hyggelig tone....

Hun viste såpass interresse at hun ba meg på date uken etter. Tre dager før date ghoster hun IGJEN!!

Sier det til hun klart ifra i en melding at slikt tolererer jeg ikke. Hun svarer "ja sorry det er helt sant du har rett. men livet mitt er så opp og ned og jeg er lei av tinder bla bla" Det er da faen ikke mitt problem. Hun ble da slettet og jeg angret meg stort på at jeg ga et slik nek en sjanse til.

Anonymkode: ce8b1...46a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Opplevd at en jente på tinder jeg hadde pratet i 3 uker med, plutselig forsvant. Dukket opp 3 mnd etterpå med en hyggelig tone....

Hun viste såpass interresse at hun ba meg på date uken etter. Tre dager før date ghoster hun IGJEN!!

Sier det til hun klart ifra i en melding at slikt tolererer jeg ikke. Hun svarer "ja sorry det er helt sant du har rett. men livet mitt er så opp og ned og jeg er lei av tinder bla bla" Det er da faen ikke mitt problem. Hun ble da slettet og jeg angret meg stort på at jeg ga et slik nek en sjanse til.

Både kvinner og menn som ikke syns en var bra nok første gang bør dumpes, rett og slett. Det er en menneskerett å føle dette, så de har selvsagt lov å ikke ønske videre kontakt, men når man er så freidig å komme tilbake igjen (og som regel dumper for 2 gang), vel... 

Anonymkode: 13021...919

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan skje.

Utrolig gøy, skjedd meg etpar ganger. Kvinner som valgte å droppe meg uten å være tøff nok til å sifra, noen mndr etterpå tikker det inn en melding der de prøver å spille hyggelig. Da er det ekstra deilig å ikke svare 🙂 

Gøy med kvinner som jakter som gale, så finner de en som det skal satses alt på. Da dropper de gjerne venninner og alt rundt seg i denne perioden. Bare for å få en jæva mann, herregud så pinlig.

Anonymkode: 81746...553

Hva er gærent med å satse alt på en? 

Anonymkode: f8dc0...20a

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo tydelig at hun sliter, klarer du ikke å lese det hun skrev? Da kan sånne ting skje også. Vet åssen det er å snakke med andre og møte de for første gang, hvor utrolig mye det tar på av energi, i hvert fall for de som har masse dårlige erfaringer. 

Anonymkode: a021c...cc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Både kvinner og menn som ikke syns en var bra nok første gang bør dumpes, rett og slett. Det er en menneskerett å føle dette, så de har selvsagt lov å ikke ønske videre kontakt, men når man er så freidig å komme tilbake igjen (og som regel dumper for 2 gang), vel... 

Anonymkode: 13021...919

Enig der. Vil man ikke ha noen så får man si ifra på en voksen og respektfull måte. Har bare opplevd at de slutter og svare, at de kommer tilbake. At de ikke tar et nei for et nei og mener jeg skylder de noe. At de lar det gå så langt som sex og nesten forhold, for så å bryte. Hvorfor ligge med meg når du vet at du ikke ser eller vil ha noe med meg å gjøre likevel? Kan faen ikke stole på et eneste menneske lenger. Folk har tette i hodet blitt.

Anonymkode: a021c...cc9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er noen som er enda verre en ghostere, de som Fader en kjæreste eller en viderekommen date ut av sitt liv fordi de ikke tørr å si at de ikke ønsker mer. De kan sende en melding, men uten noe lidenskap og interesse... Så lar de det gå lenger og lenger tid mellom hver melding til det dør ut. Du som kjæreste eller en date lurer på hva i alle dager som skjer. Det er så råttent og feigt at man kan helt miste pusten av det.

Anonymkode: c1b65...a51

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hva de ville bruke deg til, det er narsissister og psykopater som holder på slik, og er alvorlige røde flagg. De kommer tilbake for supply, oppmerksomhet er deres livskraft.

Vær ekstra OBS i disse karantene tider, de opplever tørke og vil derfor prøve med tidligere objekter.

SAY NO TO ABUSE.

Anonymkode: e50cf...efb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på hva de ville bruke deg til, det er narsissister og psykopater som holder på slik, og er alvorlige røde flagg. De kommer tilbake for supply, oppmerksomhet er deres livskraft.

Vær ekstra OBS i disse karantene tider, de opplever tørke og vil derfor prøve med tidligere objekter.

SAY NO TO ABUSE.

Anonymkode: e50cf...efb

Akkurat har merket det og takket nei men sagt vi kan gjerne gå en tur eller drikke kaffe det hadde vært hyggelig... poff borte... det sier alt om dem😂😂😂

Anonymkode: 4a799...075

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Akkurat har merket det og takket nei men sagt vi kan gjerne gå en tur eller drikke kaffe det hadde vært hyggelig... poff borte... det sier alt om dem😂😂😂

Det de ikke skjønner er hvis de hadde vært en venn for meg vist meg at de bryr seg så hadde de sikkert fått sex etterhvert men de tenker ikke så langt frem så da får de kose seg med dorullen sin. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg (jente) har ghostet mange på Tinder. Det er ikke noe jeg er stolt av, men det er sjukt slitsomt å holde en samtale gående med en fremmed du har mistet interessen for. Jeg har for øvrig blitt ghostet selv, og jeg synes det er helt ok. Da er det bare å fjerne matchen og gå videre. 

Jeg ville aldri plukket opp tråden med noen jeg har ghostet. For det første ville jeg vært for flau til det, for det andre er det jo en grunn til at jeg har ghostet dem. 

Anonymkode: 93546...b25

AnonymBruker
Skrevet

Det hender.

Ble kjent med en kar på en datingside for noen år tilbake. Vi skravlet og chattet en god stund, før vi ble enig om å møtes. Jeg skulle reise til Hellas, og hadde hotellrom ved flyplassen natta før jeg skulle dra. Han møtte meg der, vi spiste middag, drakk vin og hadde det hyggelig. Endte med at han overnattet på hotellet sammen med meg, og vi ble enig om å holde kontakten den uka jeg var på ferie. Vel, jeg meldte han da jeg kom fram, han svarte. Så ble det helt stille resten av uka (jeg meldte han et par ganger). 

Jeg forsto så klart at han hadde fått det han var ute etter, og at han ghostet meg. Helt ok, jeg var ikke ute etter noe seriøst selv, så jeg glemte for så vidt hele fyren. To år etterpå får jeg plutselig melding fra han: "Hei, hvordan står det til med den frøkna?". Som om det var en uke siden sist...
Jeg skjønte at han fortsatt var singel eller kåt, eller begge deler, og svarte han ikke. Jeg var da i et forhold med en annen, så det var uansett uinteressant. 

Merkelig å ta kontakt med noen du ghostet for flere år siden, hvis du har lyst på sex. Det finnes vel enklere måter å få seg et nummer på. Særlig når en bor et par timer unna hverandre.

Anonymkode: 02089...66d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

det er ikke så ille om man ghoster før man møter hverandre. Verre etter

Anonymkode: 83194...aec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ghosting i startfasen før man møtes er blitt ganske standard. 

Anonymkode: f8dc0...20a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg ble ghostet av en mann for 5 år siden, og blir fortsatt oppringt av han på natten når han er full. Jeg har vel og merke aldri svart han etter han ghostet meg, så jeg godter meg litt 😅 

Anonymkode: d5ee3...5e0

• Liker 2
Skrevet
På 11.4.2020 den 13.30, Bente1234 skrev:

Ja skjedd flere ganger... de blir vel desperate og uten andre alternativer.. da det gjelder å sette ned foten å si i fra hvor skapet skal stå. 

Hvor skapet står. 🤣

AnonymBruker
Skrevet

Mine spøkelser prøver å submarine iblant.

Akkurat nå er det siste eksen (som ikke ghosta, men slo opp når alle forventa bryllup) som submariner under Corona. Fyren får seg sikkert ikke mus og blir tørst nå som fittebaren er stengt...

Anonymkode: 9630e...2a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...