Boogie Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #621 Del Skrevet 27. mars 2006 Okei da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #622 Del Skrevet 27. mars 2006 Hu hei kor det går!!! Beklager at eg ikkje har tid til å legge att så mange spor etter meg for tida, er blir så mykje med skule, jobb og trening no om dagen.. Men eg kjem nok sterkt tilbake!!! Kos deg vidare!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #623 Del Skrevet 30. mars 2006 Skjønner at du er opptatt med andre ting nå veslo Nå har jeg fått laget 2 lister!! En liste over hva som skal gjøres, hvem som er kontaktpersonen til det som gjenstår. Samt en oversikt over økonomien! Så nå føler jeg at jeg har oversikten igjen Puh, det er mye å holde styr på.. Ellers har vi fått flere svar Nå er det 16 JA og 2 NEI 2 har enda ikke svart, og fristen er til lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2006 #624 Del Skrevet 30. mars 2006 Bare to som ikke har svart, så bra!! Godt å føle man har kontroll og oversikt Tenk, det er ikke lenge til nå!! Planer for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 31. mars 2006 #625 Del Skrevet 31. mars 2006 Du er er flikt til å innom dagboka mi du, Maibrud`06! Kjempekoselig Så bra at de fleste kan komme da! Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #626 Del Skrevet 31. mars 2006 Spennande innspurt no!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 4. april 2006 Forfatter #627 Del Skrevet 4. april 2006 Nå har innspurten startet Har fått tilbake gnisten til å planlegge Har fått skrevet gaveliste. Masse fra Eva Solo. Så mye fint i den serien!! Har fått snakket med henne som har ansvar for lokale vi skal leie. Henter nøkkelen allerede onsdagen. Da kan vi gå igjennom lokale på torsdagen, og det gjør jo ingenting Har fått funnet ut hva brudebuketten skal inneholde. brudebukett Skal bare ha den i hjerteform med eføy og perlerand hengenes ned. Og moren min har sagt ja til å lage buketten, knapphulsblomster og armbånd til min forlover. Så fornøyd Har også fått ringt danseskolen. Skal bli kontaktet av rette vedkommende innen denne uka. Så da får vi timer i brudevals rett etter påske tipper jeg. Skal ha 450,- pr time. Søstern min skal sminke meg. Hun skal finne sminke til meg til torsdag. Så skal vi teste ut det i løpet av kort tid. Søstern min holder på å skrive på bordkorta nå. Blir så fint Så deilig å få så mye på plass Ellers må vi purre på et par som ikke har svart.. Har satt opp forslag til bordplassering. Ikke lett det der altså! Ellers så gjenstår det å lage kirkeprogram. Menyoversikt. Bestille suite. Transport. Hårpynt. Sko til oss begge. Strømper. Kontakte organisten. Møte med toastmaster. Kopiere opp sanger. Kjøpe inn øl, farris og mineralvann og kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. april 2006 #628 Del Skrevet 4. april 2006 Oj,du har jo fått gjort mye :9 Ikke så mye igjen da Jeg har også fått tilbake gnisten føler jeg,så har startet på en god del små ting som må ordnes,synest igrunn dei store tinga var artigst Men koser meg enda med planleggingen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 4. april 2006 Forfatter #629 Del Skrevet 4. april 2006 Godt å høre at du også har fått gnisten tilbake Må du kose deg med de siste forbredelsene.. Skal bli så deilig å slippe å planlegge bryllup om ikke lenge. Det tar så tid bare for en dag/et døgn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 4. april 2006 #630 Del Skrevet 4. april 2006 Ja,det er snat det,jeg tar meg igrunn av til i og tenke på alt jeg kan gjør på "fritiden" når jeg ikke har ett bryllup og planlegge Men prøver og nyte den siste tiden da,for gjør det jo bare en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #631 Del Skrevet 5. april 2006 Nå er du jo virkelig i siste innspurt Maibrud! Lykke til med videre gjøremål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 5. april 2006 #632 Del Skrevet 5. april 2006 Her går det unna ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 5. april 2006 Forfatter #633 Del Skrevet 5. april 2006 Ja nå er det moro, fordi nå er det ikke lenge igjen til den store dagen Hun fra danseskolen ringte igår kveld. Så nå er dansekurs bestilt. Skal ha 4 mai og 12 mai. Koster 900,-. Gleder meg til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2006 #634 Del Skrevet 5. april 2006 så gøy med dansekurs! godt å ha kontroll over dansen og bena ja sant det skal bli deilig å avslutte planleggingen? jeg er så leiiiii nå.... hva du har igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 5. april 2006 #635 Del Skrevet 5. april 2006 Går det an å bli lei av bryllupsplanlegging da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 5. april 2006 Forfatter #636 Del Skrevet 5. april 2006 Åja, det går fint ann å bli lei Har en del igjen, men så har jeg heldigvis nesten 2 mnd på meg!! Har ramsa det meste opp i et tidligere innlegg.. Men nå er det bare morro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2006 #637 Del Skrevet 5. april 2006 Trodde aldri jeg skulle bli lei! Men nå ja.... Vil bare nyte dagen og reise bort nå! Husker ikke men.. Skal dere reise noested? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 8. april 2006 Forfatter #638 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Den tia flyr noe så sinnsykt fort................... Hvor blir den av Joda Epica vi skal på bryllupsreise 31.mai Har vært litt klabb og babb, da det hotellet vi først hadde bestilt fikk nye eiere, og dermed så fikk vi et nytt hotell! Det hotellet ville vi så absolutt ikke ha. Så nå har vi funnet et kjempefint, lite hotell ved stranda på den greske øya Skiathos! Kommer på 9.500 for oss to i en uke inkl frokost. Som deg, ser jeg veldig frem til denne ferien!! Skal bli godt å få slappet av, samt nyte noen late dager Ellers har jeg hatt en handlerunde i byen idag. Fått kjøpt perletiara på brudesalongen i Sandefjord. Kjøpt brudesko på Skoringen. Fått levert perlekjede som er arv fra min mormor til rep. Skal ha det kortere enn det som det var. Perlene til overs skal bli til barnearmbånd! Deilig med alt som er unnagjort!! Ønsker alle en riktig god og fin påske Endret 8. april 2006 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 9. april 2006 Forfatter #639 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) En liten oversikt over planleggingen så langt!! KLÆR TIL BARNA: OK! SKO TIL BARNA: OK! HVEM SOM SKAL KLE PÅ BARNA: OK! HVEM SOM SKAL HA ANSVAR FOR BARNA I KIRKEN: OK! TRANSPORT AV BARNA ETTER VIELSEN: OK! PASS AV BARNA TIL NESTE DAG: OK! ANTALL GJESTER: 37 stk. KJOLE: OK! SLØR, SKO, SMYKKE: ALT OK! STRØMPER ,STRØMPEBÅND: OK! UNDERTØY: OK! FRISØR: OK! SMINKE: OK! BRUDEBUKETT: OK! KNAPPHULLSBLOMSTER: OK! 3 stk. BRUDEPIKE: 1. Min eldste niese spurte om hun fikk lov, og selvsagt gjør hun det! BRUDEPIKEBUKETT: OK! FORLOVERARMBÅND: OK! (Min mor skal lage alle disse bukettene. Hun er blomsterdekratør.) FORLOVERE TIL OSS BEGGE: OK! KLÆR TIL HAN: OK! Leier Sjakett! KIRKE: OK! 27.mai kl 15.30 starter vielsen! PREST: OK! Bestilt en lokal prest. Kjempekoselig! KIRKEPROGRAM: OK! INNMARSJ: Clarke, J. Trumpet voluntary. UTMARSJ: Trumpet Tune. BILDER UTENFOR KIRKA: OK! BILDER I KIRKA: OK! KAMERA I KIRKA: OK! PYNTING AV KIRKA: OK! Min mor! TRANSPORT: IKKE OK! Sambo har ansvar for dette! SJÅFØR: IKKE OK! FOTOGRAF: OK! LOKALET: OK! Henter nøkkelen onsdag 24.mai. PYNTING AV LOKALET: Skal bruke oppsatsene fra kirkenpyntet som pynt rundt omkring i lokale. Pynte bordet dagen før. BORDDEKKING: Cateringsfirma gjør det. BORDPLASSERING: OK! BORDKORT:OK! Ferdige. Lyserosa silkebånd med to ringer tredd innpå. SERVIETTER: OK! LYS: OK! Lyserosa kubbelys med hjerte og noen blanke perler på. DEKORASJONER: OK! Min mor skal lage til kirken. De blir flyttet ned til lokalet etter vielsen. VELKOMSTDRINK: OK! Asti!! Min mor og søster skal ønske gjestene velkommen! FORRETT: Gambas pil-pil servert med bruchetta. Uklart hva slags hvitvin som skal serveres til. HOVEDRETT: Kalvefileet servert med amandine poteter og ratatouille grønnskaker. Serveres med Grand sud Merlot. DESSERT: Trio-sorbet servert i nøttekurv som er spiselig. Serveres med Liebfraumilch, hvitvin. KOKK: OK! Cateringsfirma sender 1. SERVITØRER: OK! Cateringsfirma har satt opp 4 stk. DRIKKEVARER: Delvis OK! Mangler øl. Ellers alt kjøpt inn av alkohol. BLANDEVANN: IKKE OK! FARRIS: IKKE OK! BARTENDER: OK! TOASTMASTER: OK! GAVEANSVARLIGE: OK! 2 stk. GAVEBOK/GJESTEBOK: OK! KAKER: OK! Får venner og familie til å bake. Bryllupskaka skal søstern til sambo lage. Hun er kjempeflink til å bake! BRUDEVALS: OK! DJ: OK! SUITE: OK! HVEM SOM SKAL LÅSE LOKALET FOR NATTA: OK! RYDDING DAGEN ETTER: OK! VASKING: OK!Gjør de vi leier av. FRAKT AV GAVER HJEM: Gjør vi nok selv. BRYLLUPSREISE: OK! Drar 31 mai om morgnen til Skiathos 1 uke. Endret 20. mai 2006 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 9. april 2006 #640 Del Skrevet 9. april 2006 Så kjekk liste du hadde der! Fikk meg til å komme på at vi har hoppet elegant over å tenke på musikken under vielsen. Vi var veldig inne i det for ei stund siden, men så gikk det litt i glemmeboka gitt.. Alt var jo så lenge til.. Ikke lenge igjen for deg nå, lykke til med innspurten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg