Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en god idè!!! Da fikk jeg tilfredstilt min nysgjerrighet :ler:

Skrevet

:klem: tilen snart-fru :klem:

Dette går jammen meg unna!! Gleder meg til å høre mer! :enig:

Skrevet

Hehe, så det var Markblomsten som skulle til Estland ja.. :ler:

Men Maibrud`06, vi skal også dit!! Til Skiathos altså!! :hoppe: Så gøy!

Snakka med noen som har vært på ferie der, det er visst kjempefint! Passe stort og veldig koselig gresk stemning. Masse katter (kanskje jeg skal kidnappe en, har så lyst på et lite dyr :sjarmor: ) og trivelige folk. Gleder meg! Kjempefine strender var det og...tenker det blir godt med ferie uten barn ja! Når drar dere?

God helg forresten! :klem:

Skrevet

Så fint å høre at flere syns det er et bra sted :Nikke:

Vi reiser inn til Gardermoen tirsdag den 30 mai. Flyet går nemlig tidlig neste dag. Så er vi hjemme igjen den 7 juni.

Dere da??

Skrevet

Da har frisøren ringt, og jeg skal ha prøvetime kommende fredag etter jobb. Å som jeg gleder meg :hoppe:

Har bestem at hun også skal sminke meg, da får jeg bedre tid på morran!! Min forlover skal gjøre det samme som meg hos frisøren. Så vi er sammen hele den dagen. Frisøren betaler vi!!!

Skrevet (endret)

Da har frisøren ringt, og jeg skal ha prøvetime kommende fredag etter jobb. Å som jeg gleder meg :hoppe:

Har bestem at hun også skal sminke meg, da får jeg bedre tid på morran!! Min forlover skal gjøre det samme som meg hos frisøren. Så vi er sammen hele den dagen. Frisøren betaler vi!!!

Endret av Maibrud`06
Skrevet

Glemte jo å nevne den andre gode nyheten da...

Vi har fått innvilget søknad om permisjon fra skolen for eldstemann!! Det var godt å få bekrefta :Nikke:

Skrevet

Igår kveld skrev jeg talen!! Alt bare ramle ned mens jeg satt foran pc. Vips, så hadde jeg fått med alt jeg hadde tenkt på :hoppe:

Skrevet

Gratulerer!!! Så deilig! Nå er det ikke lenge igjen! Og jeg gleder meg som en unge allerede.. Lurer på hvordan det føles inni deg nå! :ler:

Skrevet

Ja, betryggende å høre at andre liker seg der :Nikke: Vi drar nedover søndagskveld (dagen etter bryllupet) flyet vårt går også tidlig på mandag morgen..skal være ei uke. Gleder meg veldig! :hoppe:

Så flink du er som skrev talen på 1-2-3! Fikk ånden over meg og skrev sang til min kjære ei natt i jula jeg også, greit å plutselig få alt på papiret!

Ha en fin søndagskveld! :kose:

Gjest gjesta
Skrevet

Flink du er!! :-D Ikke lett å skrive tale!

Er gøy med prøvetime! ;)

Hatt en fin søndag? :klem:

Skrevet

Søndagen ble lille snuppa vår feiret!! Hun fylte 2 år på fredagen. Så i går fikk hun mange pakker :hoppe: Når hun har åpnet den ene, flyr hun for å hente en ny pakke :ler:

Nå har jeg fått bestilt spraybruning. Fått time onsdagen før bryllupet. Kostet 450,-. Ble veldig overrasket over at prisen ikke var høyere. Trodde det kostet fra 800,- og oppover jeg :sjenert:

Nå er det kun 12 dager igjen :danse:

Skrevet
Ja, betryggende å høre at andre liker seg der  :Nikke: Vi drar nedover søndagskveld (dagen etter bryllupet) flyet vårt går også tidlig på mandag morgen..skal være ei uke. Gleder meg veldig!  :hoppe:

Så flink du er som skrev talen på 1-2-3! Fikk ånden over meg og skrev sang til min kjære ei natt i jula jeg også, greit å plutselig få alt på papiret!

Ha en fin søndagskveld! :kose:

Da har du også vært veeeldig flink Litjtuppa :klappe:

Hvilken melodi går sangen på??

Skrevet

Fant denne oversikten over hvem som skal bli tatt bilde av på kirketrappa!!

1. foreldre/brud

2 foreldre/brudgom

3 foreldre på begge sider med brudepar

4 brudepar med forlovere

5 brud/søsken

6 brudgom/søsken

Gjest gjesta
Skrevet

Ooops, vi ble tatt bilde av kun sammen med forlovere vi ;)

:klappe: med to år for lille snuppa!

De er jo bare så skjønne i den alderen..... :hjerte:

Spraybrun, da blir du nok fiiin! :sjarmor:

Du har prøvd det før eller?

For jeg har hørt folk reagere forskjellig på det, noen blir skjoldete..

Ikke for å skremme! :klem:

Skrevet
Ooops, vi ble tatt bilde av kun sammen med forlovere vi  ;)

:klappe:  med to år for lille snuppa!

De er jo bare så skjønne i den alderen.....  :hjerte:

Spraybrun, da blir du nok fiiin!  :sjarmor:

Du har prøvd det før eller?

For jeg har hørt folk reagere forskjellig på det, noen blir skjoldete..

Ikke for å skremme!  :klem:

Har ikke prøvd det før, men jeg har ikke tid til å ta solarium. Så jeg har egentlig ikke noe valg! Får bare krysse fingrene for at jeg ikke blir skjoldete.

Takk for at du nevnte det, da skal jeg være obs på dette når jeg blir sprayet :klem:

Skrevet

Ja, tror ikke den ble så værst..både litt romantisk og litt komisk :ler: Var litt overtrøtt den natta, så jeg må se om jeg finner den for å se om den fortsatt er brukbar ;)

Melodien er jørgen hattemaker av Alf Prøysen.. "Ja først så vil je nevne min stilling og min stand...." Slik begynner den, vet du hvilken det er?

Fin melodi syns jeg, mamma skrev faktisk sang til pappa med den melodien, ble litt inspirert ;)

Skal se om jeg finner sangen, kan legge den i dagboka mi hvis du vil se ;)

Spraybrun høres fint ut! Og så kjekt, brun på 1-2-3! :sjarmor:

Skrevet (endret)

1 mnd før bryllupet!!

Send notis om forestående bryllup til de aviser dere ønsker

(Ikke gjort)

Få samlet inne alle sanger - eventuelt andre innslag som skal framføres under festen (OK)

Lær å danse brudevals (OK)

Skriv talen din (OK)

Kjøreplan for bryllupsdagen (OK)

1-2 uker før bryllupet!!

Få bekreftet alle bestillinger ved riktig kontaktperson(OK)

Utdrikningslag(begge er ferdige ;) )

Lag ferdig bordkort, oppdater bordplanen og sjekk at sangheftene foreligger(OK)

Sørg for at toastmaster får gjesteliste, bordplan, informasjon om gjestene, sanger, kjøreplan, oversikt over taler etc.

(Han har fått dette)

Husk den avtalte prøvetime hos frisør/sminkør(til fredag kl 13.15)

Generalprøve i kirken (Neste uke skjer det vel :sjenert: )

Endret av Maibrud`06
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...