Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Boogie

Anbefalte innlegg

Så flott slør du har fått deg! Lekkert!

Menyen høres også veldig god ut!

Det begynner å nærme seg for oss nå, i dag er det nøyaktig tre måneder igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er alkohollista som vi fikk fra cateringsfirmaet vårt.

Vi blir 43 stk.

* Asti (velkomstdrink) 12 flasker.

* Rødvin 24 flasker eller 4 stk pappvin.

* Hvitvin 6 flasker eller 2 stk pappvin.

* Konjakk 3 flasker.

* Likør 2 flasker.

* Brennvin 7 flasker.

* Mineralvann 16 stk 1,5 liter.

(farris inkl)

* Øl 2 kasser.

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er invitasjonene sendt ut :danse: Gleder meg til å få svar!! Dere som skal igjennom et dansekurs, når tid i forveien bestiller/bestilte dere dansekurs? Tar dere kun privattime i vals, eller i sving også? Er litt usikker på hva vi skal, så jeg trenger å høre hva andre skal gjøre/har gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg tenker som så at hvis dere ikke akkurat er noen danseløver fra før av så kommer dere vel neppe til å være det på bryllupsdagen også. At dere vil ta ett kurs for å komme gjennom bryllupsvalsen er jo greit og et swing-kurs vil dere helt sikkert ha glede av i ettertid også. Det blir vel snakk om tid og prioriteringer nå så tett før bryllupet.

Selv tok vi en roligdans vi da og hoppet galant over valsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å ha sendt ut invitasjonene!! Blir spennende når svarene strømmer inn!

Kan jeg også få se bilder?? Vet ikke hvilke bilder det er snakk om, men vil gjerne se likevel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Vi har også lyst til å lære oss sving forresten, veit ikkje om vi greier det, men det er kanskje forsøket verdt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har sendt deg PM, vil gjerne se bilder! ;)

Så deilig å ha sendt ut invitasjoner!! :danse:

Tror ikke vi skal på kurs.. Kaaanskje får jeg med sambo på en time rett før, får se..

Plans for helga? :klem:

Gleder meg til Idol & Senkveld :sjarmor:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at dere vil se bilder av sløret og kjolen. Men jeg trenger da mailadressen deres.

Hm, kanskje jeg skal få bestilt et dansekurs i løpet av mnd. Det varer i 6 uker, med trening 1 gang i uka. Det som kan bli litt vrient er barnepass såpass ofte. Men det lar seg vel ordne det også :)

Har fått 2 svar på invitasjonene :hoppe:

1 par kommer! !

1 par kommer ikke, da de ikke har noen til å passe barna! Veldig synd, men det er jo ikke noe å gjøre med det..

Også et spørsmål: Er det noen som skal bruke hårpynt som IKKE er tiara/diadem?

Lurer på om hvordan det er å bruke slike spenner som er formet som spiraler! Noen som skjønner hva jeg tenker på :sjenert:

God helg :klem:

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med svar! Synd at det var vanskelig med barnepass for noen da, men sånt må man jo regne med. Vi "mista" mange gjester til lofotfisket vi... hehe, sånt tenker ikke jeg på da :)

Har sett på sånne hårspiraler jeg også, bare til å skru inn i håret lissom. Kjempefint, særlig hvis man bruker det foran på hodet, altså før en slags oppsatt topp... Frisøren min skal feste perler i håret mitt, hun ville helst at jeg festet perler på tynn myk ståltråd i tilnærmet hårfarven min, så kunne hun bare gjemme tråden innimellom alt håret. Jeg skal bare ha perler i bakhodet/oppå jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...