Gå til innhold

Påske og slanking


Lindsay Bluth

Anbefalte innlegg

Jeg bar alt snopet i boden i kjelleren da jeg alt tirsdag begynte å spise av marsipanen :fnise: Det var kjempeeffektivt! Så nå tar jeg med meg vekt og skål, måler opp det jeg kan spise innafor kaloribudsjettet, og så tar jeg kun det med opp:P Så jeg unner meg litt, men jeg ønsker ikke å gjøre som da jeg var nærmere 90kg på mine 170cm og spiste 200g potetgull + dipp, og en hel pose med marsipan/sjokolade hver dag :overrasket: Grøss! Jobber med noe flere er inne på her, og ikke tenke på mat som kos. Så jeg har gjort andre koseting som å laget påskepynt osv i stedet:)
 

Anonymkode: cf257...471

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det forundrer meg at det fortsatt finnes folk som tror de har funnet den eneste riktige veien til Rom og er helt overbevist om at det ikke finnes andre måter å gjøre ting på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bar alt snopet i boden i kjelleren da jeg alt tirsdag begynte å spise av marsipanen :fnise: Det var kjempeeffektivt! Så nå tar jeg med meg vekt og skål, måler opp det jeg kan spise innafor kaloribudsjettet, og så tar jeg kun det med opp:P Så jeg unner meg litt, men jeg ønsker ikke å gjøre som da jeg var nærmere 90kg på mine 170cm og spiste 200g potetgull + dipp, og en hel pose med marsipan/sjokolade hver dag :overrasket: Grøss! Jobber med noe flere er inne på her, og ikke tenke på mat som kos. Så jeg har gjort andre koseting som å laget påskepynt osv i stedet:)
 

Anonymkode: cf257...471

Du går i den klassiske kose-fella, ser du det selv?

Anonymkode: 8b6fe...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du går i den klassiske kose-fella, ser du det selv?

Anonymkode: 8b6fe...ab0

Med at jeg spiser litt snop i påska mener du? For meg handler kosefella mer om de absurde mengdene jeg snakket om, ikke at man spiser litt ved helligdager osv. Snopet jeg spiser er mer tillegsmat, kosen er eggeskallene jeg har malt, eller skjørtet jeg sydde eller filmen jeg så.

Anonymkode: cf257...471

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...