Litjtuppa Skrevet 27. april 2006 #701 Del Skrevet 27. april 2006 Så godt ha å bestilt blomstene da! Greit med alt som er unnagjort! Går jo fort den siste tiden nå! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 27. april 2006 Forfatter #702 Del Skrevet 27. april 2006 Ja det går kjempefort Idag fikk vi invitasjon til vielsesprogram den 4. mai i kirken hvor vi skal gifte oss. Der møter vi organisten, kirketjenere, noen prester(ingen av de som vi skal ha da), går igjennom noen salmer, pynting av kirken, samt å høre organisten spiller innmarsjer.. Det blir fint å få vært med på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 27. april 2006 Forfatter #703 Del Skrevet 27. april 2006 En liten oversikt over planleggingen så langt!! KLÆR TIL BARNA: OK! SKO TIL BARNA: OK! HVEM SOM SKAL KLE PÅ BARNA: OK! HVEM SOM SKAL HA ANSVAR FOR BARNA I KIRKEN: OK! TRANSPORT AV BARNA ETTER VIELSEN: OK! PASS AV BARNA TIL NESTE DAG: OK! INVITASJONER:Fått svar på alle!! ANTALL GJESTER: 37 stk. KJOLE: OK! SLØR, SKO, SMYKKE: ALT OK! STRØMPER ,STRØMPEBÅND: IKKE KJØPT! UNDERTØY: OK! FRISØR: OK! SMINKE: OK! Min søster. BRUDEBUKETT: OK! KNAPPHULLSBLOMSTER: OK! 3 stk. BRUDEPIKE: 1. Min eldste niese spurte om hun fikk lov, og selvsagt gjør hun det! BRUDEPIKEBUKETT: OK! FORLOVERARMBÅND: OK! (Min mor skal lage alle disse bukettene. Hun er blomsterdekratør.) FORLOVERE TIL OSS BEGGE: OK! KLÆR TIL HAN: OK! Leier Sjakett! KIRKE: OK! 27.mai kl 15.30 starter vielsen! PREST: OK! Bestilt en lokal prest. Kjempekoselig! KIRKEPROGRAM: IKKE OK! INNMARSJ: IKKE OK! UTMARSJ: Aarnsnes, A. Bruremarsj frå Seljord. BILDER UTENFOR KIRKA: OK! BILDER I KIRKA: OK! KAMERA I KIRKA: OK! PYNTING AV KIRKA: OK! Min mor! TRANSPORT: IKKE OK! Sambo har ansvar for dette! SJÅFØR: IKKE OK! FOTOGRAF: OK! LOKALET: OK! Henter nøkkelen onsdag 24.mai. PYNTING AV LOKALET: Skal bruke oppsatsene fra kirkenpyntet som pynt rundt omkring i lokale. Pynte bordet dagen før. BORDDEKKING: Cateringsfirma gjør det. BORDPLASSERING: Jobber med saken. BORDKORT:OK! Ferdige. Lyserosa silkebånd med to ringer tredd innpå. SERVIETTER: Litt usikker om vi skal bruke de fra cateringsfirmaet, eller om jeg skal kjøpe egne. Vet hvordan de skal brettes. LYS: OK! Lyserosa kubbelys med hjerte og noen blanke perler på. DEKORASJONER: OK! Min mor skal lage til kirken. De blir flyttet ned til lokalet etter vielsen. VELKOMSTDRINK: OK! Asti!! Min mor og søster skal ønske gjestene velkommen! FORRETT: Gambas pil-pil servert med bruchetta. Uklart hva slags hvitvin som skal serveres til. HOVEDRETT: Kalvefileet servert med amandine poteter og ratatouille grønnskaker. Serveres med Grand sud Merlot. DESSERT: Trio-sorbet servert i nøttekurv som er spiselig. Serveres med Liebfraumilch, hvitvin. KOKK: OK! Cateringsfirma sender 1. SERVITØRER: OK! Cateringsfirma har satt opp 4 stk. DRIKKEVARER: Delvis OK! Mangler øl. Ellers alt kjøpt inn av alkohol. BLANDEVANN: IKKE OK! FARRIS: IKKE OK! BARTENDER: OK! TOASTMASTER: OK! GAVEANSVARLIGE: OK! 2 stk. GAVEBOK/GJESTEBOK: IKKE OK! KAKER: OK! Får venner og familie til å bake. Bryllupskaka skal søstern til sambo lage. Hun er kjempeflink til å bake! BRUDEVALS: OK! 4.mai og 12.mai. DJ: OK! SUITE: OK! HVEM SOM SKAL LÅSE LOKALET FOR NATTA: IKKE OK! RYDDING DAGEN ETTER: IKKE OK! VASKING: OK!Gjør de vi leier av. FRAKT AV GAVER HJEM: Gjør vi nok selv. BRYLLUPSREISE: OK! Drar 31 mai om morgnen til Skiathos 1 uke. ← Da er lista oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #704 Del Skrevet 28. april 2006 No byrjar ting verkeleg å komme på plass her! Herleg!! Hadde du gidda å lagt ut kjøreplanen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 29. april 2006 Forfatter #705 Del Skrevet 29. april 2006 No byrjar ting verkeleg å komme på plass her! Herleg!! Hadde du gidda å lagt ut kjøreplanen din? ← PC hvor dokumentet ligger har kræsja Når og hvis sambo får den igang igjen, skal jeg legge den ut veslo. Et must med en kjøreplan tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 29. april 2006 #706 Del Skrevet 29. april 2006 Uff,tror jeg må kopiere over alle filene mine på cd,er veldig redd for at datan kræsjer nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 30. april 2006 Forfatter #707 Del Skrevet 30. april 2006 Ja gjør nå for all del det Jettes Sambo har klart å kopiere alle dokumentene over på en ny maskin vi har fått. Så alt er berga Den gamle maskinen er igang igjen. Måtte legge inn windows og mange andre programmer på nytt. Puh, det gikk heldigvis bra!! Nå får vi besøk, men skal legge inn kjøreplanene snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #708 Del Skrevet 2. mai 2006 Til torsdag skal vi ha første valsetime Det blir artig!! Også senere på kvelden, skal vi møte opp i kirken og få litt briefing om salmer, marsjer o.l. Det blir veldig bra å få med seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 2. mai 2006 #709 Del Skrevet 2. mai 2006 Phu...har du alt under kontroll? Jeg føler jeg må sette meg ned g kikke skikkelig over og få ut litt info til toastmaster....stresser litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 2. mai 2006 #710 Del Skrevet 2. mai 2006 Så godt å høre at alle dokumentene ble reddet!! Gleder meg til å høre hvordan valsetimen gikk! Ellers anbefaler jeg å komme i tide til det kirkemøtet... *kremt* SÅNN SOM VI GJORDE!!!!! .... .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #711 Del Skrevet 5. mai 2006 He, he afrOdite, vi kom tidsnok :smile: Det var kjempefint å få vært med på slikt infomøte! Gikk gjennom alt som skjer under vielsen. Hvilke skriftlesinger som kan være aktuelle, salmer, hørte bryllupsmarsjer, gikk gjennom selve vielsen i kirken. Masse spennende Ellers gikk brudevalstimen over all forventning!! Men det er godt vi skal ha en time til!! Nå skal vi trene 5 min hver kveld med penskoene på, det var viktig!! Nå lader jeg opp til morgendagen. Da skal jeg nemlig bli drukket ut igjen Håper jeg får sove inatt da, så jeg er opplagt til imorgen Ønsker alle en riktig trivelig og fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 5. mai 2006 #712 Del Skrevet 5. mai 2006 Titt tei! Da har jeg fått lest litt på dine sider også Virker som du har god kontroll på planleggingen, ikke lenge igjen nå... men det er du vel kanskje veldig klar over selv også, he he! Håper du får en morsom og fin dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 5. mai 2006 #713 Del Skrevet 5. mai 2006 Oj, så mye morsomt som skjer her da! Sikkert kjekt med sånn møte i kirka ja, tror jeg skal spørre om det er noe lignende i kirka mi jeg gitt! Blir flinke dansere dere da, høres artig ut! Lykke til med utdrikningslaget, håper du får en trivelig og artig kveld! Godhelg-klem fra lilletupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 6. mai 2006 #714 Del Skrevet 6. mai 2006 Å,heldiggris som får to utdrikkingslag Min forlovede er ute nå,har vert det heledagen,jeg har vert på jobb ,regner med han er temelig sliten i morgen Spennende med dansetimer da Gooood heeelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #715 Del Skrevet 8. mai 2006 Vi har blitt så flinke i vals Vi øver hver kveld. Så neste timen vi har til fredag, vil vår lærer iallefall skjønne at vi har trent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #716 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Da var jeg drukket ut nok en gang :puh: Godt dette var siste Det skjedde så mye, så jeg trekker bare frem det som jeg syntes var artigst!! Min kjære forlover sto utenfor huset mitt kl 12. Hun hadde en eske som inneholdt det jeg skulle ha på meg. Og den var meget lett!!! Fikk så beskjed om å ta på meg dette, samt pakke ekstra skift og tannbørste i en sekk!! Inni esken lå fullt Pippikostyme(ikke skoa ) Med den lekre parykken og med de lekre strømpene(grønn og orange), samt den korte kjolen, bar det til en gård. Der hadde de bestilt ridetime til meg. 10 år siden jeg sist hadde ridetime, så etter 30 min var jeg ganske utkjørt Det var jo så koselig