Boogie Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #781 Skrevet 19. mai 2006 Veeeeldig spennende dette her!!!!! ← Ja, endelig er snart dagen her Ikke lenge igjen til du skal gifte deg heller
Boogie Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #782 Skrevet 19. mai 2006 Åhh, er så spennende å lese hos deg, som er så nærme den store dagen. Kjenner det kiler i magen jeg... tenk hvor ille magen min blir, når det blir min tur, he he! Har du mange sommerfugler i magen om dagen? Eller kanskje elefanter?? ← Elefanter ja :grine2: Begynner å merke at noen sommerfugler har tatt plass i magen ja Håper bare at jeg ikke blir rastløs de siste nettene pga sommerfuglene
Boogie Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #783 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Dagsplan frem til lørdag 27.mai Fredag: *Jeg skal ha prøvetime hos frisøren. Ha med slør, min egen sminke(er så allergisk) og diademet. *Trene brudevals Lørdag: * Da skal vi til byen å finne fat, gavebok,handle inn farris/mineralvann og øl. * Finne sko til sambo. * Samtale med presten i kirken, samt generalprøve * Trene brudevals. Søndag: * Kopiere sangene og bordplasseringen. Stifte dette sammen til et hefte. * Kopiere 100 kirkeprogram. * Trene brudevals. Mandag: * Stripe håret hos frisøren * Trene brudevals. * Avslutning for idrettsskolen. Tirsdag: * Lage liste for "løpegutten" vår! * Levere kjolen til pressing. * Trene brudevals. Onsdag: * Hente nøkkelen til lokalet før kl 15. * Ta spraybruning kl 14. * Trene brudevals. Torsdag: * Grille med venner. * Plukke liljekonvaller. * Pakke bag til ungene. * Trene brudevals. Fredag: * Sambo henter Sjaketten sin, og underskjørtet mitt hos brudesalongen. * Sambo drar til søstern sin i Oslo og henter bryllupskaka. * Jeg skal låse opp for cateringsfirmaet når de kommer for å dekke bord. * Pynte lokalet etter kl 13(Er hjemme med lillesøster til da). * Hente kjolen, og levere den hos frisøren. Lørdag: Endelig ← Endret 19. mai 2006 av Maibrud`06
Boogie Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #784 Skrevet 19. mai 2006 Da har jeg vært hos frisøren Skal ha sidehåret bort fra ansiktet, slik at det blir en liten knute høyt oppe til å feste sløret i. Litt hår skal henge ned på sidene, og litt pannelugg. Resten av håret skal falle fritt, så det blir som en dråpe bak. (Er klipt som en V bak). Har jo naturlig krøller, men jeg skal visst rulle det allikevel Ønsker alle en god helg
Boogie Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #785 Skrevet 20. mai 2006 Idag har vi fått handlet inn nesten alt vi skulle. Mangler bare farris/mineralvann og øl. Vi har også hatt samtale med presten, samt generalprøve i kirken. Nå gleder vi oss veldig til å gifte oss Om en uke feirer vi oss
Boogie Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #786 Skrevet 20. mai 2006 (endret) En liten oversikt over planleggingen så langt!! KLÆR TIL BARNA: OK! SKO TIL BARNA: OK! HVEM SOM SKAL KLE PÅ BARNA: OK! HVEM SOM SKAL HA ANSVAR FOR BARNA I KIRKEN: OK! TRANSPORT AV BARNA ETTER VIELSEN: OK! PASS AV BARNA TIL NESTE DAG: OK! ANTALL GJESTER: 37 stk. KJOLE: OK! SLØR, SKO, SMYKKE: ALT OK! STRØMPER ,STRØMPEBÅND: OK! UNDERTØY: OK! FRISØR: OK! SMINKE: OK! BRUDEBUKETT: OK! KNAPPHULLSBLOMSTER: OK! 3 stk. BRUDEPIKE: 1. Min eldste niese spurte om hun fikk lov, og selvsagt gjør hun det! BRUDEPIKEBUKETT: OK! FORLOVERARMBÅND: OK! (Min mor skal lage alle disse bukettene. Hun er blomsterdekratør.) FORLOVERE TIL OSS BEGGE: OK! KLÆR TIL HAN: OK! Leier Sjakett! KIRKE: OK! 27.mai kl 15.30 starter vielsen! PREST: OK! Bestilt en lokal prest. Kjempekoselig! KIRKEPROGRAM: OK! INNMARSJ: Clarke, J. Trumpet voluntary. UTMARSJ: Trumpet Tune. BILDER UTENFOR KIRKA: OK! BILDER I KIRKA: OK! KAMERA I KIRKA: OK! PYNTING AV KIRKA: OK! Min mor! TRANSPORT: Delvis OK! SJÅFØR: OK! FOTOGRAF: OK! LOKALET: OK! Henter nøkkelen onsdag 24.mai. PYNTING AV LOKALET: Skal bruke oppsatsene fra kirkenpyntet som pynt rundt omkring i lokale. Pynte bordet dagen før. BORDDEKKING: Cateringsfirma gjør det. BORDPLASSERING: OK! BORDKORT:OK! Ferdige. Lyserosa silkebånd med to ringer tredd innpå. SERVIETTER: OK! LYS: OK! Lyserosa kubbelys med hjerte og noen blanke perler på. DEKORASJONER: OK! Min mor skal lage til kirken. De blir flyttet ned til lokalet etter vielsen. VELKOMSTDRINK: OK! Asti!! Min mor og søster skal ønske gjestene velkommen! FORRETT: Gambas pil-pil servert med bruchetta. Uklart hva slags hvitvin som skal serveres til. HOVEDRETT: Kalvefileet servert med amandine poteter og ratatouille grønnskaker. Serveres med Grand sud Merlot. DESSERT: Trio-sorbet servert i nøttekurv som er spiselig. Serveres med Liebfraumilch, hvitvin. KOKK: OK! Cateringsfirma sender 1. SERVITØRER: OK! Cateringsfirma har satt opp 4 stk. DRIKKEVARER: Delvis OK! Mangler øl. Ellers alt kjøpt inn av alkohol. BLANDEVANN: IKKE OK! FARRIS: IKKE OK! BARTENDER: OK! TOASTMASTER: OK! GAVEANSVARLIGE: OK! 2 stk. GAVEBOK/GJESTEBOK: OK! KAKER: OK! Får venner og familie til å bake. Bryllupskaka skal søstern til sambo lage. Hun er kjempeflink til å bake! BRUDEVALS: OK! DJ: OK! SUITE: OK! HVEM SOM SKAL LÅSE LOKALET FOR NATTA: OK! RYDDING DAGEN ETTER: OK! VASKING: OK!Gjør de vi leier av. FRAKT AV GAVER HJEM: Gjør vi nok selv. BRYLLUPSREISE: OK! Drar 31 mai om morgnen til Skiathos 1 uke. ← Da er lista nok en gang oppdatert Endret 20. mai 2006 av Maibrud`06
Boogie Skrevet 20. mai 2006 Forfatter #787 Skrevet 20. mai 2006 (endret) Dagsplan frem til lørdag 27.mai Fredag: *Jeg skal ha prøvetime hos frisøren. Ha med slør, min egen sminke(er så allergisk) og diademet. *Trene brudevals Lørdag: * Da skal vi til byen å finne fat, gavebok. * Finne sko til sambo. * Samtale med presten i kirken, samt generalprøve * Trene brudevals. Søndag: * Kopiere sangene og bordplasseringen. Stifte dette sammen til et hefte. * Kopiere 100 kirkeprogram. * Trene brudevals. Mandag: * Trene brudevals. * Avslutning for idrettsskolen. Tirsdag: * Lage liste for "løpegutten" vår! * Levere kjolen til pressing. * Handle mineralvann/farris og øl. * Trene brudevals. Onsdag: * Hente nøkkelen til lokalet før kl 15. * Ta spraybruning kl 14. * Trene brudevals. Torsdag: * Grille med venner. * Plukke liljekonvaller. * Pakke bag til ungene. * Trene brudevals. Fredag: * Sambo henter Sjaketten sin, og underskjørtet mitt hos brudesalongen. * Sambo drar til søstern sin i Oslo og henter bryllupskaka. * Jeg skal låse opp for cateringsfirmaet når de kommer for å dekke bord. * Pynte lokalet etter kl 13(Er hjemme med minstemann til da). * Hente kjolen, og levere den hos frisøren. Lørdag: Endelig ← Endret 20. mai 2006 av Maibrud`06
Litjtuppa Skrevet 21. mai 2006 #789 Skrevet 21. mai 2006 Ojoj, går fort dette Maibrud!! Har ikke tenkt på at det er din tur neste lørdag!! Er du stressa? Eller føler du at du har kontroll? Så spennende! Lykke til med siste innspurt!
Gjest gjest1 Skrevet 22. mai 2006 #790 Skrevet 22. mai 2006 Nå er det ikke mange dagene igjen til lørdag altså. Får håpe at det regner fra seg i løpet av uken og at du får sol og pent vær på den store dagen. Selv hadde jeg regnvær hele bryllupsdagen så det er ingen krise om det regner altså, gikk så fint så. Lykke til med siste innspurt.
Gika Skrevet 22. mai 2006 #791 Skrevet 22. mai 2006 Oi, nå er det ikke lenge igjen! Pust med magen og prøv å ikke bli alt for stresset! (Neida, det er ikke enkelt, jeg vet det!) Etter å ha lest alle planene dine og deres er jeg sikker på at dere får en fantastisk dag!
Boogie Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #792 Skrevet 22. mai 2006 Dagsplan frem til lørdag 27.mai Tirsdag: * Lage liste for "løpegutten" vår! * Levere kjolen til pressing. * Trene brudevals. Onsdag: * Hente nøkkelen til lokalet før kl 15. * Ta spraybruning kl 14. * Kopiere 100 kirkeprogram. * Trene brudevals. Torsdag: * Grille med venner. * Plukke liljekonvaller. * Pakke bag til ungene. * Trene brudevals. Fredag: * Sambo henter Sjaketten sin, og underskjørtet mitt hos brudesalongen. * Sambo drar til søstern sin i Oslo og henter bryllupskaka. * Jeg skal låse opp for cateringsfirmaet når de kommer for å dekke bord. * Pynte lokalet etter kl 13(Er hjemme med minstemann til da). * Hente kjolen, og levere den hos frisøren. Lørdag: Endelig ← Da er lista oppdatert nok en gang!! Nå er det bare 5 dager igjen
Boogie Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #793 Skrevet 22. mai 2006 Ojoj, går fort dette Maibrud!! Har ikke tenkt på at det er din tur neste lørdag!! Er du stressa? Eller føler du at du har kontroll? Så spennende! Lykke til med siste innspurt! ← Føler at jeg ikke har full kontroll, da det er sånne småting som gjenstår som å kjøpe kaffeservietter, tape , blandevann, farris og fyrstikker!! Gjenstår å levere noen papirer til presten, samt kopiere opp kirkeprogram. Det "lille" her gjør meg litt stressa
Boogie Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #794 Skrevet 22. mai 2006 Nå er det ikke mange dagene igjen til lørdag altså. Får håpe at det regner fra seg i løpet av uken og at du får sol og pent vær på den store dagen. Selv hadde jeg regnvær hele bryllupsdagen så det er ingen krise om det regner altså, gikk så fint så. Lykke til med siste innspurt. ← Har hørt fra forskjellige kilder, at det skal bli bra og varmt vær fra torsdag!! Men blir det regn, så blir det regn. Litt kjipt, men det er jo ikke noe vi kan gjøre med det
Boogie Skrevet 22. mai 2006 Forfatter #795 Skrevet 22. mai 2006 Oi, nå er det ikke lenge igjen! Pust med magen og prøv å ikke bli alt for stresset! (Neida, det er ikke enkelt, jeg vet det!) Etter å ha lest alle planene dine og deres er jeg sikker på at dere får en fantastisk dag! ← Pust med magen ja, det var et godt tips Kjenner at jeg er litt stressa når jeg trekker pusten. Så det var et godt tips Gika Håper at vi får en uforglemmelig dag :hoppe.
afr0dite Skrevet 23. mai 2006 #796 Skrevet 23. mai 2006 Tror nok dagen blir uforglemmelig, regn eller ikke regn! WÆÆÆÆ!!! Det er bare noen dager i gjen!! Plutselig er det skikkelig gifte-maraton her inne!! Lykkelykke til!
Boogie Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #797 Skrevet 23. mai 2006 Nærmer oss sommern nå afrOdite Da blir det rushtrafikk med bruder :kgblunk: Har fått sendt papirer til presten. Har fått handlet inn tape, fyrstikker og kaffeservietter. Kjolen samt sløret er levert til damping hos ei syerske. Henter den på fredagen, for så å levere den til frisøren. Der henger den fritt til dagen etterpå, så den ikke blir krøllete til jeg endelig skal få vist den fram Litt krise idag, da jeg brakk en negl... Typisk at det skulle skje nå da Så jeg har nå kjøpt falske negler fra Vita. Noen som kjenner til bruken av "billige" negler, er de greie å ha på?? Faller de fort av? KUN 4 dager igjen
Boogie Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #799 Skrevet 23. mai 2006 (endret) Dagsplan frem til lørdag 27.mai Tirsdag: * Lage liste for "løpegutten" vår! * Levere kjolen til pressing. * Trene brudevals. Onsdag: * Hente nøkkelen til lokalet før kl 15. * Ta spraybruning kl 14. * Kopiere 100 kirkeprogram. * Trene brudevals. Torsdag: * Grille med venner. * Plukke liljekonvaller. * Pakke bag til ungene. * Trene brudevals. Fredag: * Sambo henter Sjaketten sin, og underskjørtet mitt hos brudesalongen. * Sambo drar til søstern sin i Oslo og henter bryllupskaka. * Jeg skal låse opp for cateringsfirmaet når de kommer for å dekke bord. * Pynte lokalet etter kl 13(Er hjemme med snuppa til da). * Hente kjolen, og levere den hos frisøren. Lørdag: Endelig Deilig å se at lista blir mindre og mindre Endret 23. mai 2006 av Maibrud`06
Gjest gjesta Skrevet 23. mai 2006 #800 Skrevet 23. mai 2006 Ja, bare vent til du kan stryke alt og endelig NYYYTE dagen.. Jeg syns det var en BEFRIELSE å slippe planlegginga, og bare ha en perfekt dag med mannen og venner & familie... Er du spent? Nervøs?
Fremhevede innlegg