Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #521 Del Skrevet 20. februar 2006 Hurra for at sløret er i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 20. februar 2006 #522 Del Skrevet 20. februar 2006 Gratulerer med slør Bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 20. februar 2006 #523 Del Skrevet 20. februar 2006 Grattis mæ slør, vi vil gjerne se bilde ja!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 20. februar 2006 #524 Del Skrevet 20. februar 2006 Gratulerer med slør da! Hvordan går det ellers med bryllupsplanene?` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #525 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Ingen bilder enda... Skal prøve kjolen med sløret og en stroppeløs bh til helgen. Da skal det bli tatt noen bilder! Men da trenger jeg hjelp fra et supermedlem som kan legge de ut for meg Igår var vi i møte med cateringsfirmaet. Det var godt å få det unnagjort. De ordner alt utenom kaker, kaffe, alkohol, lys, og bartender. Hva prisen blir, spiller egentlig ingen rolle. Ingen av oss har lyst til å bruke dagen før til å slite seg ut. Skal selvfølgelig komme ned dit mens de gjør istand, men ikke annet enn å få bordet slik vi vil!! Har også fått alkoholliste, og kan kontakte cateringsfirmaet hvis vi skulle gå tom for vin etc. Da kommer de med mer fra sitt lager! Kjempekjekt Skal avtale med hans kone(som er blomsterdekratør) hva slags blomster jeg vil ha til bordpynt, samt hvordan jeg vil ha blomstene på bordet. Så kjøper hun det, og pynter bordet! Menyen er bestemt! Til forrett Gambas pil-pil servert med toast på en seng av salat. Dvs: marinerte reker på spyd med litt sterkt krydder med toast og salat. Hovedretten der står vi imellom kylling eller kalv. Hva tror dere ang fugleinfluensaen. Tror dere folk kan bli engstelig på å spise kylling, eller tror dere folk ikke tenker slik? Iallefall blir hovedretten servert med urteolivenoljebakte amandinepoteter med grønnsaksratatouille og en eller annen saus..(Må først velge kalv eller kylling..) Grønnsakene består av sukkererter, squash og gulrøtter stekt råe. Desserten blir Trio sorbet servert i nøttekurv. Denne nøttekurven kan selvsagt spises! (Ikke alle gjester som hadde blitt servert dette i selskap hadde visst skjønt det.) På vei ut av lokale, så skled jeg på et trappetrinn.. Så derfor sitter jeg her nå. Har tatt fri fra jobben idag, da det verker litt i rompestumpen Endret 21. februar 2006 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 21. februar 2006 #526 Del Skrevet 21. februar 2006 Ingen bilder enda... Skal prøve kjolen med sløret og en stroppeløs bh til helgen. Da skal det bli tatt noen bilder! Men da trenger jeg hjelp fra et supermedlem som kan legge de ut for meg ← Send de til meg på mail, så kan jeg ordne det for deg søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #527 Del Skrevet 21. februar 2006 Send de til meg på mail, så kan jeg ordne det for deg søta! ← Du får sende meg mailadressen på en PM etterhvert Philippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 21. februar 2006 #528 Del Skrevet 21. februar 2006 Du får sende meg mailadressen på en PM etterhvert Philippa ← Done! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 21. februar 2006 #529 Del Skrevet 21. februar 2006 Ang kylling vs kalv. Siden det er litt vanskelig å ane omfanget av fugleinfluensaen allerede nå, så tror jeg at vi hadde valgt å gå for kalv dersom vi måtte bestemt oss nå. Og personlig er jeg minst like glad i kalv som kylling da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #530 Del Skrevet 21. februar 2006 Sendt mail Philippa Og MB; Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 21. februar 2006 #531 Del Skrevet 21. februar 2006 Nydelig slør Maibrud! Her kommer bildene.. og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #532 Del Skrevet 21. februar 2006 Tusen takk Philippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 21. februar 2006 #533 Del Skrevet 21. februar 2006 Flott slør!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 21. februar 2006 #534 Del Skrevet 21. februar 2006 Å, sløret så veldig fint ut!! Akkurat passe med pynt, ikke for mye men samtidig ikke helt vanlig, superfint assa! Gleder meg til å se bilder av det sammen med kjolen, ser det litt bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 21. februar 2006 #535 Del Skrevet 21. februar 2006 Forresten Maibrud, sånn som jeg har lagt ut bildene nå kan du legge ut bilder selv, uten å være supermedlem. Det er bare å trykke på "Bla gjennom..." knappen under ruten hvor du poster innlegg også kan du legge ved bildet du ønsker å vise frem. Skjønte du dette? Det man kan gjøre som supermedlem er å legge inn et stort bilde i sin egen bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #536 Del Skrevet 21. februar 2006 Forresten Maibrud, sånn som jeg har lagt ut bildene nå kan du legge ut bilder selv, uten å være supermedlem. Det er bare å trykke på "Bla gjennom..." knappen under ruten hvor du poster innlegg også kan du legge ved bildet du ønsker å vise frem. Skjønte du dette? Det man kan gjøre som supermedlem er å legge inn et stort bilde i sin egen bok. ← Aha, da er det jo enkelt. Takk for tipset Philippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 21. februar 2006 #537 Del Skrevet 21. februar 2006 Kjempe fint slør Var slik jeg skulle ha til den første kjolen,kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #538 Del Skrevet 21. februar 2006 Nydeleg slør!!! Ville nok valgt kalv eg også forresten trur eg... Litt drit dei der fugleinfluensa-greiene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2006 #539 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei Maibrud. Så fint slør. Du skal bruke Storgaten 11 som catering ikke sant? Jeg hadde jo bryllupet mitt der og har bestilt mat derfra flere ganger og de er kjempeflinke. Menyen din høres supergod ut. Tror jeg ville gått for kalv, fugleinfluensa eller ikke. Kylling er jo litt mere vanlig enn kalv, syns ihvertfall jeg da. Og mørt kalvekjøtt er jo bare supernam. Og når det gjelder blomster så er hun superflink så det er ihvertfall ingen ting å bekymre seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. februar 2006 #540 Del Skrevet 21. februar 2006 Sløret så veldig fint ut! Hva skal du ikveld da? Jeg får kanskje besøk av noen venninner. Fytti katta for et DEILIG vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg