Gjest Svimle Skrevet 30. mai 2006 #861 Del Skrevet 30. mai 2006 Så utrolig rørende! Sent, men godt: Gratulerer som nygift! Håper dere koser dere på bryllupsreise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 31. mai 2006 #862 Del Skrevet 31. mai 2006 Gratulerer som nygift! Håper dere koser dere masse på bryllupsreise! Gleder meg til resten av referatet når dere er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #863 Del Skrevet 31. mai 2006 Håper dere storkoser dere på bryllupsreisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #864 Del Skrevet 8. juni 2006 Da var vi hjemme igjen etter en herlig bryllupsferie Så deilig å bare kunne slappe av, samt å nyte hverandre uten barn som griper inn og forstyrrer!! Her er en liten fortsettelse fra vielsen.. Etter vielsen sto en Audi Q7 (stilig terrengbil)klar for å bringe oss til Slottsfjellet for å ta bilder der oppe. Sjåføren er en kamerat av oss som hadde fått ordnet seg en skikkelig sjåførdress med lue!!! I bilen var også kameraten av oss som var fotograf!! Vel fremme på Slottsfjellet var det åpning av Champagnen!! Det blåste ganske bra på Slottsfjellet, så vi fikk noen herlige bilder hvor sløret mitt sto rett opp. Og det målte 2.40m. Møtte selvsagt en gjeng som var på omvisning. Så de sto da i bro og vi gikk igjennom.. Innmari artig.. Det ble tatt 250 bilder der oppe, og kun 10 av de er fotografen fornøyd med. Vi er fornøyde med alle de 10 + mange flere, så det vil bli vanskelig å plukke ut takkekort bilde. Men før vi dro til festlokalet, måtte jeg få tømt blæra Og med den kjolen så var det litt kinki og gå ut og inn av den bilen. Så da gikk mannen min og jeg ned på et tun mellom stabburhus som ligger på Slottsfjellet. Tunet var fylt med litt brennesle, så det gjaldt å se hvor foten ble satt ned kan man si Så mens jeg satt på kne, holdt mannen min kjolen oppe.. Og da ble det oppdrager fullført :rosasmil: Litt av et syn Så bar det ned til lokalet. Der fikk vi servert asti i champagne glass med to hjerter og navna våres, samt datoen gravert i gull... Ble tatt mange bilder akkurat da, og selvfølgelig ble det krevd kyssebilder Så startet forretten, sanger og taler. Min mor hadde laget en artig sang til meg med 8 vers!!! Og hun hadde selvfølgelig med bilder av meg som liten, og når jeg og mannen min hadde vært sammen noen få mnd.. Stilig å se hvor mye vi har forandret oss!!! Nå starter 24, så fortsettelse følger med bilder neste gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #865 Del Skrevet 8. juni 2006 Velkommen hjem fra bryllupsreisen. Gleder meg til å høre mere om bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 8. juni 2006 #866 Del Skrevet 8. juni 2006 Hehe, ser for meg bruden sitte på huk for å gjøre sitt fornødne Tok dere bilder av det eller? (kunne blitt en kult og litt annerledes takkekort.. Gleder meg til å høre mer om resten av kvelden, bryllupsreisen og ikke minst: se bilder av dere!!! Stooor klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #867 Del Skrevet 9. juni 2006 Er det mulig???? Jeg har allerede brukt opp min kvote på bilder!! Det var et bilde det.. Ja, ja.. Sånn er det og ikke være supermedlem!!! Så da må jeg nesten sende noen bilder for de som er interessert på mail. Og jeg som hadde så lyst til å vise frem bordet som jeg fikk så fint til å pynte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 9. juni 2006 #868 Del Skrevet 9. juni 2006 Vil se bilder, vil se massssse bilder, vil se alle bildene Gleder meg til å se! Tror kanskje du har mailadressa mi fra før, men sender en pm for sikkerhets skyld jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #869 Del Skrevet 9. juni 2006 Har sendt deg noen bilder. Kan gjerne sende deg flere bilder, enn de som allerede er sendt hvis interessen er der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 9. juni 2006 #870 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg vil gjerne se bilder altså Har du mailadressen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 10. juni 2006 #871 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Jeg vil og se bilder!!!!! Gleder meg til fortsettelsen!! Endret, jmfr reglene ang epostadresser. vimse -mod- Endret 10. juni 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #872 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg vil gjerne se bilder altså Har du mailadressen min? ← Har nok sletta den PM gitt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #873 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg vil og se bilder!!!!! Gleder meg til fortsettelsen!! Endret, jmfr reglene ang epostadresser. vimse -mod- ← Må nok sende meg en PM afrOdite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #874 Del Skrevet 11. juni 2006 Taler ja... Mannen min holdt en fantastisk tale!! Han hadde fått takket alle som var med å bidro med noe på dagen vår. Og han sa så mye vakkert om meg og til meg, at det var flere våte øyne enn bare mine... Jeg også fikk ros for min tale, og det var koselig En av barndomskameatene til mannen min, kom bort til oss i pausen, og sa at nå visste han hva ekte kjærlighet var. Så det blir spennende å høre om han funnet den retta jenta nå, og frir til henne!!! Vi danset vals 2 ganger!!!!! Den første gangen, hadde jeg ikke fått kjolen høyt nok opp, så vi begge snublet i den. Så vi tok en runde med vals etter kaker også. Og da klarte vi å fullføre hele koregrafien vi hadde laget med glans Så var det bandet sin tur til å spille. Vi kjenner gruppa, så vi vet at de leverer!!! Da hadde de eldste av gjesten gått hjem. Klokka var jo nesten 02, så det var jo ikke så rart at de forsvant. Men det var jo planen også, at det nå skulle bli ungdomsfest!! De holdt på å spille i 2 timer. Men når de var ferdige, var det fortsatt mange igjen. Kl 04, fikk vi beskjed av tostmastern at vi måtte dra, ellers ville ikke gjestene forlate lokalet. Så da ble vi kjørt av bartenderen vår. I respsjonen ventet en flaske asti!! Det ble selvfølgelig en meget romantisk stemning, så ble det jo selvsagt Kl 05 sovna vi med et smil om munnen tror jeg begge to. Min aller beste dag noen sinne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Også er jo mannen min så flink til å si kona mi hele tiden nå!!! Og det er så deilig å høre, og han elsker å si det sier han, gode mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 11. juni 2006 #875 Del Skrevet 11. juni 2006 Så herlig dag dere har hatt da Og du - pm er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 11. juni 2006 #876 Del Skrevet 11. juni 2006 sender pm sporenstreks!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #877 Del Skrevet 12. juni 2006 Mailer er sendt Så koselig at dere vil se bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2006 #878 Del Skrevet 12. juni 2006 Tusen takk for flotte bilder. Veldig fine var dere begge to. Helt enig i at det er stas å kalle hverandre kone og mann. Like stas ett år senere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 13. juni 2006 #879 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg har ikke fått mailen min jeg... Kanskje du ikke stavet navnet mitt riktig? Det er en null og ikke en o! Hvis ikke er det link til adressen rett under der det er link til pm... Har veldig lyst til å se bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 13. juni 2006 #880 Del Skrevet 13. juni 2006 Tusen takk for mailen. Dere var jo så flotte da gleder meg til jeg kan kalle kjæresten min for MANNEN min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg