Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Boogie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Markblomsten
Markblomsten; Det kommer bare opp tekst, ingen bilder!! Har jeg gjort noe galt??

Forresten, kjapt "levert" ;)

Jeg gjorde feil først.... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi funnet ut hvor bryllupsreisen skal gå :danse:

Vi skal til en gresk øy som heter Limnos. Der skal vi bo på et hotell med havutsikt for under 10.000,- for 1 uke. Fredelig liten øy, helt perfekt (håper jeg) for formålet vi har for denne turen :)

Vi reiser den 31.mai. Skal bestille nå ikveld når barna er i seng.

Fått tips fra ving om å maile hotellet om at det er en bryllupsreise, og om de kan gjøre noe spesielt for oss i den forbindelse(mot et pristillegg tipper jeg ;) ). Ving kan iallefall ordne med at det er friske blomster, champagne og vin på rommet når vi ankommer!!

Flere som skal på bryllupsreise og evt hvor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fiiiine kjolen sin det! :klem:

Og fine trykksaker! Vi skal prøve å komme i gang med å lage invitasjoner nå, men ting tar litt tid om dagen :ler:

Har du fått tak i underskjørt og slør? Til hvilken pris? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte du kjolen din? Jeg har funnet sløret mitt og kjolne,er nesten mest fornøyd med sløret ;) Det skal jeg kjøpe, menst kjolen skal leigest :)

Men jeg får med underskjørt da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å se bilder! Kjempefin kjole og invitasjoner! :klem: Så inspirerende å se bilder av andres bryllupsdilleri! Har nesten de samme fargene som dere har på invitasjonene, har hvitt og bittelitt rosa og litt sølv, blir så fornøyd med dem! Trivelig å holde på med sånne ting :)

Ser du lurte på andres bryllupsreiser, vi har tenkt åss på Naxos, gresk øy det også! Har bare reservert enda da, ettromsleilighet i et kompleks som jeg vet er reint og koselig, snakka med ei trivelig dame på apollo.

Ett minus med Naxos er at det ikke er flyplass på øya, så vi må ta fly i 4 timer til santorini først og så 3-4 timer med båt ut til Naxos etterpå..Blir litt lang reise da, men det er visst en opplevelse i seg selv å ta båten og se santorini og Naxos fra båten, så jeg satser på at det går greit... Tar reisen deres lang tid da?

Betaler 8950 tilsammen for reisen og oppholdet vi da, noe sånnt på dere også ser jeg, flinke har vi vært begge to ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellas hørtes ut som et flott sted å dra på bryllupsreise!

Vi skal bare på en liten tur vi, tre netter på luksushotell i Lisboa. Gleder meg vilt! Også er det bare dere tuppene her inne som før høre noe om det. Vi orker ikke mer innblanding og synsing fra familiene våre, så vi holder det hemmelig at vi skal reise. Litt moro det også:) Er fortsatt så barnslig at jeg syns hemmeligheter er moro jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for de koselig tilbakemeldingene om kjolen og invitasjonskorta :klem:

Jettes; Grattis med funn av kjole og slør. Håper vi får sett bilder!! methea;Jeg har kjøpt kjolen, har betalt 500,- i leie av underskjørt. Ser etter brukt slør, da sløret jeg vil ha var altfor dyrt..(2.600 kr for 2 meter enkelt tyllslør med perler og stener samt kam.)

Så artig at vi har endt opp med nesten de samme fargene og mengden av fargene også Litjtuppa :Nikke: Lurte lenge på om vi skulle ha gull eller sølv. Men da vi bestemte oss for ringer i invitasjonene, var valget enkelt ;)

Da er hotellrom bestilt :danse: Reisen er vel på ca 4 timer tror jeg. Er flyplass på øya. Tar 25 min med buss til vi er i Myrina(byens navn ;) )

Legger ved link til hotellet(hvis jeg får det til da.) Bryllupsreisen!!

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tvil om at dere får en nydelig bryllupsreise! :hjertesmil:

Jeg prøver å få tak i underskjørt og slør til en god penge. Har fått tilbud om å kjøpe nytt for ca 600,- pr del. Og det virker som det er en god pris. Men har ei venninne som skal til Thailand nå, og lurer litt på å få henne til å titte, evnt, få sydd for meg.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veeeldig rimelig i Thailand. Ville ha kjøpt der, og skulle det bli problemer med stoffet, så har det ikke kostet så mye uansett :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så pent med snøring bak!

Jeg kjøpte kjole i Thailand.. Fikk den prikk lik som jeg designet, og billig!

Deilig å få bryllupsreise.. Gleder meg som en unge!! :hoppe:

Planer for helga? :klem:

GOD HELG!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg på brudebuketter. Ble litt bitt av basillen når jeg var innom dagboka di Epica :)

Tips fra blomsterdekoratøren

- Corsage til mannen skal festes på venstre jakkeslag. Pass på å feste den godt så den ikke tipper framover.

- Brudebukettens plass i selskapet. La buketten få en fin plass på gavebordet hvor alle får sett den ordentlig. Pass på at den ikke blir liggende på bordet, men plasser den i en fin og nøytral vase.

- Forevigelse av buketten. La fotografen ta et bilde istedenfor å tørke buketten. Halve buketten må ofte byttes ut med silkeblomster og verst er det med hvite blomster som lett blir brune i denne prosessen.

- Pynt til bryllupsbilen: Hva med å bytte ut bjørk, ballonger og norske flagg med stilige dekorasjoner? De blir laget på Oasis med sugekopper som kan festes hvor som helst på bilen uten at det blir riper i lakken. Blomsterdekoratøren hjelper dere å feste dette på for dere.

Falt pladask for denne formet som et hjerte

http://www.bryllupsweb.no/images/bukett_rosa.JPG

I henhold til Kvinneguidens Regler er det bare registrerte supermedlemmer som kan legge inn bilder i innlegg. Hvis du ønsker å legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, må du kjøpe et supermedlemskap.

Her kan du lese om fordelene ved å være superbruker og hvordan du registrerer deg.

Vimselims

-moderator-

Endret av vimselims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...