Gjest Sesselja Skrevet 19. juni 2005 #1 Del Skrevet 19. juni 2005 Noen som aner hva trolldeig heter på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 19. juni 2005 #2 Del Skrevet 19. juni 2005 Play Dough (Play-Doh) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. juni 2005 #3 Del Skrevet 19. juni 2005 Play Dough (Play-Doh) Trodde det var sånn plastelina jeg...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 19. juni 2005 #4 Del Skrevet 19. juni 2005 Denne Play Dough er det samme som trolldeig. Hvis man tilsetter alun blir den vel mere som plastelina. Den typer heter også Play Dough. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2005 #5 Del Skrevet 19. juni 2005 Trodde det var sånn plastelina jeg...? :klø: Det trodde jeg også. Var helt sikker på det faktisk. Men så søkte jeg litt på Play Dough på nettet, og da kom det da vitterlig frem oppskrifter på trolldeig så det stemmer nok. Kanskje både plastelina og trolldeig heter det samme på engelsk? :klø: Gir egentlig ingen mening det heller for det er jo to forskjellige ting. Hmm.. rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 19. juni 2005 #6 Del Skrevet 19. juni 2005 Er ikke Play-Doh (merkevaren) det samme som plastelina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 19. juni 2005 #7 Del Skrevet 19. juni 2005 så det stemmer nok. Har Trille skrevet det, så er det riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 19. juni 2005 #8 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg tror faktisk at sixx har helt rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 19. juni 2005 #9 Del Skrevet 19. juni 2005 Ja, men da er vi enige da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 19. juni 2005 #10 Del Skrevet 19. juni 2005 Jeg tror faktisk at sixx har helt rett Yepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2005 #11 Del Skrevet 19. juni 2005 Så kjekt når en blir enig. Er ikke så ofte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå