Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Boogie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan legge inn bilder i albumet, og så linke til det i posteringen din.

Takk for svar Markblomsten :klem: Men hvor finner jeg link til album (litt blond nå eller????)

En god :klem: til deg også høstdamen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten
Takk for svar Markblomsten :klem: Men hvor finner jeg link til album (litt blond nå eller????)

En god :klem: til deg også høstdamen!!

Neida, ikke blondere enn meg :ler2:

Du trykker på Galleri-linken øverst på denne siden (orange skrift). Da kommer du inn i galleriet. Da velger du deg frem til den undermappen du vil legge inn bilde og trykker på knappen for nytt bilde.

Hvis du vil linke dit i dagboka de, så legger du bare inn en vanlig link, til den siden bildet er på.

Tror du skal få det til altså :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en god helg-klem til deg og! :klem1:

Håper du har det bra, og at du får slappet av mellom slagene! ;)

:klem:

L

Husk å være med videre på gjettekalenderen da, den med flest riktige beskrivelser vinner nemlig konkurransen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpa ang legge inn bilder Markblomsten :klem: Er bare innom en kjapp tur før senga kaller, og oppdaterer meg litt i deres dagbøker. Blir bare lesing nå, kommer sterkere tilbake :Nikke:

Har funnet ut at det sløret jeg så gjerne vil ha er 2 meter. Hun i salongen vil jo ikke svare på et eneste spørsmål, sikkert for at jeg lettere skal kjøpe hos henne, enn brukt. Men den gang ei ;) (håper jeg da)

Ønsker alle en riktig fin uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Hvordan går det med jakten på sløret? Jeg skal jo også ha slør, og det er kanskje på tide å utforske den delen litt mer nå fremover.

Fikk du lagt ut bildene eller?

Håper du har det bra, og at du koser deg med juleforberedelsene sammen med familien din.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ta turen innom gjettekonkurransen så snart du kan, vi mangler din beskrivelse for videre fremgang! :klem:

Håper du har det bra!

Godt Nyttår!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Godt nyttår søta!! Tenk, i år skal vi gifte oss!!!!!! :) Håpar du får ei fortsatt fin planleggingstid! Gledar meg til å følge deg vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, takk for så koselige hilsninger :klem: Har vært syk en stund, bare noe virusdritt som ikke vil slippe taket.

Skal sjekke konkurransen Lúthien!

Tenk at det er i år vi alle skal bli gift, kommer til å bli så morro å følge dere alle. Samt det å lese referater fra dagene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Håper formen er bra :klem:

Hatt en fin helg?

Åååå, jeg kunne trengt ferie etter festing hele helga.. :sjenert:

Håper du får en fin dag!

Blir et spennende år ja.... :sjarmor:

Når sender du ut invitasjoner?

Jeg sender ut resten denne uken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har du fått orden på noe mer maibrud? Jeg strev med og holde tritt med listen min ;)

Jeg tenkte og sende ut innvitasjonene i månedskifte mars/april jeg? Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kjapp oppdatering. Er på hugget til å kjøpe et par brukte brudesko. Har jo allerede kjøpt noen, men de er spisse. Disse har bred tupp, og det vil nok bli mer komfortabelt vil jeg tro. Hva skal dere andre ha??

Ellers leter jeg febrilsk etter brukt slør med stener. Det eneste som jeg til nå har sett, var selvfølgelig solgt! Men jeg gir ikke opp!!

Har nå levert ark o.l til venninna mi som skal lage innvitasjonskorta. Når er det best å sende de ut? Og hva med svarfrist?

Ønsker alle en riktig fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...