da!!! Etter dette hadde vi piknikk ved et ferskvann like ved denne gårde. Så bar det til byen. Der måtte jeg gå gjennom hele gågata og ned til bryggene. Skal si det var mange folk ja!! Og mange barn ble så paffe over å se Pippi i real life, så de stoppet opp og måpte og glante. Så jeg fikk den jobben med å vinke til alle barna Så var det rebus blant restaurantene på brygga. Og med en slik herlig sommerdag, var det stappfullt på alle restaurantene på brygga. Skal si jeg følte meg høy i hatten gitt, der jeg sprada rundt i Pippikostymen Mens jeg var på brygga, fikk jeg mange oppgaver. Den ene var å klippe av merkelapper/vaskelapper på boxershortser Det var ikke like lett. Men jeg traff en munter guttegjeng ved en av restauranetene, og de var mer enn villige til å strippe litt for Pippi Så spiste vi på en restaurant(ikke ved bryggene heldigvis)! Også bar det til et hotellrom. Der hadde min kjære forlover hadde gjort i stand til skikkelig fest!!! Masse godteri og drikkevarer Og der fikk jeg også mange oppgaver. Og de jeg ikke klarte, da måtte jeg drikke som straff. En av oppgavene gikk ut på å svare på 12 spørsmål. Jeg klarte 1, så de var jo selvsagt lagt opp til å være litt vriene(iallefall for meg da ) Utover festen fikk jeg en ny nyyyydelig kostyme. Den gangen som sykepleier!!!! Skal si den uniformen var kort!! Og med knalllilla knestrømper, var jeg meget vakker Kl 22 bar det ut!!! Fikk masse oppmerksomhet som sykepleier!!!! Hadde jo med meg bandasjer og prinsesseplaster som jeg skulle bruke på folk. Enhver sykepleier går jo med sånt Det gikk heldigvis veldig bra Og jeg hadde en annen veske full av kondompakker med 3 kondomer i hver pakke. De gav jeg til heldige utvalgte som selvsagt var gutter som var i et festlig lag Tilslutt endte vi på et diskotek, kjempetrivelig og med masse mennesker. Hadde det så morro, ja alle sammen på utdrikkingslaget virkelig koste seg der. Kl 03.00 stengte diskoteket, og da bar det til hotellrommet. Der skulle jeg og min forlover sove. Så deilig og bare legge seg til å sove der og da. Og det var veldig deilig med en god frokost dagen etterpå!! Så da var jeg ferdig utdrukket, nå venter bare selve bryllupsfesten!! Endret 8. mai 2006 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #717 Del Skrevet 8. mai 2006 Hørtes ut som en morsom dag du hadde. Nå er det jammen meg ikke lenge igjen til du skal stå brud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 8. mai 2006 #718 Del Skrevet 8. mai 2006 Å, så gøy det hørtes ut!!! Kunne tenkt meg noe lignende jeg også, får hinte litt til min forlover Syns jeg ser deg for meg i pippikostyme og sykepleierkostyme, kult!!! Har dere hatt nydelig sommervær i helga eller? Nesten tropisk her i Trondheim i allefall! Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mai 2006 #719 Del Skrevet 9. mai 2006 Å for ett stiligt utdrikkingslag da Skikkeligt deiligt og kunne legge seg rettt etter festen med god frokost dagen etter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #720 Del Skrevet 9. mai 2006 Været var knall Litjtuppa Godt var det da, når de kostymene jeg hadde var veldig mini :smil: Imorgen skal jeg til byen å kjøpe bånd som kirkebenkpynten skal festes i. I ettermiddag skal jeg få ordnet med menyoversikten. Skal ha en stor meny som skal stå på et staffeli. Nå er alt til denne oversikten kjøpt inn!! Ellers har vi fått ordnet det slik at none har ansvar for å plassere blomstene fra kirken i lokalet. Veldig kjekt å ha meget velvillige gjester som gjerne vil hjelpe Toastmaster fikk mail av oss igår. Gav han en oversikt over gjestene, og et forslag på en kjøreplan. Blir spennende om han har noe å tilføye!!! Vi har fått suite til 970,-. Littegrann oppgradert kan man si!!! Da sparer vi jo noen tusenlapper der!! Ellers må sambo og jeg få satt ned et kirkeprogram, samt finne et bilde av kirken som kan være frontbildet på programmet.. Litt som gjenstår enda, men det er da fortsatt dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg