Gå til innhold

Maibrud`06 sin dagbok!!!

Boogie

Anbefalte innlegg

Jada, de er prøvd. Var i et selskap og da hadde jeg de på i ca 6 timer. Da var tærne en del ømme ja. De er litt for store de jeg har, men det hjalp visst ikke. Mine er litt stive i selve skoen, det kan jo være at de ikke føyer seg etter foten som myke gjør. Er dine myke da eller veslo?? Har du noe større sko enn vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg og er på søk etter ett slør med stener i...

Sko har jeg ikke tenkt på enda,eller har tenkt på dei ,men ikke bestemt meg for noen,kanskje det er best med av kuttet tå da ja...hm...har i grunn sett for meg noen uten tå jeg,åpne på en måte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, slør med sånn strass/stener i er kjempenydelig!! Og sikkert dyrt.. Hva annet skal du ha som tilbehør du da? Tiara, øredobber, armbånd? Sølv, gull, perler? :klem: Har ikke prøvegått skoene mine enda jeg, men har kjøpt sånn "partyfeet" på apoteket, de er litt store så jeg heller kan ta ut inleggene hvis føttene blir vonde..håper det ordner seg med dine sko!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene mine er ganske mjuke, trur eg. Dei er i samme størrelse som eg brukar i andre sko. Har du prøvd slik "Scholl Party Feet"-såle i skoa dine? Slike brukar eg, dei eg kjempe-gode!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veslo; er det det samme Litjtuppa nevner? Disse kan man da bruke selvom skoene er passe? Det vil ikke bli trangt da, eller er det best å ha sko i litt større str?

Jettes; Har også tenkt på åpne sko, da slipper man press på tærne. Men har ikke funnet noen brukte "sandaler". Vil helst slippe å kjøpe nytt.

Ang smykker. Skal ha tiara/diadem(vet ikke helt hva som er forskjellen?!)Skal ha kjede som er formet som en spiss, altså ikke buet. Dette vil nemlig være mye penere til kjolen. Dette skal gå i perler og krystaller. Øredobbene blir vel i samme stil som kjedet.

Skal nok ikke ha hårpynt(perler o.l), da jeg syns det blir litt "kræsj" med tiaraen. Ønske er å finne alt dette brukt og i gull.

Leter etter brukt på finn og på qkl. Noen som vet om andre nettsider med kjøp/salg som er ok?

Ops, dette ble veeeeldig langt. Hva skal dere ha til pynt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld var jeg hos min forlover. Vi fikk snakket mye sammen om bryllupet, og om hvordan jeg ønsker det. Kjempekjekt. Nå bare gleder jeg meg til å begynne å ta fatt på detaljene :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselig hilsen Heidi :klem:

Da er invitasjonene ferdige :danse: men jeg får ikke lagt inn bilder :frustrert: . Har ikke tillatelse til album, da jeg ikke er supermedlem. Og i galleriet er det ingen passende kategori og legge bildene i. Så er det noe annet jeg kan gjøre for å legge inn bilder?

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Du kan sende meg en mail med invitasjonsbilder (kan sende deg pm om mailadressa mi) og så kan jeg laste dem opp i dagboka de for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er samme om Litjtuppa skreiv om ja, såg ikkje det før no eg! Dei er ganske tynne dei sålane, så trur dei kan brukast sjølv om skoa er små ja. Er verdt eit forsøk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sende meg en mail med invitasjonsbilder (kan sende deg pm om mailadressa mi) og så kan jeg laste dem opp i dagboka de for deg :)

Vil du det? Kjipt at det skal være så vanskelig da!! Veldig snilt av deg markblomsten :klem:

Kanskje jeg kan maile over bilder av kjolen samtidig da :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Markblomsten
Gleder meg til og se :hoppe:

Har samme "problem" sjøl,men lurer kanskje på og bli supermedlem jeg da.....

Kan fikse for deg også jeg Jettes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg se? Sender deg PM med mailadr min... ;)

Hatt en fin helg? :klem:

Jeg får kjøpe slør & veske superbillig av ei venninne :sjarmor:

Hvis de passet til kjolen da!

Kan du ikke laste opp bildene i galleriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kan jeg se? Sender deg PM med mailadr min...  ;)

Jeg får kjøpe slør & veske superbillig av ei venninne  :sjarmor:

Jeg kan nok laste opp bildene i galleriet. Men det er jo ikke noen passende kategori for å legge ut bilder av invitasjonene. Så derfor vil jeg heller sende de på mail til noen, og få de ut her sammen.

Så heldig du er da Epica som får kjøpt det superbillig. Får håpe de passer til kjolen. Har du kjøpt sko da, med riktig helhøyde til kjolen? Skal du ha hansker? Og hva slags smykker/tiara skal du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg se? Sender deg PM med mailadr min...  ;)

Jeg får kjøpe slør & veske superbillig av ei venninne  :sjarmor:

Sendt mail!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...