Gjest gjesta Skrevet 15. april 2006 #661 Del Skrevet 15. april 2006 Flink du har vert! Jeg fikk printa bordkartet idag, alt tar tid, er såmye, men sant det er DEILIG å nærme seg slutten?? Så koselig å få se ungene i bunadsklær, de er sikkert kjempesøte! Ha en fin påske videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 15. april 2006 Forfatter #662 Del Skrevet 15. april 2006 Er DU oppe nå a Epica??!! Ligger du i hardtrening til bryllupet med å være lenge oppe?? Ikke så lenge siden du var veldig trøtt syns jeg å huske.. Ja, det er deilig å få ting unnagjort, samt å nærme seg slutten på planleggingen Da har du også vært flink idag da Tenk, nå er det bare 6 dager igjen Epica, under 1 uke igjen!! Hvordan er det med nervene, har du noen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2006 #663 Del Skrevet 16. april 2006 Her faller brikkene på plass ser jeg. Deilig med alt som er gjort og ikke minst en skikkelig oversikt slik at man har kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 16. april 2006 #664 Del Skrevet 16. april 2006 Rosebladene har det fint og flott!! Papirbakingen derimot har stagnert en smule.. Får se om det blir noe "baking" i morgen! Blandingen er så ekkel!! Som å sitte og kna og kline med havregrøt Har ikke helt bestemt farge på båndene enda.. Må si lyserosa med gull hørtes fint ut... Hvilken farge har du på perlene da? Å hurra! Jeg blir så glad når jeg skjønner at ikke alt trenger å være hvitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 17. april 2006 #665 Del Skrevet 17. april 2006 Tusen takk for tipset angående penn til bånda Og dei listene skal jeg også gjør ferdig,myyye arbeid. Er ferdig med den til toastmaster,og har startet på den til oss Kjempe fint og ha Håper du nyter siste ferie dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 17. april 2006 Forfatter #666 Del Skrevet 17. april 2006 Begge ungene fikk prøvd bunadene sine igår. Blir så fine begge to. Fant ut at han eldste må ha en mindre skjorte, enn den som følger med bunaden. Og hun minste må ha noen strikk som holder armene på blusa på rett sted, da den var litt for lang på armene!! Veldig kjekt med en slik kjøreplan for oss to, både for dagen og dagen før!! afrOdite; Jeg skal ikke ha perler på disse båndene, men to ringer som ligger oppå hverandre på en måte. Men jeg vet at Jettes skal ha det samme som deg Jettes; Synd at siste feriedag allerede er over(iallefall veldig snart ) Skulle så gjerne hatt maaange dager til Til fredagen, drar jeg med noen kollegaer på hyttetur. Jeg skal bli drukket ut sammen med dem i helgen. Vet at noen av dem har brukt påsken til å finne på noe dritt. Det var iallefall det de sa, og jeg tviler dessverre ikke på at de snakker sant...Gruer/gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2006 #667 Del Skrevet 17. april 2006 Så herleg med bunadskledde ungar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 17. april 2006 Forfatter #668 Del Skrevet 17. april 2006 Så herleg med bunadskledde ungar!!! ← Helt enig Har du bunad veslo?? Jeg selv har Gudbrandsdalens festbunad!! Så glad i den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2006 #669 Del Skrevet 17. april 2006 Helt enig Har du bunad veslo?? Jeg selv har Gudbrandsdalens festbunad!! Så glad i den! ← Klart eg har!! Eg har hatt bunad sidan eg var 2 år, faktisk!! Eg har ein Vest-Telemarks-bunad som eg fekk til konfirmasjonen, og så har eg ein Hardanger-bunad på deling med syster mi.. No ventar eg berre på at mannen skal få seg bunad, håpar vi kan få råd til det etterkvart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 17. april 2006 #670 Del Skrevet 17. april 2006 Begge ungene fikk prøvd bunadene sine igår. Blir så fine begge to. Fant ut at han eldste må ha en mindre skjorte, enn den som følger med bunaden. Og hun minste må ha noen strikk