Boogie Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #801 Skrevet 23. mai 2006 Mer spent enn nervøs... Også gleder jeg meg så til å vise frem kjolen, samt og endelig kunne kalle min samboer for min MANN Håper bare at alt forløper seg ok med ungene den dagen. Hun minste på 2 skjønner jo ikke så mye, så der kan jeg forvente litt grining i kirken når hun ikke kan være hos mammaen sin!! Ellers er jeg veldig rolig. Ikke mye igjen å ordne, så det lover bra om at vi ikke er totalt utslitt når dagen endelig kommer
Gjest Markblomsten Skrevet 23. mai 2006 #802 Skrevet 23. mai 2006 Åhhhh.... Nå sendte jeg avgårde gave med posten til hun jeg kjenner som skal gifte seg i tønsberg i helgen, og da kom jeg jo på deg også. Tenk at det bare er 4 dager igjen a Skal sende begge tønsbergbrudene mangetanker fra hytta på lørdagen altså. Og så gleder jeg meg innamri masse til referat.... Og kanskje bilder... Lista di er jammen ikke lang nå altså. Må jo merke at det nærmer seg på kroppen nå vil jeg tro. Tror kanskje ikke jeg rekker mer innom dagboka di jeg før du er godt gift, så jeg vil ønske deg masse lykke til og håper dere får en fantastisk dag. Nyt hvert øyeblikk, for de kommer aldri tilbake (annet enn i minnene og på bilder da). Og så må dere slappe av litt også da, så dere ikke er så slitne på lørdagen. Kos dere
Litjtuppa Skrevet 23. mai 2006 #803 Skrevet 23. mai 2006 Godt å høre at alt står bra til med deg! Lurt å bruke god tid på planleggingen så det ikke blir så mye å gjøre de siste dagene ja, må være godt å ha tid til å glede seg! Har eksamen i morgen jeg, så jeg er litt surrete i hodet..kommer innom når den er overstått
Boogie Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #804 Skrevet 23. mai 2006 Åhhhh.... Nå sendte jeg avgårde gave med posten til hun jeg kjenner som skal gifte seg i tønsberg i helgen, og da kom jeg jo på deg også. Tenk at det bare er 4 dager igjen a Skal sende begge tønsbergbrudene mangetanker fra hytta på lørdagen altså. Og så gleder jeg meg innamri masse til referat.... Og kanskje bilder... Lista di er jammen ikke lang nå altså. Må jo merke at det nærmer seg på kroppen nå vil jeg tro. Tror kanskje ikke jeg rekker mer innom dagboka di jeg før du er godt gift, så jeg vil ønske deg masse lykke til og håper dere får en fantastisk dag. Nyt hvert øyeblikk, for de kommer aldri tilbake (annet enn i minnene og på bilder da). Og så må dere slappe av litt også da, så dere ikke er så slitne på lørdagen. Kos dere ← Takk for lykkeønskningene, og koselige ord Markblomsten Får bare håpe at været blir sånn tålig bra!!
Boogie Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #805 Skrevet 23. mai 2006 Godt å høre at alt står bra til med deg! Lurt å bruke god tid på planleggingen så det ikke blir så mye å gjøre de siste dagene ja, må være godt å ha tid til å glede seg! Har eksamen i morgen jeg, så jeg er litt surrete i hodet..kommer innom når den er overstått ← Skal krysse fingrene for deg i morgen Litjtuppa
Gjest gjest1 Skrevet 24. mai 2006 #806 Skrevet 24. mai 2006 I dag er det onsdag og bare 3 dager igjen til lørdag!!!!
Susan Sto Helit Skrevet 24. mai 2006 #808 Skrevet 24. mai 2006 Lykke til på lørdag! Kommer ikke til å være innom her før det, så jeg får bare glede meg til å høre om den store dagen etterpå!
Gika Skrevet 24. mai 2006 #809 Skrevet 24. mai 2006 Lykke, lykke til på lørdag! Det har vært koselig å følge forberedelsene dine her inne, og jeg håper dere får en fantastisk dag som dere kan mimre om i de neste 50 årene (minst).
