Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Boogie

Anbefalte innlegg

Hei Maibrud.

Så fint slør. :tommelsmil:

Du skal bruke Storgaten 11 som catering ikke sant?

Jeg hadde jo bryllupet mitt der og har bestilt mat derfra flere ganger og de er kjempeflinke. Menyen din høres supergod ut. :sikle:

Tror jeg ville gått for kalv, fugleinfluensa eller ikke. Kylling er jo litt mere vanlig enn kalv, syns ihvertfall jeg da. Og mørt kalvekjøtt er jo bare supernam. :Nikke:

Og når det gjelder blomster så er hun superflink så det er ihvertfall ingen ting å bekymre seg for. :tommel:

Så betryggendes å høre Heidi, takk for de orda :klem:

Kjempefint å få tilbakemeldinger på kylling Vs kalv alle sammen!! Da får jeg nevne det for min kjære hva dere har sagt om saken :Nikke:

Nå skal vi snart dra for å levere eldste til mine kommende svigerforeldre. De skal ha han resten av vinterferien, det skal bli godt for alle parter tror jeg ;)

Ha en strålende kveld Markblomsten, Litjtuppa, Philippa, Jettes,veslo,Heidi og Epica :klem:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herleg med litt barnefri!!! :klem:

Det er no helt sikkert :Nikke: Merker at den ene er borte. Blir veldig stille. Og det er det samme om det er han eldste eller hun yngste som er borte.

Nå slipper vi iallefall å høre klaging ved middagsbordet fordi det er grønnsaker til middag! Utrolig at han gidder. Grønnsaker har vi jo nesten hver dag!!

Men, men.. Sånn er det vel bare, går nok snart over :)

Vi har bestemt oss for kalv til hovedrett. Det er som det var nevnt her, veldig ofte man har kylling til middag. Så derfor tar vi kalv!! Takk for god hjelp alle sammen :klem:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig Jettes :klem: De har utrolig mye fint på cacas. Har vært på flere cacasparty. Det blir dyrt hver gang :) Kjøpte bl.a en bilform. Den er veldig populær som gelefigur til han eldste! De andre gutta i bursdagesselskapet hans, fikk store øyne av ren beundring da de så denne bilen med passasjerer (seigmenn) og hjul(kjeks), og med ekstremt mye eksos bak(krem) :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barna er borte noen dager? Må være deilig ;)

Kakesnakk.....?..... :sjarmor: .... :sikle:

cacas? Ikke hørt om faktisk!

Hvem heier du på i Idol da? ;)

Aleks var så flink igår!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du ordner opp Philippa :Nikke:

Hun minste er hjemme, men hun legger seg jo kl 19. Så vi har lange kvelder sammen nå som han eldste er borte! Deilig!!

Idolvinner i år håper jeg blir Jonas eller hun venninna til Mira(husker ikke hva hun heter) Syns Aleks lager så mange grimaser at jeg klarer ikke å se på han synge. Ikke lekkert syns nå jeg! Fin stemme for all del, men that`s it!

Har knabbet ei liste til kirkeprogrammet fra Heidi jeg :sjenert: Den var så fin!

* Inngangsmarsj

* Inngangsord

* Salme

* Skriftlesing (venner og prest)

* Salme

* Tale

* Ekteskapsinngåelse

* Forbønn med fadervår

* Salme

* Velsignelsen

* Utgansmarsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er invitasjonskorta ferdige! Nå gjenstår å skrive adresser, så blir de sendt!!

Har også fått prøvd kjolen med sløret. Sløret er ca 10 cm kortere enn slepet! Puh, snakk om flaks :sjarmor:

Kjolen var jo så mye penere enn jeg kan huske :hoppe:

Så for å få fram de fine broderiene bak på kjolen og på slepet, skal jeg ta av sløret etter dansen! Må jo vise frem den fiiine kjolen til gjestene ;)

Får da ikke lagt ut bilder da jeg ikke er supermedlem. Så hvis noen er interessert i å se bilder, så send meg en pm. Ellers så må jeg få litt hjelp fra et supermedlem, da jeg ikke har muligheten til å legge til bilder slik Philippa fortalte :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får da ikke lagt ut bilder da jeg ikke er supermedlem. Så hvis noen er interessert i å se bilder, så send meg en pm. Ellers så må jeg få litt hjelp fra et supermedlem, da jeg ikke har muligheten til å legge til bilder slik Philippa fortalte :sjenert:

hmm... :klø: Så rart. Uansett..send meg bilder igjen hvis du vil, så kan jeg legge de ut for deg! Jeg vil i hvert fall gjerne se bilder av maibrura vår! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig å få ferdig invitasjonskorta! ;)

Når skal de sendes ut? :hoppe:

Ja Jonas er veldig flink!!

Men favoritten er Vivian. Så syns jeg Aleks og Ørjan er veldig flinke.

:klem:

Kos deg i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invitasjonskorta sender vi ut 1 mars tipper jeg. Skal ha frist for svar 1 april, så da har man 1 mnd på seg å svare.

Jeg trenger nok mailadr din på nytt Philippa, da jeg tydeligvis har slettet alle meldingene mine :sjenert:

Må seriøst tenke på om jeg skal bli supermedlem. Kjipt og ikke kunne legge inn bilder nå som det meste begynner å bli klart! Hva koster medlemskapet forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...