Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Boogie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ops som tia flyrrrrrr.................... :overrasket:

Før jeg vet ordet av det, så er det på tide å legge seg, for så å stå opp igjen :)

Takk for hilsninger Litjtuppa, Jettes og veslo :klem:

Spennende å følge deg fremover nå veslo :Nikke: Tenk hvis det nå blir både deg og Epica som venter barn, noe så artig :icon_smile:

Fått flere svar på invittene :hoppe:

9 JA og 1 NEI.

Skal sende vigselpapirene i morgen! Godt med alt som er unnagjort.

Fått mailet liste på deltagere til samboers forlover bak samboers rygg :mrgreen: Det er litt moro å gjøre noe som han ikke vet at jeg har gjort ;)

Ellers skal jeg på fest med de på jobben fra lørdag til søndag, det gleder jeg meg sinnsykt mye til :danse: Blir rundt 40 av 70, så det er jo kjempebra oppmøte!!!

Ønsker alle en riktig god helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og tia den fortsetter å flyyyyyy..... :)

Kjempegøy på fest Jettes!! Deilig med litt utskeielse en gang i blant ja ;)

Godt du ikke ble alt for skuffet da veslo :klem:

Ellers har vi fått kjøpt inn mye alkohol. Gjenstår kun øl, asti og mineralvann. Begynner å få litt plassmangel av all den alkoholen. Får håpe at det ikke blir så mye å lagre etter bryllupet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja, ikke lenge til nå!! :hoppe:

Begynner det meste å komme i boks? ;)

Hva med deg, kjenner du sommerfuglene? .... :sjarmor:

Så greitt at du har fått kjøpt inn masse drikke allerede.

Jeg håper det er masse til overs som jeg kan smake etter amminga

(hvis alt går bra,,) :sjarmor:

Håper du har en fin dag! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfuglene har ikke inntatt magen enda, og godt er det :icon_smile: Er egentlig litt lei alt styret med planlegginga. En god del detaljer som gjenstår. Men ikke verre enn at det lar seg ordne på kort tid. Må vel snart få bestilt dansetime. Også må vi vel finne ut hva vi skal danse til :Nikke:

Hva skal dere andre danse, vals eller rolig dans? Og hva heter sangen?? Trenger litt tips ;)

Ellers har sambo fått leid Sjakett. Var og prøvde igår. Ble skikkelig fin :tommel: Han hadde nemlig tatt noen bilder med mobilen. Han nevnte noe om at hansker, stokk og flosshatt var tilbehør. Men han ville ikke si om han skulle ha noe av dette. Ville at det skulle være en overraskelse. Åh, det skal bli så herlig å se han i den finstasen :hjerte:

Hva skal deres tilkommende ha? Skal kjøpe eller leie??

Ha en god helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Skjønner godt at du vil bevare spenningen med å se din kjære mann i full bryllupsstas. Jeg var heller ikke med da mannen min prøvde klær. Han leide kjole og hvitt på Vidar's og var så stramsen og flott på bryllupsdagen vår. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker han var kjekk i de stilige klærne :Nikke: Syns det er så stilig med menn i uniform, eller i finklær ;)

Leier fra Fru Larsen han da. Han ville helst ha Sjakett, og det leide ikke Vidar`s ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du med på sjakettprøvinga eller har du bare sett bilder fra det? Kjære vil at jeg skal være med når han skal prøve, er det dumt kanskje? Han syns nok det er litt trygt at jeg er med og ser at alt passer til kjolen..hm..må spørre han om det..tenker gubbene våre blir kjekke uansett!! :Nikke::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hvet heller ikke hva vi skal danse til.... men det er vel slikt man kan finne ut når det nermær seg,har lyst på en sang som vi synest er fin og som betyr noe for oss :)

Angående prøving så var jeg med samboer for han ville det :)

Hatt en fiin helg ?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ikke med når han prøvde klær!! Fikk bare se noen bilder tatt på mobilen..

Enig med deg Litjtuppa, de blir nok kjekke uansett ;)

Jettes; Skal dere ha dansetime? Syns kanskje at vi må få bestilt snart. Men må først finne ut av hva vi vil danse, eller trenger vi kanskje ikke det :sjenert: ? Helgen har vært fin den. Neste lørdag skal jeg ha overraskelsesselskap for sambo :-D Foreldrene våre kommer i anledning hans 31 års dag den 31.mars. Det blir så morro å se ansiktet hans da :hoho:

Ellers har vi fått nye 4 svar.

Så nå er det 13 JA og 1 NEI.

Forrige uke fikk jeg mail om at hotellet til bryllupsreisen vår var gått ut av programmet :roll: Så ving har nå booket oss til et stort hotell med barneklubber og hele pakka.. Vi skal forsøke å få bestilt rom selv på det hotellet vi hadde først, så tar vi bare fly og transfeerbuss gjennom ving! Håper virkelig det går :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<nei vi skal ikke ha dansetimer,men tenkte kanskje og gi det til samboer i morgengave,for vi eeelsker og danse begge to :) Lære oss noe avansert noe,er jo litt inspirert av "skal vi danse" ;)

Men angående reisebyrå så skal vi ønske oss gavekort i bryllupsgave i ett speisifikt byrå,er ving bra? Min tante snakket noe om at dei hadde mange forskjellige under seg eller noe sånt såd et var mer og velge i ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble også veldig fasinert av "skal vi danse" :Nikke: Men skal du gi dansetimer i morgengave? Hva skal dere danse på kvelden da??

Har aldri kjøpt reise gjennom ving før. Men har reist gjennom apollo og startour, og aldri hatt noen problemer! Så vi har ikke hatt noen betenkligheter med å velge ving. Vet at ving har noe som heter Ving Bridget. Går du inn på Ving så ser du Bridget på venstre side er det vel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel bare danse til en fiiin sang,hvet ikke helt hva eller hvordan vi skal danse,vi danser vel bare ....;)

Takk for tipset :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...