Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Boogie

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Værmeldingen på TV2 for helgen sa en hvit sky med sol bak og 15°C. Tror ikke det blir så værst jeg altså. Godt at det ikke blir for varmt også ikke sant?

Bilder på Slottsfjellet blir sikkert kjempekuult. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:Nikke: *Hente nøkkelen til lokalet før kl 15.

:Nikke: * Ta spraybruning kl 14.

* Trene brudevals.

Torsdag:

* Grille med venner.

:Nikke: * Plukke liljekonvaller.

* Pakke bag til ungene.

* Sambo drar til søstern sin i Oslo og henter bryllupskaka.

* Trene brudevals.

Fredag:

* Sambo henter Sjaketten sin, og underskjørtet mitt hos brudesalongen.

* Hente kjole og slør hos syersken. Levere det til frisøren.

* Hente roser.

* Jeg skal låse opp for cateringsfirmaet når de kommer for å dekke bord.

* Pynte lokalet etter kl 13(Er hjemme med lillesøster til da).

Lørdag:

Endelig :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værmeldingen på TV2 for helgen sa en hvit sky med sol bak og 15°C. Tror ikke det blir så værst jeg altså. Godt at det ikke blir for varmt også ikke sant?

Bilder på Slottsfjellet blir sikkert kjempekuult. :hoppe:

Så bra!!!!! Tuuusen takk for nyheten Heidi :klem:

Det blir jo akkurat perfekt :hoppe:

Kommer du eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå viser det seg at jeg må jobbe litt ekstra til lørdag og slutter kl 1530. Jeg Kommer hvis jeg får slippe unna litt før, noe jeg regner med at jeg gjør, men jeg må bare se det litt an.

For det er kl 1530 i Domkirken ikke sant?

Jeg gir meg til kjenne hvis jeg dukker opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med eksamen og kan følge med her for fullt noen dager ;) De få som er igjen...er så spent på hvordan spraybruningen ble jeg? Ble det en fin farge? Ser fortsatt ut som at du har kontroll :klem:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå viser det seg at jeg må jobbe litt ekstra til lørdag og slutter kl 1530.  Jeg Kommer hvis jeg får slippe unna litt før, noe jeg regner med at jeg gjør, men jeg må bare se det litt an.

For det er kl 1530 i Domkirken ikke sant?

Jeg gir meg til kjenne hvis jeg dukker opp. :)

Helt korrekt Heidi :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg ferdig med eksamen og kan følge med her for fullt noen dager  ;) De få som er igjen...er så spent på hvordan spraybruningen ble jeg? Ble det en fin farge? Ser fortsatt ut som at du har kontroll  :klem:  ;)

Så deilig å ha den eksamen bak seg!! Og veldig behagelig å sitte igjen med den føleslen at det har gått bra!!!

Spraybruningen har såvisst hatt en effekt :hoppe: Er veldig fin brun nå, men det vil jo falme litt frem til lørdagen. Kan ikke se noen skjolder enda.. Men hun sa at det kunne komme på de stedene hvor huden gnikker inntil hverandre, som lår, under armene mot brystet o.l Kjøpte med meg en selvbruningskrem og lotion som jeg kunne blande sammen, for så å smøre på. Da holder fargen seg mye lengre!!

Angrer iallefall ikke 1 sekund på at jeg gjorde dette. Kommer nok til å gjøre det igjen hvis det skulle trengs :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse Jettes, og jeg skal virkelig nyyyte dagen :hoppe:

Deilig å være i rute, da slipper jeg det stresset!!

Tenker nok at dere har mye å gjøre nå rett etter bryllupet. Men det må jo være deilig å slippe å planlegge mer ;)

Ja,det er fordelen medd og vere tidlig ute ,ed planleggingen,man slipper stresset når det nærmer seg :sjarmor:

Ja,det er litt deilig og gjør andre ting,men litt vemodigt også,spesielt at jeg ikke skal ha på meg brudekjolen noe mere :( Men skal nyyyte bildene av oss når vi får dei :)

Ps:fortsettelsen på referatet mitt kommer,men nå er jeg slliten etter å ha flyttet data :sjenert: mye ledninger gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er fordelen medd og vere tidlig ute ,ed planleggingen,man slipper stresset når det nærmer seg  :sjarmor:

Ja,det er litt deilig og gjør andre ting,men litt vemodigt også,spesielt at jeg ikke skal ha på meg brudekjolen noe mere :( Men skal nyyyte bildene av oss når vi får dei :)

Ps:fortsettelsen på referatet mitt kommer,men nå er jeg slliten etter å ha flyttet data  :sjenert:  mye ledninger gitt :ler:

Sliten av å flytte dataen :ler: Hvordan var du etter bryllupsfesten da :grine2:

Sorry..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag:

:Nikke: * Grille med venner.

:Nikke: * Plukke liljekonvaller.

:Nikke: * Pakke bag til ungene.

:Nikke: * Sambo drar til søstern sin i Oslo og henter bryllupskaka.

* Trene brudevals.

Fredag:

* Sambo henter Sjaketten sin, og underskjørtet mitt hos brudesalongen.

* Hente kjole og slør hos syersken. Levere det til frisøren.

* Hente roser.

* Handle det siste vi trenger på butikken.

* Låse opp for cateringsfirmaet kl 12.

* Pynte lokalet etter kl 13(Er hjemme med lillesøster til da).

Lørdag:

Endelig :bryllup:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten av å flytte dataen  :ler:  Hvordan var du etter bryllupsfesten da  :grine2:

Sorry..... :)

:ler: :ler: er nokk den som henger igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 2 dager!!! :hoppe:

Hatt en bra fridag idag Heidi?? Vi grilla ute på lekeplassen ved Ringsaugstranda. Når vi var klare til å gå, begynte det skikkelig å regne.. Snakk om flaks :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk, i morgen blir du fru :hoppe::hoppe: Hvordan er magen nå? Sommerfugler eller maur derinne?? ;) Ønsker deg masse masse lykke til, håper dere får super dag! Gleder meg til å se bilder og få referat :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er den store dagen!!! :hoppe::hoppe::hoppe: Åhh... så spennende!

Håper nerver og alt annet er under kontroll? Nyyyt dagen deres i morgen, håper den blir så bra som det går ann... og ennå litt til! :)

Masse lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...