Nordlandspia Skrevet 3. mars 2006 #581 Del Skrevet 3. mars 2006 Søstra mi hadde sånne spiraler i håret når hun gifta seg. De gjorde seg veldig i hennes hår, og man så ikke noe annet enn pynten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2006 #582 Del Skrevet 4. mars 2006 Hårpynt ja... Eg trur frisøren min har plan om å putte noko blomster-spiral-liknande greier i håret mitt, og forme det som eit slags diadem... Hehe... Får du ordna håret hos frisør? For då har vedkommande sikkert nokon idear! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #583 Del Skrevet 6. mars 2006 Har ikke fått bilder, så jeg sender deg en ny PM! Vet ikke hva du mener med spiraler, men går nok fint an å bruke annen hårpynt enn akkuratt tiara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #584 Del Skrevet 6. mars 2006 Takk for svar Lisee, Nordlandspia og veslo Tror faktisk at jeg skal sjekke ut prisen på slike spiralspenner, da det høres ut som det er litt brukt Tror jeg går for de som er blanke, da det er blanke stener på kjolen og i sløret!! Hvor mange burde jeg satse på 5, 10, 15?? Ellers har vi fått et svar til på invitasjonene 2 ja og 1 nei. 18 har ikke svart. Frist for svar er 1 april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #585 Del Skrevet 6. mars 2006 HER ER BILDENE DINE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #586 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Tuuusen takk Epica Endret 6. mars 2006 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 6. mars 2006 #587 Del Skrevet 6. mars 2006 Så flott kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #588 Del Skrevet 6. mars 2006 Takk Markblomsten Er veldig fornøyd selv, det er vi vel alle i vår brudekjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #589 Del Skrevet 6. mars 2006 Kjempefin kjole og sløret er jo akkurat passe også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #590 Del Skrevet 6. mars 2006 Baaare hyggelig! Kjempefin kjole + slør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #591 Del Skrevet 6. mars 2006 Takk Heidi og Epica Er veldig fornøyd med sløret! Belønning for alt strevet med å finne det perfekte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #592 Del Skrevet 6. mars 2006 Godt å ha det i boks! Mye som gjenstår nå? Ikke lenge til du skal i ilden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #593 Del Skrevet 6. mars 2006 Nyyyydeleg kjole!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. mars 2006 #594 Del Skrevet 6. mars 2006 Så fin du var! Lekker kjole og perfekt slør Blir sikkert fint med spiralspenner, tror jeg hadde satset på flere enn fem, men det kommer jo an på hvordan du skal ha håret og spennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 6. mars 2006 #595 Del Skrevet 6. mars 2006 Åååå,jeg gleder meg til og se deg på dagen Håper jo vi får det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 6. mars 2006 #596 Del Skrevet 6. mars 2006 Fine maibruden vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 8. mars 2006 #597 Del Skrevet 8. mars 2006 Så fin kjolen din blir! Og nå er det virkelig nedtelling til den store dagen, ja! Spennende! Beklager at jeg er sjelden å se her inne, men nå har jeg altså fått lurt meg inn. Kos deg med innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #598 Del Skrevet 9. mars 2006 Så koselig med så mange fine tilbakemeldinger Gleder meg til å få vist den frem til min kjære Tror kanskje 10 spenner er greit å ha. Da har jeg iallefall nok!! Om jeg ikke får bruk for alle, så er ikke det noe big deal!! Ellers har det skjedd lite på bryllupsfronten i det siste. Sambo jobber mye, da han er anvsarlig på jobben når sjefen er borte. Har heller ikke fått flere svar på invittene.. Imorgen skal jeg ut sammen med venninnegjengen. Vi er ute 1 gang i mnd og spiser ute. Skikkelig koselig er det. Så jeg får ønske alle en riktig god helg idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mars 2006 #599 Del Skrevet 9. mars 2006 God hleg tilbake Hørtes kjempe kosligt ut å gå ut sammens med venninder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #600 Del Skrevet 9. mars 2006 Fast venninne-sammenkomst hørtes lurt ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg