Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Boogie

Anbefalte innlegg

Søstra mi hadde sånne spiraler i håret når hun gifta seg. De gjorde seg veldig i hennes hår, og man så ikke noe annet enn pynten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Hårpynt ja... Eg trur frisøren min har plan om å putte noko blomster-spiral-liknande greier i håret mitt, og forme det som eit slags diadem... Hehe... Får du ordna håret hos frisør? For då har vedkommande sikkert nokon idear!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har ikke fått bilder, så jeg sender deg en ny PM! ;)

Vet ikke hva du mener med spiraler, men går nok fint an å bruke annen hårpynt enn akkuratt tiara :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Lisee, Nordlandspia og veslo :klem:

Tror faktisk at jeg skal sjekke ut prisen på slike spiralspenner, da det høres ut som det er litt brukt :Nikke: Tror jeg går for de som er blanke, da det er blanke stener på kjolen og i sløret!!

Hvor mange burde jeg satse på 5, 10, 15??

Ellers har vi fått et svar til på invitasjonene :danse: 2 ja og 1 nei.

18 har ikke svart.

Frist for svar er 1 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Heidi og Epica :klem: Er veldig fornøyd med sløret! Belønning for alt strevet med å finne det perfekte :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin du var! Lekker kjole og perfekt slør :)

Blir sikkert fint med spiralspenner, tror jeg hadde satset på flere enn fem, men det kommer jo an på hvordan du skal ha håret og spennene.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin kjolen din blir! Og nå er det virkelig nedtelling til den store dagen, ja! Spennende!

Beklager at jeg er sjelden å se her inne, men nå har jeg altså fått lurt meg inn. Kos deg med innspurten! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med så mange fine tilbakemeldinger :klem: Gleder meg til å få vist den frem til min kjære :hjerte:

Tror kanskje 10 spenner er greit å ha. Da har jeg iallefall nok!! Om jeg ikke får bruk for alle, så er ikke det noe big deal!!

Ellers har det skjedd lite på bryllupsfronten i det siste. Sambo jobber mye, da han er anvsarlig på jobben når sjefen er borte. Har heller ikke fått flere svar på invittene..

Imorgen skal jeg ut sammen med venninnegjengen. Vi er ute 1 gang i mnd og spiser ute. Skikkelig koselig er det.

Så jeg får ønske alle en riktig god helg idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...