Boogie Skrevet 10. april 2006 Forfatter #641 Del Skrevet 10. april 2006 Takk for det Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 10. april 2006 Forfatter #642 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) En liten oversikt over planleggingen så langt!! KLÆR TIL BARNA: OK! SKO TIL BARNA: OK! HVEM SOM SKAL KLE PÅ BARNA: OK! HVEM SOM SKAL HA ANSVAR FOR BARNA I KIRKEN: OK! TRANSPORT AV BARNA ETTER VIELSEN: OK! PASS AV BARNA TIL NESTE DAG: OK! INVITASJONER: 20 JA, kun 2 nei. ANTALL GJESTER: 37 stk. KJOLE: OK! SLØR, SKO, SMYKKE: ALT OK! STRØMPER ,STRØMPEBÅND: IKKE KJØPT! UNDERTØY: OK! FRISØR: OK! SMINKE: OK! Min søster. BRUDEBUKETT: OK! Skal ha liljekonvall, lyserosa roser og eføy. KNAPPHULLSBLOMSTER: IKKE OK! 3 stk. BRUDEPIKE: 1. Min eldste niese spurte om hun fikk lov, og selvsagt gjør hun det! BRUDEPIKEBUKETT: IKKE OK! FORLOVERARMBÅND: IKKE OK! (Min mor skal lage alle disse bukettene. Hun er blomsterdekratør.) FORLOVERE TIL OSS BEGGE: OK! KLÆR TIL HAN: OK! Leier Sjakett! KIRKE: OK! 27.mai kl 15.30 starter vielsen! PREST: OK! Bestilt en lokal prest. Kjempekoselig! KIRKEPROGRAM: IKKE OK! INNMARSJ: Lurer litt på denne Clarke, J. Trumpet voluntary. Eller Våren av Vivaldi. UTMARSJ: Aarnsnes, A. Bruremarsj frå Telemark. BILDER UTENFOR KIRKA: OK! BILDER I KIRKA: OK! KAMERA I KIRKA: IKKE OK! PYNTING AV KIRKA: OK! Min mor! TRANSPORT: IKKE OK! Sambo har ansvar for dette! SJÅFØR: IKKE OK! FOTOGRAF: OK! LOKALET: OK! Henter nøkkelen onsdag 24.mai. PYNTING AV LOKALET: Fat med vann med roseknopper og eføy. Jeg skal pynte bordet dagen før. BORDDEKKING: Cateringsfirma gjør det. BORDPLASSERING: OK! BORDKORT:OK! Ferdige. Lyserosa silkebånd med to ringer tredd innpå. SERVIETTER: Litt usikker om vi skal bruke de fra cateringsfirmaet, eller om jeg skal kjøpe egne. Vet hvordan de skal brettes. LYS: OK! Lyserosa kubbelys med hjerte og noen blanke perler på. DEKORASJONER: OK! Min mor skal lage til kirken. De blir flyttet ned til lokalet etter vielsen. VELKOMSTDRINK: OK! Asti!! Kanapèer vil også bli servert. Min mor og søster skal ønske gjestene velkommen! FORRETT: Gambas pil-pil servert med bruchetta. Serveres med Liebfraumilch, hvitvin HOVEDRETT: Kalvefileet servert med amandine poteter og ratatouille grønnskaker. Serveres med Grand sud Merlot. DESSERT: Trio-sorbet servert i nøttekurv som er spiselig. . KOKK: OK! Cateringsfirma sender 1. SERVITØRER: OK! Cateringsfirma har satt opp 4 stk. DRIKKEVARER: Delvis OK! Mangler øl. Ellers alt kjøpt inn av alkohol. BLANDEVANN: IKKE OK! FARRIS: IKKE OK! BARTENDER: OK! TOASTMASTER: OK! GAVEANSVARLIGE: OK! 2 stk. GAVEBOK/GJESTEBOK: IKKE OK! KAKER: OK! Får venner og familie til å bake. Bryllupskaka skal søstern til sambo lage. Hun er kjempeflink til å bake! BRUDEVALS: OK! 4.mai og 12.mai. DJ: OK! SUITE: Bestilles 24. april. HVEM SOM SKAL LÅSE LOKALET FOR NATTA: IKKE OK! RYDDING DAGEN ETTER: IKKE OK! VASKING: OK!Gjør de vi leier av. FRAKT AV GAVER HJEM: Gjør vi nok selv. BRYLLUPSREISE: OK! Drar 31 mai om morgnen til Skiathos 1 uke. ← Huskeliste: Kakeservietter og filterkaffe. Håndkler til toalettene. Kjøpe veske, det kom jeg på idag at jeg har glemt.. Endret 15. april 2006 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 10. april 2006 #643 Del Skrevet 10. april 2006 Wow, tror sannelig jeg skal kopiere den listen din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 10. april 2006 Forfatter #644 Del Skrevet 10. april 2006 Ja, kjekt å få litt oversikt! Er en del å holde styr på, det er nå helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 11. april 2006 #645 Del Skrevet 11. april 2006 Kanonbra liste!! *kopierer for å spare til det er min tur* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #646 Del Skrevet 11. april 2006 Hvis du trenger veske så selger jeg min på bruktmarkedet.... http://bruktmarked.kvinneguiden.no/index.php?ref=75 Riktig god påske til deg Maibrud - nå er det jammen meg ikke lenge igjen til bryllupet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 11. april 2006 Forfatter #647 Del Skrevet 11. april 2006 Så fin veske Heidi Er den helt uten mønster og perler? Er den i ivory eller hvit? God påske til deg også Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 11. april 2006 Forfatter #648 Del Skrevet 11. april 2006 Kanonbra liste!! *kopierer for å spare til det er min tur* ← Takk Veldig kjekt med lister!! Det lærte jeg fort her inne når man skal planlegge sitt perfekte bryllup God påske Floja Felìz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 11. april 2006 #649 Del Skrevet 11. april 2006 Det kom en liten fugl som fortalte at jeg hadde stjålet listen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 11. april 2006 Forfatter #650 Del Skrevet 11. april 2006 Det kom en liten fugl som fortalte at jeg hadde stjålet listen din... ← Så søt liten fugl som kvitret om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. april 2006 #651 Del Skrevet 12. april 2006 Kjempebra liste!! Er godt å ha oversikten.. Må se på den, og sjekke om noe mangler Har dere fått bil til dagen? Jeg skulle fått tak i flagg, men de kommer ikke før nærmere 17.mai Planer for påsken? Jeg sitter på jobb til 11 idag.. Gjett om jeg skal hjem å sove etterpå KOOOOSE deg i påsken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2006 #652 Del Skrevet 12. april 2006 Så fin veske Heidi Er den helt uten mønster og perler? Er den i ivory eller hvit? God påske til deg også Heidi ← Ja, den er helt uten mønster og perler, fargen er vel mere hvit enn ivory. Hvis du vil kikke på den så bor vi jo i samme by. God påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 12. april 2006 Forfatter #653 Del Skrevet 12. april 2006 Må ha i ivory, og skulle gjerne hatt noen perler på.. Men takk for tipset Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 12. april 2006 Forfatter #654 Del Skrevet 12. april 2006 Kjempebra liste!! Er godt å ha oversikten.. Må se på den, og sjekke om noe mangler Har dere fått bil til dagen? Jeg skulle fått tak i flagg, men de kommer ikke før nærmere 17.mai Planer for påsken? Jeg sitter på jobb til 11 idag.. Gjett om jeg skal hjem å sove etterpå KOOOOSE deg i påsken!! ← Min kjære samboer har iallefall kontaktet en som leier ut biler. Så da er han iallfall i gang Så kjipt med de flagga da Får pynte ekstra mye til 17.mai du da Ellers skal vi gjøre litt med hus og hage i påsken. Ta inn vintertinga, og ut med sommertinga Håper vi får fint vær, da skal vi grille!!!!!!!!!!!! Må du også prøve å slappe av i påsken før stresset setter i gang Epica.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 12. april 2006 #655 Del Skrevet 12. april 2006 Den tusjen du brukte til bordkortene.. vet du om den finnes i svart også? Har du helt hvite bånd, eller litt kremfarget? Synes skriften for de som ikke har så godt syn også? :rosasmil: Epica: jeg jobbet i lekebutikk før, og der hadde vi flagg hele året! Husker ikke hvor i landet du bor, men prøv feks Edwis på Oslo City! Tror det skal stå borte ved spillene! OJ - ovnen!! Rosebladene mine!!! *løpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 14. april 2006 #656 Del Skrevet 14. april 2006 Heeeeii Håper du koser deg i påsken Det gjør vi,nyyyter ferien "låner" den listen din jeg også,kjempe smart Lurer også litt på hvilken tusj du bruker på dei bånda? vi skal ha bord kort av silkebånd med en perle tredd på,dei blir rundt stett glassa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2006 #657 Del Skrevet 14. april 2006 Kjekk liste!! *låne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 15. april 2006 Forfatter #658 Del Skrevet 15. april 2006 Den tusjen du brukte til bordkortene.. vet du om den finnes i svart også? Har du helt hvite bånd, eller litt kremfarget? Synes skriften for de som ikke har så godt syn også? :rosasmil: Epica: jeg jobbet i lekebutikk før, og der hadde vi flagg hele året! Husker ikke hvor i landet du bor, men prøv feks Edwis på Oslo City! Tror det skal stå borte ved spillene! OJ - ovnen!! Rosebladene mine!!! *løpe* ← Har selv ikke prøvd sort tusj på silkebåndene, så jeg ville tatt med litt stoff til butikken og testa ut der. Våre bånd er lyserosa med gullskrift. For de som ser dårlig, kan det bli vanskelig å lese!! Håper det gikk bra med rosebladene dine afrOdite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 15. april 2006 Forfatter #659 Del Skrevet 15. april 2006 Heeeeii Håper du koser deg i påsken Det gjør vi,nyyyter ferien "låner" den listen din jeg også,kjempe smart Lurer også litt på hvilken tusj du bruker på dei bånda? vi skal ha bord kort av silkebånd med en perle tredd på,dei blir rundt stett glassa ← Vi nyyter også ferien Jettes, kjempedeilig med mye fri Ang navnet på den pennen vi brukte til å skrive på silkebånda; Den heter uni-ball signo broad gold. Vet den også finnes i sølv. Er kjøpt på Norli for 50,- . Skrev med store bokstaver, da det ble stygt med sammenhengende skrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 15. april 2006 Forfatter #660 Del Skrevet 15. april 2006 Da har jeg fått redigert lista. Noe faller på plass hver dag nå, kjempegøy Ellers har vi fått skrevet kjøreplan for middagen til toastmaster! Kjøreplan og gjøremålsliste for oss to dagen før. Kjørplan for selve bryllupsdagen, ned til den minste detalj!! Innmari tidkrevende å gjøre, men noe så herlig å ha!! Da kan vi bare printe ut hver vår liste, så vet vi hvem som gjør hva til en hver tid.. Begge ungene skal prøve bunadene sine imorgen. Første gang vi skal se de sammen med bunadsklær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg