Boogie Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #481 Skrevet 3. februar 2006 Halloen Philipa Hvordan var bryllupsreisen? Helt super kan jeg tenke meg Må kikke innom dagboka di og lese senere, nå er det nemlig IDOL!!!
Gjest gjest1 Skrevet 4. februar 2006 #482 Skrevet 4. februar 2006 Mener ikke å ødelegge for deg når det gjelder messen altså men jeg for min del hadde ikke så stort utbytte av den. Alt var jo i boks, mine klær, brudgommens klær, fotograf, kakebaker, selskapslokale, frisør, blomster..... Det var jo endel ulike stands så det var morro å gå å kikke + smake på ulike bryllupskaker. Også kunne man fylle ut en sånn gaveliste-registrering hos Christiania Glassmagasin og blandt de som fylte ut ble det trekning på en kjempefin premie senere på kvelden. Til slutt var det visning av undertøy, selskapskjoler og selvsagt brudekjoler og selv om man har bestemt seg for kjole så syns jeg ihvertfall at det var morro å se andre kjoler, hårfrisyrer osv. Vær litt tidlig ute så dere får gode plasser og ser showet bra. Det ligger også en velkomstpose på alle stolene med bl.a. to glass. Dessverre var ikke dette serien vi samlet på og ikke fikk vi bytte heller for de merker esken.
Jettes Skrevet 4. februar 2006 #483 Skrevet 4. februar 2006 Så deiligt med ungene i boks da Det må vi også få skikkelig i boks snart.Har barnevakt på kvelden og slikt,men ikke hvem som skal ta dei til fotograf og slikt....
Boogie Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #485 Skrevet 4. februar 2006 Takk for tips Heidi Vi har det meste under kontroll, men jeg tror bare det å dra på showet, vil føre oss i litt bryllupsmodus Kake har vi ikke bestemt enda, så der kan vi hente litt tips Ellers har vi vært i Sverige idag, og der fant jeg mye fint!!! I en gullsmedforretning hadde de flere stand med Valentinesting. De hadde lys som gikk i rosa med litt glitterstøv i, og med et hjerte i sølv med 6 stener i på det ene siden. Kjøpte 17 lys av de Så da blir det forandring i bordpyntingen gitt!! De var skikkelig fine. Runde og 10 cm høye og en diameter på 5 cm. Vi har kjøpt et lys ekstra så vi vet hvor lenge de brenner! I den samme forretningen fikk jeg kjøpt kjedeanheng og øredobber til dagen. Det er i gull formet i hjerter, tynne sådan. Anhenget består av 3 hjerter i forskjellige størrelser som er bundet sammen i løkke loddrett. Øredobbene er formet som det minste hjerte i anhenget. Nydelig og enkelt er det. Litt vanskelig å forklare.. Så idag fikk vi handlet mye på Harryturen Fikk også kjøpt litt alkohol på båten til bryllupet.(Sandefjord-Strømstad). Siden vi kjøpte alkohol for over 1000,- fikk vi en gratisbillett med båten. Nå under MPG, har jeg limt på frimerkene til invitasjonskonvoluttene, kjekt med alt som er gjort
Jettes Skrevet 5. februar 2006 #486 Skrevet 5. februar 2006 Så flittig du har vert da Her på butikken hadde dei ikke fått inn valentins frimerkene....
Gjest gjest1 Skrevet 5. februar 2006 #487 Skrevet 5. februar 2006 Kos deg på messa i dag og spis masse god kake.
Boogie Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #488 Skrevet 5. februar 2006 Kos deg på messa i dag og spis masse god kake. ← Det skal bli
Litjtuppa Skrevet 5. februar 2006 #489 Skrevet 5. februar 2006 Hei!! Hvordan var det på bryllupsmesse?? Fikk dere noe inspirasjon?? :icon_idea:
Gjest Markblomsten Skrevet 5. februar 2006 #491 Skrevet 5. februar 2006 Ja, hvordan var det på messen? Ble du/dere inspirert? Min kjære trengte en messe for å forstå at det faktisk nærmer seg Han har vært kjempegira etter at vi var i veien på messe hvertfall
Boogie Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #492 Skrevet 6. februar 2006 Messa var grei. Ikke sånn veldig imponert, men greit å få en liten oversikt og smakebit av bryllupsting!! Vi falt for en kake som heter Troikakake. Den lages kun i 3 etasjer og koster 3000,-. Skal forhøres oss hva andre lokale bakerier har og hva kaker koster. Vi syns det var for dyrt, men den var sabla god Ellers så var det ikke Mariann som var der, men Brudekammerset i Horten med 1 kjole, og noen få par sko, samt litt smykker og tiarar. Da ble jeg litt skuffa, det var jo slør og tiarar jeg håpet på å finne! Har egentlig aldri visst om at det var noe brudebutikk i Horten, så jeg får ta meg en tur dit Det var en som sang; " you raise me up". Nydelig å høre på. Så den sangen skal spilles på fløyte under vielsen. Har allerede snakket med min venninne som skal spille, og hun vil gjerne ha 2 solosanger, samt at hun vil spille til salmen vi skal ha. Det vil bli så vakkert å høre på!! Min mor er jo blomsterdekratør, så hun har kommet med flere tips til kirkepyntingen. Hun skal nemlig ha ansvar for det! Så vi har nå bestem at vi går for et stort hjerte der hvor vi sitter. Og små hjerter som er lik det store hjerte som skal henge rundt endene på benkene hvor gjesten sitter. De skal bindes med enten offwhite eller lyserosa silkebånd. Disse små bukettene skal igjen brukes til bordpynt til salongbordene når kaker blir servert!! Ops, dette ble veeldig langt
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #493 Skrevet 6. februar 2006 Her er alt under kontroll virkar det som! Så flott!! Nærmar det seg no!!
Boogie Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #494 Skrevet 6. februar 2006 Det nærmer seg, og det er jo kjekt Begynner å føle at små detaljer kommer på plass, og da får jeg litt ro i sjela! Nå er det under 4 mnd igjen
methea Skrevet 6. februar 2006 #495 Skrevet 6. februar 2006 Nå er det jo bare 'litt' over tre måneder igjen for oss! Begynner å glede meg skikkelig jeg!
Jettes Skrevet 6. februar 2006 #496 Skrevet 6. februar 2006 Jeg og Men etter bryllypet hvet jeg ikke hva jeg skal finne på,må vel skaffe meg en hobby,har jo planlagt bryllup i snart ett år
Boogie Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #497 Skrevet 7. februar 2006 Sant nok Jettes; hva søren skal vi finne på da Får mye fritid det er nå helt sikkert! Som jeg gleder meg til dagen Mangler fortsatt en del detaljer, men føler at nå har jeg litt mer kontroll enn bare for noen uker siden.
Jettes Skrevet 7. februar 2006 #498 Skrevet 7. februar 2006 Sant nok Jettes; hva søren skal vi finne på da Får mye fritid det er nå helt sikkert! Som jeg gleder meg til dagen Mangler fortsatt en del detaljer, men føler at nå har jeg litt mer kontroll enn bare for noen uker siden. ← Ja enig i det,er mye roligere nå,bare kos å dilling nå,det er kjekkt. Har vurdert og begynde og strikke etter 20 mai jeg
Gjest gjest1 Skrevet 7. februar 2006 #499 Skrevet 7. februar 2006 Høres ut som at du sitter igjen med samme inntrykket som meg etter bryllupsmessen. Men man blir jo i god bryllupsstemning om ikke annet.
Izaria Skrevet 7. februar 2006 #500 Skrevet 7. februar 2006 Høres veldig fint ut med blomsterdekorasjonene til din mor da
Anbefalte innlegg