som holder armene på blusa på rett sted, da den var litt for lang på armene!! Veldig kjekt med en slik kjøreplan for oss to, både for dagen og dagen før!! afrOdite; Jeg skal ikke ha perler på disse båndene, men to ringer som ligger oppå hverandre på en måte. Men jeg vet at Jettes skal ha det samme som deg Jettes; Synd at siste feriedag allerede er over(iallefall veldig snart ) Skulle så gjerne hatt maaange dager til Til fredagen, drar jeg med noen kollegaer på hyttetur. Jeg skal bli drukket ut sammen med dem i helgen. Vet at noen av dem har brukt påsken til å finne på noe dritt. Det var iallefall det de sa, og jeg tviler dessverre ikke på at de snakker sant...Gruer/gleder meg ← Mine har strikka bunader,en tradisjon at vi får bunader til konfirmasjon,det er såpass dyrt. Skikkeligt tøfft med menn med bunad Jeg skal også drikkest ut i helgen Jeg gruer meg også Lykketil til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 17. april 2006 #671 Del Skrevet 17. april 2006 Må ønske deg en god natt her også! Håper du drømmer frem den perfekte brudevals-låten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 18. april 2006 Forfatter #672 Del Skrevet 18. april 2006 Enig med deg Jettes, det er innmari stilig med menn i bunad Min kjære vil ikke ha. Han begynner å svette bare han ser bunad Til helgen skal jeg bli drukket ut med noen kollegaer. Det andre utdrikkingslaget med venninnene mine, tipper jeg blir den 6 mai. Så egentlig får jeg to utdrikkingshelger Lykke til på utdrikkingslaget du også Jettes, og kos deg så godt det lar seg gjøre på en slik dag Takk for det afrOdite Grubler fælt på den brudevalssangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 18. april 2006 #673 Del Skrevet 18. april 2006 Enig med deg Jettes, det er innmari stilig med menn i bunad Min kjære vil ikke ha. Han begynner å svette bare han ser bunad ← Sånn er det hos meg også. Ikke mye håp der, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 18. april 2006 Forfatter #674 Del Skrevet 18. april 2006 Heisan Gika, så koselig å "se" deg igjen Tror det er flere som har den grunnen for og ikke gå i bunad. Skulle så gjerne fått han til å gjøre det, men jeg syns ikke det er lekkert å se svetten renner akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 18. april 2006 #675 Del Skrevet 18. april 2006 Oj, må følge med her på forslag til vals!! Vi har ikke peiling på verken sanger eller dansen Må nok tørrtrene litt! Så spennende det blir med utdrikningslag da!! Har du noe anelse på hva det kan være? Kos eller utdritning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 18. april 2006 Forfatter #676 Del Skrevet 18. april 2006 Det jeg skal ha til helgen sammen med noen kollegaer, blir nok begge deler med de. Har fått vite at de har tenkt til å få meg engasjert i oppgaver, så de kan bare nyte syne av at jeg jobber Det med mine venner, er jeg mer usikker. Tror det kan bli noe som vil drite meg skikkelig ut. Men også noe som jeg vil sette pris på..Hun som er min forlover, kan nemlig finne på mye gærnt Men hvordan går det med deg a Litjtuppa og praksisen? Snart ferdig nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 18. april 2006 #677 Del Skrevet 18. april 2006 Å, så spennende da! Jeg frykter for mitt utdrikningslag, jeg og kjære skal jo ta over gård etter hvert, så jeg blir sikkert prøvd i å melke kyr, klippe sauer eller noe sånt! Er heldigvis lenge til, så jeg kan psyke meg opp Snart ferdig med praksisen ja, har bare 10 dager igjen!! Går veldig fort! Blir både godt og trist å slutte tenker jeg.. Har ihvertfall lært mye!! Nå blir det frustrerte fruer, ha en fin kveld du også vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #678 Del Skrevet 18. april 2006 Åhh så spennende med utdrikningslag - heldig du som får to stk. Gleder meg til å høre om begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 20. april 2006 Forfatter #679 Del Skrevet 20. april 2006 To stk utdrikkingslag med to uker imellom(tror jeg da ) Tror nemlig at mitt ordentlige utdrikkingslag blir den 6.mai!! Idag har min mor og jeg fått bestilt masse blomster til bryllupet Har også fått kjøpt brudebukettholderen, brudepikebukettholderen, 3 knapphullsnåler, 1 liten kurv(til minstejenta vår), bånd til armbånd, oasis til alterpynten, og oasis til pidèstolper. Rør til å gi plantene vann(til benkpynten). Har bestilt roser som i buketten som jeg skal ha.. Håper at liljekonvall er til å plukke rundt dagen vår, så sparer vi mye penger..Det er nemlig veldig dyrt å kjøpe!! brudebukett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 20. april 2006 Forfatter #680 Del Skrevet 20. april 2006 En liten oversikt over planleggingen så langt!! KLÆR TIL BARNA: OK! SKO TIL BARNA: OK! HVEM SOM SKAL KLE PÅ BARNA: OK! HVEM SOM SKAL HA ANSVAR FOR BARNA I KIRKEN: OK! TRANSPORT AV BARNA ETTER VIELSEN: OK! PASS AV BARNA TIL NESTE DAG: OK! INVITASJONER: Svarfristen gikk ut 1. april. Fått 19 JA, kun 2 nei. Må ringe et par som ikke har svart.. ANTALL GJESTER: 34 stk. KJOLE: OK! SLØR, SKO, SMYKKE: ALT OK! STRØMPER ,STRØMPEBÅND: IKKE KJØPT! UNDERTØY: OK! FRISØR: OK! SMINKE: OK! Min søster. BRUDEBUKETT: OK! Bilde av brudebuketten BRUDEBUKETT KNAPPHULLSBLOMSTER: OK! Kjøpt 3 stk.knapphullsnåler BRUDEPIKE: 1. Min eldste niese spurte om hun fikk lov, og selvsagt gjør hun det! BRUDEPIKEBUKETT: OK! FORLOVERARMBÅND: OK! (Min mor skal lage alle disse bukettene. Hun er blomsterdekratør.) FORLOVERE TIL OSS BEGGE: OK! KLÆR TIL HAN: OK! Leier Sjakett! KIRKE: OK! 27.mai kl 15.30 starter vielsen! PREST: OK! Bestilt en lokal prest. Kjempekoselig! KIRKEPROGRAM: IKKE OK! INNMARSJ: Lurer litt på denne Clarke, J. Trumpet voluntary. UTMARSJ: Aarnsnes, A. Bruremarsj frå Telemark. BILDER UTENFOR KIRKA: OK! BILDER I KIRKA: OK! KAMERA I KIRKA: IKKE OK! PYNTING AV KIRKA: OK! Min mor! TRANSPORT: IKKE OK! Sambo har ansvar for dette! SJÅFØR: IKKE OK! FOTOGRAF: OK! LOKALET: OK! Henter nøkkelen onsdag 24.mai. PYNTING AV LOKALET: Skal bruke oppsatsene fra kirkenpyntet som pynt rundt omkring i lokale. Pynte bordet dagen før. BORDDEKKING: Cateringsfirma gjør det. BORDPLASSERING: Jobber med saken. BORDKORT:OK! Ferdige. Lyserosa silkebånd med to ringer tredd innpå. SERVIETTER: Litt usikker om vi skal bruke de fra cateringsfirmaet, eller om jeg skal kjøpe egne. Vet hvordan de skal brettes. LYS: OK! Lyserosa kubbelys med hjerte og noen blanke perler på. DEKORASJONER: OK! Min mor skal lage til kirken. De blir flyttet ned til lokalet etter vielsen. VELKOMSTDRINK: OK! Asti!! Min mor og søster skal ønske gjestene velkommen! FORRETT: Gambas pil-pil servert med bruchetta. Uklart hva slags hvitvin som skal serveres til. HOVEDRETT: Kalvefileet servert med amandine poteter og ratatouille grønnskaker. Serveres med Grand sud Merlot. DESSERT: Trio-sorbet servert i nøttekurv som er spiselig. Serveres med Liebfraumilch, hvitvin. KOKK: OK! Cateringsfirma sender 1. SERVITØRER: OK! Cateringsfirma har satt opp 4 stk. DRIKKEVARER: Delvis OK! Mangler øl. Ellers alt kjøpt inn av alkohol. BLANDEVANN: IKKE OK! FARRIS: IKKE OK! BARTENDER: OK! TOASTMASTER: OK! GAVEANSVARLIGE: OK! 2 stk. GAVEBOK/GJESTEBOK: IKKE OK! KAKER: OK! Får venner og familie til å bake. Bryllupskaka skal søstern til sambo lage. Hun er kjempeflink til å bake! BRUDEVALS: OK! 4.mai og 12.mai. DJ: OK! SUITE: IKKE OK! HVEM SOM SKAL LÅSE LOKALET FOR NATTA: IKKE OK! RYDDING DAGEN ETTER: IKKE OK! VASKING: OK!Gjør de vi leier av. FRAKT AV GAVER HJEM: Gjør vi nok selv. BRYLLUPSREISE: OK! Drar 31 mai om morgnen til Skiathos 1 uke. ← Da er blomstene til både kirkepynten og alle bukettene/knapphullsblomstene bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg