Gå til innhold

Selge skinnsofaer - får man noe for dem?


lillesky

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av skinnsofa, og har så lyst på sofa i stoff!

Men, vi kjøpte to nye 3-seter mørkbrune skinnsofaer for et par år siden til 25.000 (dansk design), og jeg vil jo ikke kaste penger i do heller...

Hva kan man få for pent brukte skinnsofaer? Noen som har erfaring med det? Ville du ha kjøpt brukt skinnsofa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nique

ta deg en tur på finn.no og se på sofasidene, de bør gi deg visse ideer. hae akkurat kjøpt meg sofa der selv, mørk blå 3 og2 seters i stoff som jeg betalte 4000 for. jeg råder deg til å ta gode bilder av sofaen din og gi gode beskrivelser. husk spesielt på nyprisen og hvor den er kjøpt, dette er vist viktig. om du er usikker på pris så skriv minimumspris og at du selger til høystbydene i løpet av to uker eller lignende:) lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekket litt på finn.no, det nærmeste jeg kommer er denne (bortsett fra at våre har høye armlener og mye penere, så klart).

Hva man skal ta som minimumspris er jeg usikker på.

Vil heller beholde dem enn å tape for mye liksom. Hvor mye kan man "forlange"?

Er det andre steder man kan sjekke brukt sofaer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nique

jeg vet virkelig ikke hva du bør ta men jeg ser at folk prøver å holde seg til halvparten av ny pris om den er i meget god stand, godt over halv pris om den er i tillegg veldig ny og ubrukt, litt under halvpris om den er helt grei men gammel. det eneste andre stedet jeg vet som du kan skjekke ut bruktpriser på er frelserarmeen, men da må du nok ta deg en tur i butikkene. hvis du har litt tid på deg så legg den ut for salg på finn.no med en ganske høy pris så får du heller senke prisen etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...