Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE MAIBRUD`06!!!

Håper du nyter dagen i fulle drag!! :klem::klem::klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

GRATULERER

:hoppe: :hoppe: :klem:

Håper du har hatt en suuper dag :)

Gleder meg til bilder og referat :)

:klem:

Endret av Jettes
Skrevet (endret)

Åh, tuuusen takk for koselige hilsninger, helt rørende :hjerte:

Dagen ble helt fantastisk!!!

Og alle de gangene jeg har sett for meg hvor fantastisk og utrolig den turen opp kirkegulvet ville være, den var mer enn det jeg kunne tenke meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Føler enda at hele dagen er full av minner, så jeg får liksom ikke til å skrive ned så mye...

Har fått høre at vi strålte som en sol begge to, og jeg fikk så masssse skryt av kjolen og sminken og håret ja alt!!!!

Gled dere ENDA mer enn det dere har gjort til nå, dere som skal gifte dere :hoppe: Det er en helt ubeskrivelig vakker dag som er DERES :hjerte:

Sånn føler jeg det! Får helt gåsehud, og tårer i øyekroken når jeg skriver dette...

Skal komme tilbake imorgen med en rapport. Vært en stressende dag med rydding av lokalet, samt mye prat med gjestene som har kommet innom og hjulpet til å rydde. Samt at vi dro fra festen kl 4, og la oss til å sove etter en herlig sengestund. Og da hadde klokka tippet over 5 gitt ;)

Endret av Maibrud`06
Skrevet

Sååå fint at dere hadde en perfekt dag :hjerte:

Å det er sant at dagen er mer enn man kan ane :hjerte:

Gjest Markblomsten
Skrevet

Så fint å høre at dagen var fantastisk.

Gleder meg til å høre mer om dagen deres :hjerter:

:klem:

Skrevet

Gratulerer så mye som fru! :hoppe:

Åhh, så godt å høre at dagen ble fantastisk! :hjerte::hjerte::hjerte:

Gleder meg til å høre mer og kanskje få se noen bilder av det lykkelige ekteparet... ;)

:klem::klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Gratulerere så mye med vel overstått bryllupsdag. :klem:

Høres ut som at du fikk en drømmedag og vel så det. Gleder meg til å høre mere om dagen din og kanskje få se noen bilder? :sjenert:

Jeg rakk dessverre ikke å komme å se på deg i kirken på lørdag.

:kose:

Skrevet

GRATULERER!!

Jeg blir rent rørt, bare av å lese om at du er rørt! Tror jeg kommer til å være en vanndam av tårer på vår dag! :ler:

Gleder meg sånn til å høre om dagen deres!! Og dere var jo i tillegg så heldige med været!

Igjen, gratulerer! :klem:

Skrevet

Å, så godt å høre at dagen ble enda finere enn du hadde trodd!! :hoppe: Gleder meg til å høre mer og ikke minst, se bilder!! :klem: Tenk nå er du kone!! :hoppe::bryllup:

Gratulerer så masse!! :smilyblomst:

Skrevet

Takk for mange koselige hilsninger, det varmer :klem:

Har vært noen stressende dager, da alle skal bort. Ungene skal til hver av sine besteforeldre, samt vi på bryllupsreise. Så her vaskes det klær og pakkes klær til den store gullmedaljen. Vi reiser tirsdags kveld til Gardermoen. Tidlig onsdags morgen drar vi til Middelhavet og Skiathos :hoppe:

Vi ser veldig frem til å bare ha hverandre å tenke på for en uke!!

Skal ta en tur innom i dagbøkene deres når jeg kommer hjem fra bryllupsreisa!!!

Skrevet

Å, kos dere masse på Skiathos! Håper på å få et fyldig referat derfra også, siden vi også skal på bryllupsreise dit ;) Ha en fin tur og nyt tilværelsen som mann og kone!! :klem:

Skrevet (endret)
Å, kos dere masse på Skiathos! Håper på å få et fyldig referat derfra også, siden vi også skal på bryllupsreise dit  ;) Ha en fin tur og nyt tilværelsen som mann og kone!!  :klem:

Så artig at dere også havnet på bryllupsreise til Skiathos :hoppe:

Mannen min, herlig å si det, (kribler i hele meg når jeg sier det :ler: )

Han går og sier kona mi ganske ofte, og det er så herlig å høre :hjerte:

Skal kose oss masssse :danse:

Endret av Maibrud`06
Skrevet

Skal prøve å ta en liten rapport fra dagen.

Min forlover hentet meg kl 10. Da var neste stopp frisøren.

Bordet mitt var pyntet med 2 høye lysestaker med hvite lys, 2 calablomster i en vase, kurv med druer og kjeks, samt drikke.

Var klar kl 2. Da var kjolen og sløret og diademet på. Da oppdager jeg at kjolen er jo for lang..... Skjønner ikke hvordan jeg kan ha oversett det før, men det gikk jo greit...

Så kl 3 satte vi oss i biledn. Og det var litt av en jobb med så mange lag med tyll og sateng :)

På et vis gikk det. Selen kunne jeg bare glemme å få på meg. Alt for tjukk var jeg ;)

Sto på en parkeringsplass like ved kirken, mens vi ventet på at klokka skulle bli 15.20. Da skulle jeg ringe til mannen min og si at nå parkerte vi ved kirken. Forloveren min gikk og hentet han. Han var bare så kjekk og nydelig i mørk Sjakett :hjerte:

Han klarte ikke å si noe når han så meg. Han fikk tårer i øynene, og bare smilte med hele ansiktet.

Fra å møtes øverst utenfor kirken, skulle vi helt neders til hovedingangen. Der ventet brudepiken på oss.

Vi gikk opp de første trappene til teppet som delte oss og gjestene i kirken. Pulsen slo ganske så bra, men jeg var mer rolig enn hva jeg hadde trodd jeg ville være.

Så begynte orgelt å spille, og teppet gikk til siden. Jeg bare så alle de kjente som reiste seg for oss 3 som gikk så fint opp kirkegulvet. Jeg var bare så rørt at jeg får helt gåsehud og tårer i øynene når jeg skriver dette!!

Vel fremme ved alteret, satte vi oss ned på hver vår stol. Det gnistret mellom oss, det strålte kjærlighet lang vei fikk vi høre masse etterpå...

En nydelig vielse hvor vi selv avla ekteskapsløftene som var veldig sterkt!! Har fått utrolig mye positv tilbakemedling på hvor vakkert dette var. De sto vi oppe og holdt en hånd sammen og gjentok at vi ville ha hverandre til ektefelle, i gode og onde dager inntil døden skiller oss ad.

Det var helt ubeskrivelig da presten erklærte oss for rette ektefolk å være :) Gåsehud igjen...

Så satte vi oss ned på stolene nå ved siden av hverandre. Da ble det spilt "You raise me up" på fløyte og orgel. Da var vi i vår egen verden. Og det hadde folk sett. Vi bare smågren begge to, vi var så glade. Andre gjester fortalte at å spille denne sangen etter at løftene var gitt, var utrolig vakkert og høytidlig!!!

Så bar det ut kirken. Har lagt et bilde i fellesgalleriet av dette. Var så herlig å endelig være gift!!!!

På kirketrappen ventet 8 kollegaer fra jobben min. De hadde løpt ut når utmarsjen startet(blitt fortalt etterpå). Så de sto klare å kastet røde roseblader på oss. Solen skinte akkurat når vi kom ut!!!

Også fikk vi gratulasjoner fra alle gjestene og andre kjente som ikke var bedt i bryllupet. Så¨ble det krevd kyssing. Og vi lot oss ikke be 2 ganger ;)

En ubeskrivelig vakker begivenhet, og en veldig vakkert pyntet kirke takket være min mor!!!

Fortsettelsen følger....

Gjest Markblomsten
Skrevet

:grine2:

Dette var en rørende start på dagen. Det høres jo helt fantastisk ut :hjerter:

Gleder meg til fortsettelsen :Nikke:

Skrevet

ÅÅÅåååååååhhhh!!! For en utrolig vakker seremoni!! Vi har også valgt You Raise Me Up etter løftene, og om jeg noengang var i tvil så forsvant den når jeg leste dette!!!

:hjerter_rundt::hjerter::klem:

Skrevet

Åååååå :grine: Er helt rørt :) Kjempe fiiin vielse sikkert,hørtes kjempe flott ut :hjerte:

Skrevet

Å, så romantisk det hørtes ut!! :grine: Tror vi tar den sangen vi også, ble virkelig inspirert her nå! :hjerte: Gleder meg sånn til å se bilder!! :hoppe:

Kos dere på bryllupsreisen!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...