afr0dite Skrevet 20. april 2006 #681 Skrevet 20. april 2006 Å, så fin bukett!!! Heldiggris som kan ha liljekonvaller!!!
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2006 #682 Skrevet 21. april 2006 Kjempefin bukett. Jeg gifte meg jo en uke senere enn deg (4. juni) og ville ha liljekonvaller til å pynte med i kirken. Så jeg fløy skauen rundt etter liljekonvaller men fant ikke en eneste en, helt til jeg kom til torvet i Tønsberg. Der stod det en dame og solgte liljekonvaller og jeg mener å huske at det ikke var så avskrekkende dyrt. Bare ett lite tips hvis du har problemer med å finne.
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2006 #684 Skrevet 21. april 2006 Nydeleg bukett!! Kor mykje må de ut med per rose?
Boogie Skrevet 23. april 2006 Forfatter #685 Skrevet 23. april 2006 Kjempefin bukett. Jeg gifte meg jo en uke senere enn deg (4. juni) og ville ha liljekonvaller til å pynte med i kirken. Så jeg fløy skauen rundt etter liljekonvaller men fant ikke en eneste en, helt til jeg kom til torvet i Tønsberg. Der stod det en dame og solgte liljekonvaller og jeg mener å huske at det ikke var så avskrekkende dyrt. Bare ett lite tips hvis du har problemer med å finne. ← Takk for tipset Heidi
Boogie Skrevet 23. april 2006 Forfatter #686 Skrevet 23. april 2006 Nydeleg bukett!! Kor mykje må de ut med per rose? ← Vet ikke stykkprisen. Bare den totale prisen. Det eneste jeg vet at jeg bestilte 2 sortering. Førstesortering er nemlig med lang stilk, og det trenger jeg jo ikke. Rosene heter Cherry Girl og Noiva!!!
Boogie Skrevet 23. april 2006 Forfatter #687 Skrevet 23. april 2006 Da har jeg vært igjennom det 1 av 2 UL Jeg og 5 kollegaer har vært på hyttetur. Vi kjørte bil til den nærmeste menybutikken som er til hytta. Der fikk jeg min egen handleliste!! Jeg måtte jo skaffe mat og drikke til turen Greit nok det, men jeg skulle STJELE disse varene fra andres handlekurver/vogner Fant en taktikk som fungerte utmerket.. Jeg sjarmerte folk og spurte de snilt om de ville ta den og den varen i sin handlekurv. Slik at jeg kunne ta varene fra dem igjen!!! Det var kjempegøy, og de som hjalp meg, hadde det like morro som jeg!!! Jeg ble tidlig ferdig med min handleliste. Jeg hadde klart mitt første oppdrag!!! Neste oppdrag var på kvelden. Da fikk jeg utdelt flere pakker. Skulle gjette hvem de var fra. Den første pakka jeg åpnet var det en grusom frakk som jeg måtte ha på meg hele helgen. Den er blå og er veldig lik frakken til Vaktmester`n med Trond Viggo Torgersen i rollen.. Denne frakken skal jeg også ha på meg på jobben hele denne uka Jeg måtte også løse et myntverdioppdrag. Det gjaldt engelske pund og pence. Skulle finne verdien og dele den på 2. Klarte jeg oppdraget kunne jeg slippe 1 drink av ialt 3 som var typisk engelske. Den var Guinessøl, Whisky og Gin Tonic. Etter en god stund, klarte jeg oppdraget, og jeg valgte bort ølet. Klarer ikke å drikke øl.... Men jeg SLET med å drikke whiskyen... Fy søren så STERK!!!!!!!!!! Dagen etter hadde de laget en rebusløype rundt hytta. Mye alkohol på veien, det var å drikke smirnof flaske på smirnof flaske. Var jo drita når vi skulle spise middag Klarte nesten alle. Men ikke den der jeg måtte vasse i 30 sek-1 min hvis jeg ikke klarte oppgaven. Skal si det var J.... kaldt Da var jeg ferdig etter dette.. Så lørdagskvelden ble på mine egne premisser. Men jeg var jo ganske så pussa, så jeg fikk ikke ned så mye da Utrolig morsom UL... Min søster ringte ikveld får å høre hvordan jeg hadde hatt det i helgen. Da sa hun at nå hadde hun fått all info om neste UL, og hun GLEDET seg.. Hm, det gjør ikke jeg.. Iallefall ikke like mye tror jeg
marsy Skrevet 23. april 2006 #688 Skrevet 23. april 2006 hihi... hørtes morsomt ut. Ikke alle som får 2 utdrikningslag!
afr0dite Skrevet 24. april 2006 #690 Skrevet 24. april 2006 Hahaha, for en morsom idé å stjele fra andres handlevogner!! :grine2: Når er det neste UL?
Boogie Skrevet 24. april 2006 Forfatter #691 Skrevet 24. april 2006 Hahaha, for en morsom idé å stjele fra andres handlevogner!! :grine2: Når er det neste UL? ← Vet ikke... Men jeg tror det blir lørdag den 6.mai...Dvs bare 2 helger til Vet at sambo skal ha den 13 mai, og 20 mai blir for tett, det har jeg sagt ifra for lenge siden. Og kommende helg er det flere som ikke kunne vet jeg, så derfor kan jeg eliminere meg frem til den 6
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #692 Skrevet 25. april 2006 Gøy med utdrikningslag!!!! Er det alltid kort stilk på 2. sortering roser? For vi treng ikkje lang stilk vi heller.. Er det berre det som er forskjellen? Uff, vi måå få bestilt oss blomar snart, blir stressa av å ikkje vite kva det kjem til å koste!
Boogie Skrevet 25. april 2006 Forfatter #693 Skrevet 25. april 2006 Så vidt jeg forsto veslo, så var det den store forskjellen mellom 1 og 2 sortering. Ja, det var deilig å få det gjort. Nå er alt som skal ha blomst i seg kjøpt, og blomster bestilt!!
Nordlandspia Skrevet 25. april 2006 #694 Skrevet 25. april 2006 Hvor stor ble prisforskjellen mellom 1. og 2. sortering? Vi skal ha noen roser vi også, men krysser fingrene for at svigermor dyrker fram noen nydelige i hagen sin hun er så flink med blomster. Men om sommeren slår feil er det jo greit å vite hva som blir billigst!
Boogie Skrevet 26. april 2006 Forfatter #695 Skrevet 26. april 2006 Hvor stor ble prisforskjellen mellom 1. og 2. sortering? Vi skal ha noen roser vi også, men krysser fingrene for at svigermor dyrker fram noen nydelige i hagen sin hun er så flink med blomster. Men om sommeren slår feil er det jo greit å vite hva som blir billigst! ← Vet ikke eksakt prisforskjell. Men 1 sortering var vesentlig dyrere enn 2 sortering, det fikk jeg med meg Var så mye vi skulle gå igjennom, samt bestille masse blomster, at jeg husker ikke den eksakte prisforskjellen. Bare at jeg egentlig bare betalte for en lang stilk som jeg da ikke skulle bruke
Boogie Skrevet 26. april 2006 Forfatter #696 Skrevet 26. april 2006 (endret) Min kjære mor har nå handlet inn ark til sangene. Det er veldig utplukka med fine ark da det er mange som skal ha konfirmasjoner fremover , så vi har strevd med å finne en butikk som har utvalget!! Men hun kjøpte iallefall ark i fargene Champagne, lyserosa og lyselilla. Kommer til å bli så fint Vi skal lage et hefte som inneholder bordplassering og 3 sanger. Dette heftet skal ligge under tallerknene.. Menyen skal kun være på et staffeli. Ikke til alle gjestene som mange gjør. Godt å få det unnagjort. Nå gjenstår det å kopiere sangene, så er det ute av verden !! Endret 26. april 2006 av Maibrud`06
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #697 Skrevet 26. april 2006 Tenk - i morgen er det bare 1 mnd igjen til du skal stå brud!!!
Boogie Skrevet 26. april 2006 Forfatter #698 Skrevet 26. april 2006 Tenk - i morgen er det bare 1 mnd igjen til du skal stå brud!!! ← Ja så sannelig er det det Godt du følger med Heidi
Jettes Skrevet 26. april 2006 #699 Skrevet 26. april 2006 Hørtes ut som ett supert artigt UL,heldiggris som skal ha ett til da Jeg skulle ønske jeg også fikk det Vi skal bort til svigermor og plukke ut bloster i morgen,håper på å finne noe fint
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #700 Skrevet 27. april 2006 Så vidt jeg forsto veslo, så var det den store forskjellen mellom 1 og 2 sortering. Ja, det var deilig å få det gjort. Nå er alt som skal ha blomst i seg kjøpt, og blomster bestilt!! ← Takk skal du ha!!! Då får vi prøve å få bestilt oss roser i løpet av den nærmaste tida..
Anbefalte innlegg