Gå til innhold

Han bryr seg ikke om meg!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror også vi må begynne å tenke som menn... hva som er best for meg og drit i han. Her har du klart svar at han er ikke bra for deg. Ergo bort med han ... jeg vurderer egentlig sterkt å slette alt av dating apper en stund å fokusere på meg selv og gjøre gode hyggelig ting for meg selv. Å gi faan i udugelige mannfolk en stund. 

Anonymkode: 0f52c...c9a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler det er sånn alle menn er jeg. At de bare har dama til det kommer noe bedre gående. 

Anonymkode: c618b...516

Hvorfor det? Har aldri opplevd noe slikt, da er det ikke mannen det er et problem med. Da er det jo dama? 

Det er ikke alltid det er mennene som er problemet, for en mann kan kvinnen være problemet.. Hvis du opplever å bli avvist gang på gang, så har du jo ikke funnet rette fyren. Det er ikke deres problem? Syntes det er så utrolig sært at mange kvinner blir bitre på menn fordi de selv ikke finner den rette.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rosatoast skrev:

Hvorfor det? Har aldri opplevd noe slikt, da er det ikke mannen det er et problem med. Da er det jo dama? 

Det er ikke alltid det er mennene som er problemet, for en mann kan kvinnen være problemet.. Hvis du opplever å bli avvist gang på gang, så har du jo ikke funnet rette fyren. Det er ikke deres problem? Syntes det er så utrolig sært at mange kvinner blir bitre på menn fordi de selv ikke finner den rette.

Jeg hadde aldri kommet til å oppført meg slik til en mann jeg ikke er interessert i. Med å være på for å holde han på gress?? Nei set hadde jeg ikke giddet. Men en jeg er tiltrukket av gir en mer av seg selv.

• Liker 2
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde aldri kommet til å oppført meg slik til en mann jeg ikke er interessert i. Med å være på for å holde han på gress?? Nei set hadde jeg ikke giddet. Men en jeg er tiltrukket av gir en mer av seg selv.

Han holder hun ikke på gress, de prater jo ikke sammen lengre?

Er jo helt enig med deg, selvfølgelig gir man av seg selv til den man er interessert i . Men virker her som at TS trenger en closure, tolker det som at hun blir lett knyttet/betatt, og er svært usikker. Siden hun "stalker" han, og ikke tør å skrive til han.

Endret av Rosatoast
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så enig. Bruk og kast. 

Anonymkode: ef7dd...102

Har menn virkelig lyst til å finne kjærlighet for livet ? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har menn virkelig lyst til å finne kjærlighet for livet ? 

Tror mange bare vil ligge rundt. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Rosatoast skrev:

Han holder hun ikke på gress, de prater jo ikke sammen lengre?

Er jo helt enig med deg, selvfølgelig gir man av seg selv til den man er interessert i . Men virker her som at TS trenger en closure, tolker det som at hun blir lett knyttet/betatt, og er svært usikker. Siden hun "stalker" han, og ikke tør å skrive til han.

Ja hvorfor driver menn som Ts skriver om på sånn. Tar kontakt innimellom og er på for så å behandle som dritt noen uker og så på igjen??? Hvis han ikke er interessert burde han la henne være i fred. Det hadde jeg aldri kommet til å gjort til en mann jeg var  null interessert i. Skjønner menn tro hvor vondt de gjør ett menneske ved å holde på sånn? Er de ikke interessert slutt å sende mld og i hvertfall slutt å late som de er interessert i om du treffer andre. Det virker noe manipulerende over det hele.

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvorfor driver menn som Ts skriver om på sånn. Tar kontakt innimellom og er på for så å behandle som dritt noen uker og så på igjen??? Hvis han ikke er interessert burde han la henne være i fred. Det hadde jeg aldri kommet til å gjort til en mann jeg var  null interessert i. Skjønner menn tro hvor vondt de gjør ett menneske ved å holde på sånn? Er de ikke interessert slutt å sende mld og i hvertfall slutt å late som de er interessert i om du treffer andre. Det virker noe manipulerende over det hele.

De er interessert i bekreftelse og sex. Akkurat slik som mange kvinner også er, vil tro det er flest kvinner som er sånn også.

Menn som holder på sånn her, velger seg jo kvinner de ser på som "enkle ofre", som er lette å manipulere og som er sympatiske. De holder dere på gress, og sender meldinger når de trenger å føle seg "elsket", eller trenger å føle seg verdsatt på en eller annen måte.. Det er en veldig dårlig måte å gå frem på, men noen er da slik og det er synd. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rystende... men veldig fort gjort å havne i en hekt. Folk må tenke litt mer på andre enn seg selv hele tiden. Ikke rart en ikke tør å treffe noen lengre. Man vet hva man har men ikke hva man får.

