Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Boogie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan Litjtuppa!!

Det er så mye annet som skjer nå, så nå har det skjedd lite på den fronten.

Har iallfall sendt drøssevis av mail til folk som skal selge slør og tiara på finn og disse bryllupsforumene!! Har endt opp med et som virker interessant!!

Men så ringte jeg en brudesalong i Horten som hadde stand på bryllupsmessa. Hun solgte sine slør for 500,-. Det var også lange med strass. Og det er jo rimeligere enn det jeg kan kjøpe brukt. Så jeg får ta meg en tur dit imorgen :) Hun har også sandaler til 500,-. Men det spørs om hælen er høy nok, og om hun har riktig str inne!!

God helg til alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så spennende, hørtes veldig billig ut med slør da!! Kunne tenkt meg med strass i jeg også, det er så fint :Nikke: Gleder meg til å høre hva du finner ut i morgen! Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber også med prosjekt slør for tiden. Har kommet frem til at jeg skal sy selv rett og slett (med litt hjelp fra bestemor tenker jeg). Så neste helg blir det ut og kjøpt stoff og bånd og kam. Gleder meg!

Denne helgen er det desverre jobb, men diller litt med bryllup på en rolig fredagskveld :)

Endret av methea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber også med prosjekt slør for tiden. Har kommet frem til at jeg skal sy selv rett og slett (med litt hjelp fra bestemor tenker jeg). Så neste helg blir det ut og kjøpt stoff og bånd og kam. Gleder meg!

Sikker på at du skal ha kam? Frisøren min sa at kam bare var dumt, for det ødela frisyren og var klønete å feste. Hun sa jeg bare skulle rynke sammen mitt øverst, også festet hun det med spenner som hun stakk igjennom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min frisør sprette også av kamen på sløret mitt og sydde på en kjempestor hårnål. Mye letter og feste og hvis jeg skulle få lyst til å ta av sløret i løpet av kvelden var det kjempeenkelt uten å ødelegge frisyren. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kam på mitt,men hvet ikke hvordan jeg skal ha frisyren min da...Men da er det bare og sprette av visst det ikke går med kam :)

Håper du har hatt en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du skal ha kam? Frisøren min sa at kam bare var dumt, for det ødela frisyren og var klønete å feste. Hun sa jeg bare skulle rynke sammen mitt øverst, også festet hun det med spenner som hun stakk igjennom...

Hmmm...det har jeg ikke tenkt på engang. Skal snakke med frisøren min og høre hva hun mener. Takk for tipset! :)

Ikke meningen å trekke dette inn i dagboka di Maibrud. Unnskyld! :sjenert: Har du kommet noe videre med slør og tiara? :kose:

Endret av methea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slør ja.... At det skal være så vanskelig å finne et som jeg vil ha!!!! Ser jo etter et brukt med pynt på, og som må være rundt 2 m.

Har kanskje funnet et som er 2.20m med diamanter på. Det eneste er at det er et langt og et kort på en og samme kam!

Men så leser jeg jo i flere innlegg her at frisøren kuttet ut kammen. Så da kan jeg kanskje løse dette problemet med å klippe av det korte sløret eller løsne det fra kammen da :hoppe:

Ellers skal vi i møte med cateringsfirma til mandag. Det gleder vi oss til :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..Du? Hvis du skal klipp av det korte sløret av det lange sløret...og du ikke skal bruke det selv..og det er brukbart...kunne du sagt i fra? :sjenert: Hadde vært gøy å sett bilde eller noe, jeg er på utkikk etter et kort slør med litt pyntediamanter på skjønner du.. ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det ordner seg med sløret! :kyss:

Blir spennende på mandag da.

Lurt å ha alle spørsmål klare, for det hadde ikke vi, og må inn på møte igjen ;)

GOD HELG!!

:klem:

Endret av Epica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt slør :danse::hoppe:

Var innom brudesalongen hvor jeg kjøpte kjolen, og der fant jeg sløret "mitt"!

Det er et organza slør med diamanter, og det er langt og enkelt lag! Trodde ikke jeg skulle finne organzaslør, da alle skulle selge tyll, men den gang ei ;)

Så Litjtuppa, da kan jeg nok ikke hjelpe deg, selvom jeg gjerne skulle ha gjort det :)

Takk for godt tips Epica :klem:

God helg til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som et kjempefint slør!

Ikke lenge til du skal gifte deg nå! :hoppe:

Det meste under kontroll? ;)

Hatt en fin helg? :klem:

Jeg har vert i skikkelig bakrus idag.

Tv hele dagen :ler:

Nå er det snop og cola!

Lenke til kommentar