Jettes Skrevet 24. mai 2006 #810 Skrevet 24. mai 2006 Ååå,nå er dagen her snart Gled deg og nyyyt dagen ,for den er jo så fort over ... Lykke til Synest selv det er deiligt og ha andre ting og tenke på en bare bryllup. her har det blitt en del riksing og bytting av gaver denne uka,er ganske mye og rydde og styr etter bryllupet også,men holder på og lande nå
milla27 Skrevet 24. mai 2006 #811 Skrevet 24. mai 2006 Oj oj oj... bare tre dager igjen nå! Så spennende!! Du har vel fortsatt alt under kontroll regner jeg med? Gleder meg til referat og bilder fra den store dagen
Våken Skrevet 24. mai 2006 #812 Skrevet 24. mai 2006 Har lest litt i dagboken din, det ser ut som om det kommer til å bli en kjempe dag! Lykke til eller brekk et bein eller hva det nå heter
Boogie Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #813 Skrevet 24. mai 2006 Da har vi fått ordnet flere ting idag!!!! *Jeg har blitt brun også gitt. På 1-2-3!! Har ikke fått sett om det har blitt noen skjolder. Men jeg kjøpte noen kremer bl. a en selvbruningskrem. Så da er jeg iallefall sikra å bli brun uten skjolder :-) *Fått bestilt flere roser til bordpynten. Henter de på fredagen. *Sambo og fotografen(kamerat og kollega), har nå vært og sett seg ut hvor vi skal ta bilder på Slottsfjellet hvis bra vær!! *Ellers har fotografen tatt bilde av kirka. Dette bildet skal han scanne og ha på forsiden på kirkeprogrammet!! Så da er vi et steg nærmere å være ferdig på prosjektet "bryllup" *Har hentet nøklen til lokalet idag, så nå er det bare til å gjøre planleggingen i praksis, endelig *Bilen vi skal ha, er en Audi A7. Helt ny bil i Norge. Får leie den gratis.. Sambo kjenner han som driver utleiefirmaet, derfor!!
Boogie Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #814 Skrevet 24. mai 2006 I dag er det onsdag og bare 3 dager igjen til lørdag!!!! ← Ja, tenk på det Bare gleder meg nå. Alt er i rute!!!
Boogie Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #815 Skrevet 24. mai 2006 Spent nå??? ← Veldig rolig, da vi følger listen min!! Uuuutrolig kjekt med liste assa Sommerfuglene kjenner jeg bittelitt til. Blir nok verre på fredagskvelden og lørdagen
Boogie Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #816 Skrevet 24. mai 2006 Lykke til på lørdag! Kommer ikke til å være innom her før det, så jeg får bare glede meg til å høre om den store dagen etterpå! ← Takk for det Sensommerbruden
Boogie Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #817 Skrevet 24. mai 2006 Lykke, lykke til på lørdag! Det har vært koselig å følge forberedelsene dine her inne, og jeg håper dere får en fantastisk dag som dere kan mimre om i de neste 50 årene (minst). ← Håper jeg også Gika
Boogie Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #818 Skrevet 24. mai 2006 Ååå,nå er dagen her snart Gled deg og nyyyt dagen ,for den er jo så fort over ... Lykke til Synest selv det er deiligt og ha andre ting og tenke på en bare bryllup. her har det blitt en del riksing og bytting av gaver denne uka,er ganske mye og rydde og styr etter bryllupet også,men holder på og lande nå ← Gleder meg masse Jettes, og jeg skal virkelig nyyyte dagen Deilig å være i rute, da slipper jeg det stresset!! Tenker nok at dere har mye å gjøre nå rett etter bryllupet. Men det må jo være deilig å slippe å planlegge mer
Boogie Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #819 Skrevet 24. mai 2006 Oj oj oj... bare tre dager igjen nå! Så spennende!! Du har vel fortsatt alt under kontroll regner jeg med? Gleder meg til referat og bilder fra den store dagen ← Referat kommer. Skal prøve å legge inn bilder!! Er jo ikke supermedlem, så jeg skal prøve å legge bilder i de felles bildemappene
Boogie Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #820 Skrevet 24. mai 2006 Har lest litt i dagboken din, det ser ut som om det kommer til å bli en kjempe dag! Lykke til eller brekk et bein eller hva det nå heter ← Håper at det blir en slik dag Takk for lykkeønskningene Våken
Fremhevede innlegg