• Liker 1
Gjest vanSteike
Skrevet
På 8.4.2020 den 0.59, AnonymBruker skrev:

Har en lang periode skrevet med en mann. Gan kontaktet meg osv. 

Nå ser jeg han er aktiv på datingside og hører ikke en lysfest han. 

Dette er skikkelig tungt for meg. Hva gjør jeg? 

Er dere eksklusive? Hvis ikke, så... er dere vel ikke eksklusive?

Hvorfor tror folk automatisk at dem de flørter med plutselig skal droppe alle andre av den grunn? Hva om det til slutt ikke ble noe med deg, forventer du da at han skal begynne helt forfra igjen?

Du har litt overvinning gjenstående. Så er det opp til deg om du vil "go for it" eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, vanSteike skrev:

Er dere eksklusive? Hvis ikke, så... er dere vel ikke eksklusive?

Hvorfor tror folk automatisk at dem de flørter med plutselig skal droppe alle andre av den grunn? Hva om det til slutt ikke ble noe med deg, forventer du da at han skal begynne helt forfra igjen?

Du har litt overvinning gjenstående. Så er det opp til deg om du vil "go for it" eller ikke.

Vi er ikke eksklusive, men dersom man har litt interesse av en person bør man vise det med å ta kontakt eller? 

Skal man alltid holde øynene åpen for en annen? Selv konsentrerer jeg meg for en av gangen. 

Gjest vanSteike
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi er ikke eksklusive, men dersom man har litt interesse av en person bør man vise det med å ta kontakt eller? 

Skal man alltid holde øynene åpen for en annen? Selv konsentrerer jeg meg for en av gangen. 

Vel, for å være ærlig: Dette velger du jo selvfølgelig selv.

Men bare vær klar over, for din egen skyld, at nettdating er et massemarked. Og rent spillteoretisk er det faktisk ingen god strategi å ekskludere andre muligheter før du har etablert at det blir noe med en gitt kandidat.

Ihvertfall ikke for de fleste menn... ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke en lyd og han er innpå. Jeg er bare kjapt innpå å logger av når jeg har fått sett om han er innpå. 

Dette går innpå meg, men prøver å la vær. 

AnonymBruker
Skrevet
På 9.4.2020 den 0.25, AnonymBruker skrev:

Tror også vi må begynne å tenke som menn... hva som er best for meg og drit i han. Her har du klart svar at han er ikke bra for deg. Ergo bort med han ... jeg vurderer egentlig sterkt å slette alt av dating apper en stund å fokusere på meg selv og gjøre gode hyggelig ting for meg selv. Å gi faan i udugelige mannfolk en stund. 

Er bare å kutte ut de appene resten av livet. Det er bare oppblåste egoister som trenger litt egoboost og bruke og kaste damer der. Vært der i nesten tre år, av og på med lengre pauser. Har aldri opplevd å bli behandlet sånn av «ekte» menn. Men hvor skal man liksom treffe noen i dag når man ikke har noen venner eller omgangskrets... man blir ikke sjekket opp på gata heller. Savner sårt en å være glad i og komme hjem til😭

Anonymkode: 972c3...203

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 9.4.2020 den 9.43, Rosatoast skrev:

De er interessert i bekreftelse og sex. Akkurat slik som mange kvinner også er, vil tro det er flest kvinner som er sånn også.

Menn som holder på sånn her, velger seg jo kvinner de ser på som "enkle ofre", som er lette å manipulere og som er sympatiske. De holder dere på gress, og sender meldinger når de trenger å føle seg "elsket", eller trenger å føle seg verdsatt på en eller annen måte.. Det er en veldig dårlig måte å gå frem på, men noen er da slik og det er synd. 

Men skjønner ikke åssen de kan føle seg bra etter å ha brukt noen sånn? Kunne aldri falt meg inn og brukt noen jeg overhodet ikke vil ha bare fordi jeg har et sterkt behov for å føle meg «elsket». Blir bare dårlig av tanken. 

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men skjønner ikke åssen de kan føle seg bra etter å ha brukt noen sånn? Kunne aldri falt meg inn og brukt noen jeg overhodet ikke vil ha bare fordi jeg har et sterkt behov for å føle meg «elsket». Blir bare dårlig av tanken. 

Folk er forskjellige. Blir overasket over at du ikke "visste" at slike mennesker eksisterer, og de er rundt oss ofte?! 🤔
Det er særlig naivt, men bra du vet det nå 🤗

Jeg hadde heller aldri klart å bruke ett annet menneske, til min egen følelsesmeessige fordel. Det er slemt og uempatisk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...