Gå til innhold

Tar ghostere kontakt igjen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din erfaring? 😤

Anonymkode: ba93d...6ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: e29a9...987

Skrevet

Har opplevd det, etter mange år, og det har vært åpenbart at de har glemt meg. :P

Skrevet

Ja skjedd flere ganger... de blir vel desperate og uten andre alternativer.. da det gjelder å sette ned foten å si i fra hvor skapet skal stå. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, de sjekker terrenget og da gjelder det å IKKE være glad for at de endelig tar kontakt, men be de dra til helvete for at de dreit i deg i første omgang. Ikke la de slippe unna for de gjør det bare igjen. Feige mennesker forandrer seg ikke. 

Anonymkode: 04f6d...225

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hahah jeg har chattet litt med en fyr (snapchat) som jevnt over sender en snap én gang i uka, gudene vet hvorfor. Han ghoster, men liksom ikke 100%? Merkelig opplegg. Er han redd for at jeg skal miste interessen? Redd for at jeg skal glemme han? Skjønner ikke helt hva han driver med.

Anonymkode: db251...4dd

• Liker 3
Skrevet

Kåte ghostere kan gjøre det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri blitt ghostet, men submarining har jeg opplevd flere ganger. Fyren slutter å vise interesse, så popper han opp som om ingenting har skjedd noen uker eller mnd etterpå 🖕🏻

Anonymkode: 13021...919

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahah jeg har chattet litt med en fyr (snapchat) som jevnt over sender en snap én gang i uka, gudene vet hvorfor. Han ghoster, men liksom ikke 100%? Merkelig opplegg. Er han redd for at jeg skal miste interessen? Redd for at jeg skal glemme han? Skjønner ikke helt hva han driver med.

Kan hende han har 100 damer til å snappe... blir ikke så mye tid til hver

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri blitt ghostet, men submarining har jeg opplevd flere ganger. Fyren slutter å vise interesse, så popper han opp som om ingenting har skjedd noen uker eller mnd etterpå 🖕🏻

Hvilken interesse er det han har da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Bente1234 skrev:

Kan hende han har 100 damer til å snappe... blir ikke så mye tid til hver

Mye mulig! Jeg syns det er litt fascinerende, så jeg har ikke slettet han ennå. Mest fordi jeg kjeder meg litt, i DiSsE KoRoNa TiDeR.

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye mulig! Jeg syns det er litt fascinerende, så jeg har ikke slettet han ennå. Mest fordi jeg kjeder meg litt, i DiSsE KoRoNa TiDeR.

Det er fullstendig forståelig ... vi er flere der. Litt kontakt er bedre enn ingenting👍🏻

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg opplevd opp til flere ganger. Er som at de har glemt av både mavn og ansiktet for hver gang de matcher med meg😂

Anonymkode: d39b3...e64

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han er redd for at du skal glemme ham! Hab holder deg på gress. Han holder sikkert på med flere damer. Har du lyst til å ha en greie / bli sammen med en så frekk fyr? Anbefaler deg å slette ham, uansett hvor vanskelig du synes det er. Husk, du fortjener en MANN og ikke en guttevalp, en mann som gir deg oppmerksomheten sin!

Anonymkode: 54201...02b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, Bente1234 said:

Hvilken interesse er det han har da?

De spør masse om hvordan det går med meg, om jeg har hatt en fin jul/påske/sommer alt ettersom. Ser rett gjennom det, det er oversatt «Er ikke interessert, men har ingen andre på kroken akkurat nå og craver oppmerksomhet». Drittfolk 😅

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han er redd for at du skal glemme ham! Hab holder deg på gress. Han holder sikkert på med flere damer. Har du lyst til å ha en greie / bli sammen med en så frekk fyr? Anbefaler deg å slette ham, uansett hvor vanskelig du synes det er. Husk, du fortjener en MANN og ikke en guttevalp, en mann som gir deg oppmerksomheten sin!

Jeg vet det, og per nå har det mest blitt til et slags sosialt eksperiment. Jeg og vennene mine vedder på hvor lang tid det kommer til å ta før neste gang han tar kontakt osv. Det er litt gøy. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også blitt submarinet. Jeg liker å gi folk en ekstra sjanse, iallefall om de også klarer å si unnskyld, for ting er ikke alltid helt svart-hvitt. Menn denne fyren forsvant nok en gang, så nå har jeg gått over til nulltoleranse ovenfor den type oppførsel, inkludert fullstendig ignorering. No more bullshit.

Anonymkode: f8dc0...20a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det, og per nå har det mest blitt til et slags sosialt eksperiment. Jeg og vennene mine vedder på hvor lang tid det kommer til å ta før neste gang han tar kontakt osv. Det er litt gøy. 

Haha, dritbra! Han skjønner vel ingenting hvis du avviser ham til slutt etter å ha vært med på spillet hans. 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, dritbra! Han skjønner vel ingenting hvis du avviser ham til slutt etter å ha vært med på spillet hans. 😂

Nei, det er nok mulig han blir litt overrasket da :) Han er ikke den eneste som kan spille spill.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Min" ghoster kom ikke tilbake,kun snoket på min profil på en datingapp. Ble avvist når jeg tok kontakt nylig. Han er singel med stor S. Han mener jeg er for bra for han..seriøst,er helt average!Hvorfor ikke ha litt sex og hygge liksom?!? 

Anonymkode: 6dc60...5c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...