Litjtuppa Skrevet 22. januar 2006 #441 Del Skrevet 22. januar 2006 Veldig fin bukett altså! Er sånn hjertedame jeg, elsker alt som er rødt og alle mulige hjerteting! Men du, vil gjerne høre mer om Thassos og vepsene, ble veldig bekymra nå..for jeg er ikke særlig glad i veps og vil ikke at det skal ødelegge for ferien! Når var dere der, evt hvis dere var det tidlig på sommeren, kan det være bedre i august? Eller like ille hele tida? Bare si det som det er, får heller bytte reise igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 22. januar 2006 #442 Del Skrevet 22. januar 2006 Kjempe fin bukett ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #443 Del Skrevet 22. januar 2006 Litjtuppa; Har svart deg i dagboka di Vil nok anbefale dere å bytte sted. Vi satt igjen med at dette med vepsene hadde satt en veldig brems på ferien(var der i 2 uker). 3 av de vi reiste sammen med(vi var 2 fam)ble stukket opptil flere ganger. Ikke meningen å ødelegge, men jeg følte at jeg måtte si ifra Litjtuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #444 Del Skrevet 22. januar 2006 søt bukett du har sett på Maibrud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #445 Del Skrevet 22. januar 2006 søt bukett du har sett på Maibrud. ← Takk Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 22. januar 2006 #446 Del Skrevet 22. januar 2006 Takk for gode råd Skal ringe og høre litt mer med reisebyråene i morgen om dette..syntes det virka så fint der, men hvis det fortsatt er så mye veps der, bytter vi nok sted.. Men hvor på øya var dere? Vi har bestilt på Skala Potamias.. Kanskje det kan være forskjell på hvor mye veps det er på de forskjellige stedene på øya? Eller er den så liten at det er det samme over alt..? Så at en av spesialitetene på øya var honning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #447 Del Skrevet 22. januar 2006 Vi bodde i Thassos by. Havna man kommer til når man kommer i land fra fastlandet. Ta å forhør deg Litjtuppa, så håper jeg at jeg ikke har ødelagt for mye En veldig fin øy. Greit å leie bil og kjøre rundt øya. Tar ca 1 time og kjøre rundt øya uten stopp. Mange fine landsbyer og strender rundt på øya. Hvor på øya ligger stedet der dere skal bo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 22. januar 2006 #448 Del Skrevet 22. januar 2006 Okei.. Stedet hvor vi har bestilt leilighet heter Skala Potamias, litt nedfor Thassos by, gåavstand til Golden Beach.. Ca 30 min kjøretur fra Thassos by stod det i katalogen.. Skal ringe og spørre Ving og Apollo i morgen, om det fortsatt er mye veps der..hvis de innrømmer det, finner vi bare en annen øy å dra på Kjære venn, du har ikke ødelagt noe, kjempebra at du sier ifra hvordan du opplevde stedet!! Skjønner at du mener det bare godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #449 Del Skrevet 22. januar 2006 Godt du ser det slik Litjtuppa Følte kanskje at jeg tok litt av, hvis du forstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 22. januar 2006 #450 Del Skrevet 22. januar 2006 Hehe, skjønner Veldig snilt av deg å si ifra! Har stilt noen spørsmål til deg i dagboka mi, om Zakynthos.. Tar det som backup hvis det viser seg at det er mye veps der fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Izaria Skrevet 22. januar 2006 #451 Del Skrevet 22. januar 2006 Takk for koselig hilsen i boken min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #452 Del Skrevet 22. januar 2006 Så artig Litjtuppa at du hadde sett for deg Zakynthos også, utrolig!! Skal finne ut hva stedet hvor vi bodde het!! Og god tur til dere Philipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #453 Del Skrevet 23. januar 2006 Snakket med ei koselig dame på kirkekontoret. Vi er de eneste som skal vies denne dagen, iallefall så langt! Så herlig da. Tenk så deilig at man kanskje kan pynte kirken tidligerer, så får de som skal pynte kirken bedre tid!! Får tilsendt info nå, artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 23. januar 2006 #454 Del Skrevet 23. januar 2006 Så kosligt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #455 Del Skrevet 24. januar 2006 Korleis skal de pynte kyrkja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #456 Del Skrevet 24. januar 2006 Tror nok at vi skal en liten bukett av hovedblomsten i brudebuketten på gulvet til de nærmeste benkene. Kirken som vi skal vies i, er veldig stor så vi må nok begrense oss litt med pynting. Ellers er min mor blomsterdekratør, og har idèer om pyntingen. Hun vil lage et stort hjerte i røde roser på trappen opp til alteret. Også vil hun pynte deler av alterringen hvor vi skal knele med røde roser og hovedblomsten i brudebuketten. Har ikke sett ut hva slags blomst det blir, men en lilje blir nok hovedblomsten! Planene så langt. Har dere noen planer for pyntingen av kirken veslo??Eller andre for den saks skyld, trenger litt tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 24. januar 2006 #457 Del Skrevet 24. januar 2006 Vi har ikke tenkt å pynte kirken så mye vi, for den har ganske mye og mørke farger som ikke trenger konkurranse. Eneste vi har tenkt på er noen liljer fremme ved alteret Trappen opp til alteret skal forresten "dekoreres" av 4 søte brudepiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. januar 2006 #458 Del Skrevet 24. januar 2006 Vi har ikkje planar om å pynte kyrkja vi heller... Den er så flott i seg sjølv, trur blomsterpynt ville blitt litt for mektig, om eg kan seie det slik. Får høre med presten når vi skal på samtale, trur eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #459 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Så heldige dere er som skal gifte dere i slike fine kirker Som sagt er Domkirken hvor vi skal gifte oss veldig stor, så der trengs det pynt. Da har papirene fra kirkekontoret kommet Der står det en del info om hva som skjer i kirken, og forslag på salmer, tekster o.l. Føler at nå begynner det å nærme seg gitt Endret 25. januar 2006 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #460 Del Skrevet 25. januar 2006 Vi har ikkje planar om å pynte kyrkja vi heller... Den er så flott i seg sjølv, trur blomsterpynt ville blitt litt for mektig, om eg kan seie det slik. Får høre med presten når vi skal på samtale, trur eg... ← samme med oss tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg