Gå til innhold

De er tilbake =(


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pleier

Med engang sommeren kom så dro den med seg myggen. Jeg får helt fnatt av disse flyvende blodsugende skapningene. Bor rett utenfor granskog, vet ikke om det har noe å si.

Men selv myggnetting på dører og vinduer hjelper ikke. Og når jeg skal sove så flyr det altid en over hodet mitt og irriterer vettet av meg.

Er det noen som har noen tips til hvordan man unngår å få så himla mange inn i huset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har feriert i Nord Norge noen sommere på rad nå - så du har min dypeste medfølelse! :hoho:

Hadde også myggnetting på dør og vindu - men med en gang noen skulle ut/inn -så var`n der lell! Aner ikke hva du kan gjøre, vi var helt vanvittig plaget og måtte holde dører/vinduer kjemisk lukket - i DEN varmen...Måtte ha litt galgenhumor på det, ellers hadde jeg blitt gaaal! Kunne jo nesten ikke sitte ute, heller... Snakk om ferie! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner deg godt!

Har du prøvd å kjøpe noen mygglys (sånne gule stearinlys)?

Vi hadde et spesielt lys inne (elektrisk), som "jaget" mygg og fluer vekk. Den var veldig effektiv (inntil den gikk i gulvet...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en jævel surrende rundt meg når jeg skulle sove i natt! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl

Ja kjenner til problemet! Da jeg våknet i dag morges hadde jeg fått ørten myggstikk i løpet av natta, på bein, armer og til og med i ansiktet. Fordømte myggen :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bodde 7 år i et j#### mygg-høl, ved siden av bruk av nettinghimling over senga så hadde vi sånn elektrisk mygg dreper under vinduene:) drrrrrrrsvusjbrennbrrrrhehehehehhehhe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor midt i byen i oslo og er lite plaget heldigvis, men jeg vet ihvertfall at i afrika så minker du antallet moskitoer på soverommet ved å ha på en vifte.

en takvifte som går hele natten fjerner mye mygg, og det blir deilig svalt også når det er varmt.

og det går jo an å få tak i takvifte som er nøytral og ok også.

kanskje det funkerer med en bordvifte som beveger seg også? det er vel luftdraget som gjør at de holder seg borte, så det burde funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har noen tips til hvordan man unngår å få så himla mange inn i huset?

Ha mygggardin med god vidde og blylodd i kanten nedrest innenfor døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...